آلن پيز باربارا پيز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زبان بدن
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
پاسخ (چگونه عنان زندگی خود را به دست گیری و تبدیل به شخصی موفق شوی که می‌خواهی)
چقدر با همسرتان تفاهم دارید
  • 22,900 تومان
  • با تخفیف: 22,900 تومان
زبان حافظه (چگونه در 48 دقیقه حافظه خود را تقویت کنید)
کتاب جامع اسرار زبان بدن
  • 409,900 تومان
  • با تخفیف: 409,900 تومان
چرا مردها چرا زن‌ها
  • 11,000 تومان
  • با تخفیف: 11,000 تومان
زبان بدن
  • 308,000 تومان
  • با تخفیف: 308,000 تومان
زبان بدن
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
زبان بدن
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
زبان بدن (چگونه می‌توانیم بهترین موفقیت‌ها را در روابط شخصی و شغلی‌مان داشته باشیم)
لطفا متفاوت باشید (مهارت‌های عملی برای زندگی)
آنچه زنان و مردان نمی‌دانند (حقایقی درباره برقراری ارتباط با جنس مخالف)

زبان بدن

  • 98,000 تومان

ناخن‌های یک مرد، آستین کتش، چکمه هایش، زانوهای شلوارش، خشکی پوست انگشت اشاره و شستش، طرز بیانش، دکمه سرآستین‌های پیراهنش و حرکاتش، از روی تک‌تک این چیزها به سادگی می‌توان شغل و پیشه یک نفر را متوجه شد. با ترکیب تمام اینها، یک کارآگاه ماهر، می تواند مورد را کشف کند هرچند که پیچیده و غیر قابل تصور باشد.

پاسخ (چگونه عنان زندگی خود را به دست گیری و تبدیل به شخصی موفق شوی که می‌خواهی)

  • 130,000 تومان

اگر در زندگی‌تان با پرسش‌های بی‌شماری مواجه شده‌اید، پس لازم است تا کتاب پاسخ را بخوانید. آخرین کتاب نوآورانه و بدیع از پرفروش‌ترین نویسندگان نامدار بین‌المللی، آلن پیز و باربارا پیز. وقتی سایه بدبختی بر زندگی آلن و باربارا افتاد، آن‌ها دست به دامن علم شدند تا چگونگی تبدیل شکست به موفقیت را بیاموزند. آن‌ها مطالعاتی جدید در رابطه با مغز را یافتند که شیوه برنامه‌ریزی دوباره فضای فکری و قالب ذهنی را ارائه می‌دهد و شما را قادر می‌سازد که تمرکز خود را بازیابید تا بتوانید فرصت‌ها را از موانع تمیز دهید. در کتاب پاسخ، این زن و شوهر تجربیات شخصی خود را با صداقت و شوخ‌طبعی بی‌نظیری با شما در میان می‌گذارند و به شما شیوه و روش دستیابی به زندگی دلخواه‌تان را نشان می‌دهند. کتاب پاسخ: ـ تحقیقات علمی جدید درباره قابلیت مغز برای سوق دادن شخص به سمت موفقیت را بررسی می‌کند. ـ به شما کمک می‌کند که نخستین گام را برای تحول بردارید و تصمیم بگیرید که چه می‌خواهید. ـ به شما اعتماد به نفس لازم برای هدف‌گذاری و تغییر شغل، رابطه یا سبک زندگی‌تان می‌دهد تا مسیر راستین زندگی خود را بنا کنید.

چقدر با همسرتان تفاهم دارید

  • 22,900 تومان

چنین به نظر می‌رسد مردها و زن‌ها با تفاوت‌ها و اختلاف‌های بسیار زیادی که با هم دارند، نمی‌توانند با یکدیگر زندگی کنند؛ اما دو جنس مخالف با وجود تمام مشکلاتی که با هم دارند نمی‌توانند از یکدیگر چشم‌پوشی کنند. لازم نیست رابطه و ازدواج شما به میدان نبرد و صحنه زد و خورد تبدیل شود. این کتاب را مطالعه کنید تا دریابید آیا بهتر است تنها باشید یا می‌توانید با همسرتان آینده رضایت‌بخشی داشته باشید. با انجام آزمون‌های استاندارد شده این کتاب می‌توانید همسر خود را بیشتر و بهتر درک کنید. نتایج این کتاب به راستی شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

زبان حافظه (چگونه در 48 دقیقه حافظه خود را تقویت کنید)

  • 20,000 تومان

برای دست‌یابی به موفقیت‌های شخصی هیچ چیزی بهتر از داشتن حافظه‌ای قدرتمند نیست. در حالی که بسیاری از بزرگ‌سالان و کودکان ظرفیت داشتن حافظه‌ای قدرت‌مند را دارا می‌باشند اما اندک شمارند کسانی که از راز ساده مهار این نیروی شگفت‌انگیز آگاهی دارند. در این کتاب از طریق تصاویر کارتونی جالبی، شما به طرز باور نکردنی، خیلی ساده می‌توانید تکنیک‌های قدرتمند «یادآوری» را بیاموزید. با «زبان حافظه» دیگر مرتب تکرار نمی‌کنید «وای، یادم رفت». «زبان حافظه» ابزاری نیرومند و منحصر به فرد است، همچنین یک سرمایه‌گذاری باشکوه. این کتاب به شما می‌آموزد که: چگونه لیست‌های دلخواه‌تان را تا ابد به خاطر بسپارید. چگونه اطلاعات مورد نظرتان را به یاد بیاورید. چگونه از تصاویر خلاق استفاده کنید. چگونه دروس مدرسه، دانشگاه و ... را به خاطر بسپارید. چگونه لیست‌های مرتبط با مشاغل تجاری، اداری، شخصی و... را به خاطر بسپارید و به راحتی به یاد بیاورید.

