آدولف هيتلر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نبرد من (پالتویی)
  • 525,000 تومان
  • با تخفیف: 525,000 تومان
نبرد من
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
نبرد من
  • 595,000 تومان
  • با تخفیف: 595,000 تومان
نبرد من
  • 398,000 تومان
  • با تخفیف: 398,000 تومان

نبرد من (پالتویی)

  • 525,000 تومان

کتاب نبرد من، اثری نوشته آدولف هیتلر است که نخستین بار در سال 1925 منتشر شد. دیوانه، مستبد، هیولا؛ تاریخ به هیتلر لقب‌های زیادی داده است. هیتلر در این کتاب که اغلب با عنوان «کتاب مقدس نازی» شناخته می‌شود، به توصیف زندگی، مشکلات، آرمان‌ها و رویاهای خود می‌پردازد. آدولف جوان که در خانواده‌ای فقیر در یکی از شهرهای کوچک اتریش به دنیا آمد، با آرزوی نقاش شدن بزرگ شد. مرگ والدین و عدم پذیرش در دانشکده‌های هنری وین، او را مجبور به کارگری با حقوقی بسیار پایین کرد. هیتلر در طول جنگ جهانی اول، در پیاده نظام خدمت کرد و حتی مدال شجاعت نیز گرفت. او پس از جنگ، به شدت درگیر گروه‌های سیاسی سوسیالیست شد، خیلی زود به قدرت رسید و نام خود را به عنوان رئیس حزب کارگران آلمان مطرح کرد. هیتلر در سال 1924 در اقدامی ناموفق تلاش کرد تا دولت باواریا را سرنگون سازد اما چیزی جز دستگیر شدن نصیبش نشد. او در طول نه ماه سخت در زندان، مانیفستی شخصی را به یکی از پیروان وفادارش، رودولف هس، داد. این مانفیست، به کتاب نبرد من تبدیل شد؛ اثری جنجال برانگیز که به عنوان برنامه جامع سیاست‌ها و لشگرکشی‌های او در نظر گرفته می‌شود.

نبرد من

  • 55,000 تومان

نبرد من شاید تنها اثر مکتوب قابل توجه آدولف هیتلر باشد که در سال 1924 نوشته شده است. هیتلر که به دلیل به راه انداختن تظاهرات گسترده‌ای در حمایت از یک دولت سوسیالیستدر آلمان، دستگیر شده بود، در دادگاه خلق مونیخ محاکمه شد و به مدت 13 ماه زندانی شد. در این مدت او بخش اول این کتاب را به رشته تحریر درآورد و بخش دوم را پس از آزاد شدن از زندان نوشت. نبرد من چهره یکی از بزرگ‌ترین نوابغ شیطانی قرن بیستم را نشان می‌دهد. همچنین عقاید سیاسی، اعتقادات و انگیزه‌ها و تلاش او را برای متحد کردن آلمان به عنوان یک کشور بزرگ و یک رایش سوم به نمایش می‌گذارد. خشونت و رفتار وحشیانه‌ای که هیتلر در طول دوران حکومتش از خود نشان داد را می‌توان به بهترین وجه از سخنان خود او را پیدا کرد:... سفاکی تحسین برانگیز است، مردم می‌خواهند که از چیزی بترسند. آن‌ها کسی را می‌خواهند که با ترس و لرز تسلیمش شوند، توده‌ها نیازمند این ترس هستند...

نبرد من

  • 595,000 تومان

مردم این اصل را نادیده می‌گیرند که همه فرهنگ‌ها وابسته به انسان‌اند و نه بالعکس. به سخن دیگر، برای حفظ یک فرهنگ معین، سنخ مردانگی‌ای که چنین فرهنگی را می‌آفریند باید حفظ شود. اما چنین محافظتی همچنان با این قانون سرسخت و تخطی‌ناپذیر پیش می‌رود که قوی‌ترین و بهترین کسان‌اند که باید پیروز شوند و این که قوی‌ترین‌هایند که حق دارند دوام داشته باشند. آن که زندگی می‌کند باید بجنگد. کسی که نمی‌خواهد در این جهان بجنگد، یعنی در جهانی که مبارزه مداوم قانون زندگی است، حق زیستن ندارد.

نبرد من

  • 398,000 تومان

در روزگار تیره و تار پس از شکست آلمانی‌ها در جنگ جهان اول و همزمان با برآمدن سایه ناامیدی و یاس بین آلمانی‌ها، مردی پس از شکست کودتایش در زندان نشسته بود و کتابی را می‌نوشت؛ کتابی که قرار بود بعدها مبنای اندیشه رایش سوم شود و جهان را درنوردد. این کتاب را که آدولف هیتلر بین سال‌های 1924 و 1925 نوشت و بعدها تا 1945 بارها در آن تجدیدنظر کرد، بسیاری چندان جدی نپنداشتند و ادعای مطرح در آن را خیال‌بافی خواندند. ولی در سی‌ام ژانویه 1933 حکومتی به قدرت رسید که هنوز هم معماهای فراوانی را در خود نهفته دارد. حل این معماهای تاریخی را تنها با دستیابی به متون اصیل تاریخی و بی‌هیچ پیش داوری می توان دریافت.

صفحه‌ی 1