آلن پيز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زبان بدن (چگونه با نگاه به ژست افراد افکارشان را بخوانیم)
زبان بدن
  • همراه با تخفیف
  • 64,000 تومان
  • با تخفیف: 62,080 تومان
کلیدهای طلایی (هنر متقاعد کردن در بازاریابی شبکه‌ای)
زبان بدن (دستیابی به افکار دیگران از طریق تعبیر حرکات بدن)
زبان بدن
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
بازیگر (راهنمای جامع برگزاری جلسات و زبان بدن برای نتورکرها)
پرسش‌ها همان پاسخ‌هایند (چگونه پاسخ بلی را در بازاریابی شبکه‌ای بگیریم)
زبان بدن (غلبه بر مشکلات متداول چگونه با مشاهده حرکات دیگران به افکارشان راه یابیم)
زبان بدن (دست‌یابی به افکار دیگران از طریق تعبیر حرکات بدن)
زبان بدن (چگونه می‌توان از طریق اشاره‌های بدن افکار دیگران را خواند)
زبان بدن (راهنمای تعبیر حرکات بدن)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان

زبان بدن (چگونه با نگاه به ژست افراد افکارشان را بخوانیم)

  • 150,000 تومان

شاید مهم‌ترین کتابی که بتوان برای ارتباطات غیرکلامی پیشنهاد کرد، کتاب کلاسیک و جاودان زبان بدن اثر «آلن پیز» است که در چهار دهه‌ای که از انتشار آن می‌گذرد، بارها و بارها بازخوانی و تحلیل شده و زندگی‌های فردی و حرفه‌ای زیادی را متحول کرده است. کتاب «زبان بدن» یک رنسانس در درس‌های مرتبط با ارتباطات به وجود آورد. نخست اینکه سهم بسیار بیشتری برای بخش غیرکلامی ارتباطات قائل شده تا جایی که حجمی در اندازه یک کتاب برای آن در نظر گرفته که تا پیش از آن مرسوم نبوده است. دوم، کاربردی بودن این کتاب است که به صورتی ساده همراه با شکل توضیح می‌دهد که در دنیای تعاملات غیرکلامی ما انسان‌ها چه می‌گذرد و چگونه می‌توانیم در این حوزه بسیار مهم، سازنده و موثر باشیم.

زبان بدن

  • 64,000 تومان

این کتاب هر یک از اجرا زبان و حالت‌های بدن را جدا و هر کدام را بررسی می‌کند، گرچه حالت‌های اندکی به صورت مجزا از سایر موارد ایجاد می‌شوند. ارتباط غیرکلامی نوعی فرایند پیچیده است که شامل افراد، کلمات، تن صدا و حالت‌های بدن می‌باشد. این کتاب در ابتدا به عنوان راهنمای کار برای فروشندگان، مدیران فروش و مدیران اجرایی در نظر گرفته شده بود و در طی 10 سال پژوهش و تدوین انجام شده، به گونه‌ای توسعه یافت که می تواند موثر واقع شود.

کلیدهای طلایی (هنر متقاعد کردن در بازاریابی شبکه‌ای)

  • 30,000 تومان

متقاعد کردن، یک مهارت است و قابل یادگیری است. همه ما در زندگی روزمره دانسته و نادانسته بارها از این مهارت استفاده می‌کنیم؛ و احیانا اهمیت خاصی برایش قائل نیستیم. اما در بازاریابی شبکه‌ای، این مهارت از نان شب هم واجب‌تر است، چون موفقیت یک نتورکر تماما به توانایی‌اش در متقاعد کردن افراد بستگی دارد. اصلی‌ترین موضوع این کتاب هم همین است. بعضی از مهم‌ترین مواردی که از این کتاب یاد می‌گیرید: - به اصلی‌ترین راز موفقیت در نتورک پی می‌برید؛ و همین یک راز، به اندازه همه آموزش‌های قبلی‌تان در نتورک می‌ارزد! - تکنیک «چهار کلید» را یاد می‌گیرید و برای اولین بار در عمر نتورکی‌تان، یک پرزنت زنده و سرحال برگزار خواهید کرد؛ و خودتان هم از عکس‌العمل‌های مشتری‌تان ذوق‌زده خواهید شد! - روش یافت «عامل محرک اصلی» مشتری را یاد می‌گیرید و تازه می‌فهمید که تا حالا در جلسات پرزنت و پیگیری، فقط پرت و پلا تحویل مشتری داده‌اید!

زبان بدن (دستیابی به افکار دیگران از طریق تعبیر حرکات بدن)

  • 160,000 تومان

آنچه مردم می‌گویند، اغلب با عواطف و افکارشان بسیار متفاوت است. با مطالعه این کتاب از طریق تعبیر صحیح حرکات بدن دیگران به افکارشان پی ببرید. آلن پیز یک متخصص بین المللی در تعبیر زبان بدن (ارتباط غیر کلامی)‌است. با کمک این کتاب و 159 تصویر آن می‌توانید به راحتی در زمان کوتاهی به توانایی‌های زیر دست یابید: 1. چگونه به افکار دیگران پی ببرید. 2. چگونه مورد توجه و علاقه دیگران قرار بگیرید. 3. چگونه دیگران را به همکاری با خود ترغیب کنید. 4. چگونه در مصاحبه‌ها و مذاکرات تجاری موفق شوید.