کتاب جامع اسرار زبان بدن

  • 409,900 تومان

با خواندن این کتاب: ـ چگونه در دیگران تاثیر مثبت بگذاریم. ـ چگونه بفهمیم طرف مقابل دروغ می‌گوید. ـ چگونه همکاری و مساعدت دیگران را جلب کنیم. ـ چگونه در مصاحبه و مذاکره موفق باشیم. ـ چگونه کسی را که با ما هم‌خوانی دارد انتخاب کنیم.

چرا مردها چرا زن‌ها

  • 11,000 تومان

مردان خواهان قدرت و موفقیت و برقراری رابطه جنسی هستند. زنان خواهان برقراری رابطه عاطفی، ثبات و عشق. پیش بینی مشکلات یا تضادهایی که معمولا در رابطه زن و مرد ایجاد می‌شود، امید به برقراری یک رابطه شاد و رضایت‌آمیز را دوچندان می‌کند. رابطه‌ای که همه شما استحقاق آن را دارید...

زبان بدن

  • 308,000 تومان

برخی افراد به این روش خرده گرفته‌اند و ادعا کرده‌اند که بررسی و مطالعه زبان بدن صرفا ابزاری‌ست برای خواندن اسرار یا افکار دیگران و نیز کنترل یا سوء استفاده از آنان.‌ اما در واقع این کتاب در پی آن است که بینش عمیق‌تری در رابطه با دیگران به شما ببخشد تا روابط کاری و خانوادگی موفق‌تری داشته باشید.

زبان بدن

  • 45,000 تومان

من و بارابار کتاب تعبیر زبان را با استفاده از کتاب اصلی، زبان بدن را به عنوان مرجع نوشته‌های‌مان نگاشتیم. آن کتاب، نه ‌تنها به نحو قابل ملاحظه‌ای گسترش یافت بلکه پژوهش‌های علمی جدید را مانند تحول در زیست‌شناسی و روان‌شناسی و تکنولوژی‌هایی مانند تصویربرداری ام آر آی که اتفاقاتی در مغز می‌افتد را نمایش می‌دهد، در آن گنجانده‌ایم.

زبان بدن

  • 200,000 تومان

آیا می‌دانید که چطور می‌شود: روی دیگران اثر مثبت گذاشت تشخیص داد که طرف مقابل دارد دروغ می‌گوید دیگران را وادار یه همکاری کرد با موفقیت مذاکره‌ای را پست سر گذاشت و...

زبان بدن (چگونه می‌توانیم بهترین موفقیت‌ها را در روابط شخصی و شغلی‌مان داشته باشیم)

  • 395,000 تومان

در این کتاب می‌خوانید: چگونه تاثیر مثبت روی دیگران بگذارید. چگونه بفهمید که کسی دروغ می‌گوید یا نه. چگونه همکاری دیگران را جلب کنید. چگونه در مصاحبه‌های شغلی و مذاکرات موفق شوید.

لطفا متفاوت باشید (مهارت‌های عملی برای زندگی)

  • 60,000 تومان

مسلما همه شما افرادی را می‌شناسید که در جمع‌های خصوصی و یا گردهمایی‌های عمومی به طور ماهرانه‌ای مخاطبان را درگیر سخنان جذاب و شخصیت قدرتمند خود نموده و تحسین همگان را برمی‌انگیزند. این افراد از نیرویی بهره‌مند هستند که معمولا به آن کاریزما می‌گویند. بیشتر افراد از این قابلیت‌ها در شگفت بوده و آن‌را نتیجه یک استعداد ذاتی می‌دانند. اما واقعیت این است که کاریزما جزو توانایی‌های اکتسابی محسوب شده که به شرط دانستن اطلاعات درست و دقیق، همانند دیگر توانایی‌ها قابل یادگیری و پرورش است. این کتاب در صدد ارائه تکنیک‌های ضروری جهت تأثیرگذاری روی افراد و همچنین تبدیل نمودن شما به فردی کاریزماتیک می‌باشد. کتاب حاضر به صورت گام به گام و با بهره‌گیری از مثال‌های متنوع، شما را جهت ایجاد یک ارتباط موفق و قدرتمند با دیگران یاری نموده و در عین حال به گونه‌ای طراحی شده تا از هر صفحه‌ای که شروع به خواندن آن می‌کنید به نکته‌ای موثر و کلیدی در برقراری ارتباط موثر با دیگران خواهید رسید.

آنچه زنان و مردان نمی‌دانند (حقایقی درباره برقراری ارتباط با جنس مخالف)

  • 299,900 تومان

این کتاب براساس واقعیات و حقایق، و با توجه به رفتار انسان‌های واقعی، پژوهش‌های علمی، وقایع روزمره و مکالمات ضبط شده نوشته شده است. نویسندگان در مورد نحوة شناخت جنس مخالف تازه‌ترین یافته‌های علمی را گردآوری کرده‌اند. شما در این کتاب با مفاهیم، فنون و راهکارهایی آشنا می‌شوید که کمک‌‌تان می‌کند اصول صحیح روابط بین زن و مرد را بیاموزید و در نتیجه رابطه‌ای شادتر و سعادتمندانه‌تر با همسر خود داشته باشید.

1  صفحه‌ی 1