زبان بدن

  • 20,000 تومان

چگونه می‌توانیم بهترین موفقیت‌ها را در روابط شخصی و شغلی خود داشته باشیم.

بازیگر (راهنمای جامع برگزاری جلسات و زبان بدن برای نتورکرها)

  • 30,000 تومان

آلن پیز این کتاب را بر اساس شنیده‌هایش ننوشته است، بلکه خود کلمه به کلمه این کتاب را به هنگام فعالیت در بازاریابی شبکه‌ای تجربه کرده است و بی‌تردید مهم‌ترین و موثرترین مطالب را در این کتاب تحریر کرده است. برای آموزش برگزاری جلسات کتاب‌های بسیار مفیدی وجود دارند، اما این کتاب خواننده را از خواندن کتاب‌های متعدد و طولانی که بعضا باعث سردرگمی می‌شوند بی‌نیاز کرده است. آلن پیز در این کتاب برای نخستین بار و به صورت تخصصی در رابطه با جلسات فروش در نتورک و زبان بدن مخصوص به آن صحبت می‌کند. شاید نتورکرهای بسیاری رفته و زبان بدن را آموخته باشند و حتی بسیاری از استادان زبان بدن نیز به نتورکرها زبان بدن را آموزش داده باشند. اما نویسنده این کتاب یکی از استثناهای روزگار ما است. او نتورکری است که هم‌اکنون برجسته‌ترین و شناخته‌شده‌ترین استاد زبان بدن در جهان است.

پرسش‌ها همان پاسخ‌هایند (چگونه پاسخ بلی را در بازاریابی شبکه‌ای بگیریم)

  • 50,000 تومان

همانطور که می‌دانید بیش از 90 درصد ارتباطات بشر، غیرکلامی است که شامل لحن بیان و زبان بدن می‌شود. درباره لحن بیان و فنون سخرانی منابع بسیاری وجود دارد که در جای خود قابل بررسی و یادگیری است. کتاب حاضر مشخصا به موضوع زبان بدن و فواید آن در تجارت بازاریابی شبکه‌ای می‌پردازد. اهمیت دانستن زبان بدن در زندگی روزمره و تجارت تا حدی است که می‌تواند جای ضرر و سود را عوض کرده و مسیر هموارتری را برای ما فراهم کند...

زبان بدن (غلبه بر مشکلات متداول چگونه با مشاهده حرکات دیگران به افکارشان راه یابیم)

  • 139,000 تومان

همیشه افرادی هستند که دست‌هایشان را وحشت بالا می‌آورند و ادعا می‌کنند که مطالعه زبان بدن فقط روشی دیگر است که علم به وسیله آن می‌تواند با راه یافتن به اسرار و افکار دیگران در جهت استثمار و سلطه‌گری به کار گرفته شود. کتاب حاضر به دنبال آن است که به خواننده بینشی گسترده‌تر برای ارتباط با دیگران ببخشد، به گونه‌ای که شاید دیگران و در نتیجه خود را بهتر درک کند. فهم چگونگی عملکرد یک مسئله، زندگی با آن را ساده‌تر می‌کند. حال آنکه ناآگاهی از آن، ترس و خرافه را گسترش می‌دهد و دید ما را به یکدیگر نقادانه‌تر می‌کند.

زبان بدن (دست‌یابی به افکار دیگران از طریق تعبیر حرکات بدن)

  • 22,000 تومان

آنچه مردم می‌گویند، اغلب با عواطف و افکارشان بسیار متفاوت است. با مطالعه این کتاب می‌توانید از طریق تعبیر صحیح حرکات بدن دیگران به افکارشان پی ببرید. آلن پیز یک متخصص بین‌المللی در تعبیر زبان بدن (ارتباط غیرکلامی) است. با کمک این کتاب و 159 تصویر آن می‌توانید به راحتی در زمان کوتاهی به توانایی‌های زیر دست یابید: - چگونه به افکار دیگران پی ببرید. - چگونه مورد توجه و علاقه دیگران قرار بگیرید. - چگونه دیگران را به همکاری با خود ترغیب کنید. - چگونه در مصاحبه‌ها و مذاکرات تجاری موفق شوید.

زبان بدن (چگونه می‌توان از طریق اشاره‌های بدن افکار دیگران را خواند)

  • 120,000 تومان

ارتباط بشر بیشتر به وسیله استفاده از اشاره‌ها، وضعیت نشستن و موقعیت برقرار می‌شود.ارتباط غیرکلامی فرآیندی پیچیده است که شامل افراد، کلمه‌ها، آهنگ صدا و حرکت‌های بدن می‌شود. کتاب حاضر بینش وسیع‌تر در زمینه ارتباط با دیگران را ارائه می‌دهد، به گونه‌ای که فهم عمیق‌تری نسبت به مردم بیابیم و در نتیجه خود را بهتر درک کنیم.

زبان بدن (راهنمای تعبیر حرکات بدن)

  • 40,000 تومان

باورکردنی نیست اما حقیقت دارد. کلمات در ارتباط بین انسان‌ها نقش چندان زیادی ندارند بلکه این حرکات بدن و دست و صورت هستند که اطلاعات بیشتری را انتقال می‌دهند. حتی گاهی اوقات کلماتی را به کار می‌بریم که باحرکاتمان منطبق نیستند. در این کتاب به صورت علمی، ارتباط بدون کلام مورد بررسی قرار می‌گیرد.

صفحه‌ی 1