آبراهام ناسبوم


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای عملی مصاحبه تشخیصی با استفاده از ملاک‌های دی اس ام فایو تی آر
راهنمای معاینه تشخیصی بر اساس دی اس ام فایو
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان
راهنمای عملی مصاحبه تشخیصی با استفاده از ملاک‌های دی اس ام فایو

راهنمای عملی مصاحبه تشخیصی با استفاده از ملاک‌های دی اس ام فایو تی آر

  • 180,000 تومان

راهنمای عملی مصاحبه تشخیصی با استفاده از ملاک‌های DSM-5-TR که برای مصاحبه‌گرانی با هر سطح از تجربه طراحی شده، یاور بالینگران برای استفاده از DSM-5-TR در انجام مصاحبه‌های تشخیصی است. هم بالینگران باتجربه و هم دانشجویان از بازنگری عمیق و در عین حال کاربردی DSM-5 که در قالب مصاحبه تشخیصی 30 دقیقه‌ای تنظیم شده است سود خواهند جست. این راهنما مناسب تمامی متخصصان است، زیرا هر بالینگری باید معیارهای DSM-5-TR و چگونگی استفاده از آنها را برای ارائه مصاحبه تشخیصی ثمربخش فرابگیرد.

راهنمای معاینه تشخیصی بر اساس دی اس ام فایو

  • 44,000 تومان

در علوم روانشناسی، روان‌پزشکی، مشاوره، و مددکاری اجتماعی مصاحبه پویاترین شکل ارتباط میان انسان‌هاست که در جریان آن مقدمات یک رابطه اعتمادآمیز برای ورود به دنیای عاطفی، شناختی و رفتاری مراجعان فراهم می‌شود. مصاحبه اولین گام در به دست آوردن اطلاعات برای تشخیص و اقدامات درمانی متعاقب آن است. مصاحبه یا معاینه تشخیصی یکی از شیوه‌های مرسوم در رویارویی با اشخاص مبتلا به آشفتگی‌های روانی، نخستین گام برای فهم آن‌ها، و فرصتی برای تفکر درباره به کارگیری شیوه درمان است. به سخنی دیگر، مصاحبه تشخیصی نوعی از روان‌درمانی مقدماتی به وسیله برقراری ارتباط برای کاهش ناراحتی فرد و افزایش کارآیی او در رویارویی با مسائل و مشکلات است. هدف کتاب حاضر، آموزش مصاحبه تشخیصی و کاربرد بالینی آن بر اساس پنجمین ویراست راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (دی اس ام - فایو) است که جدیدترین نسخه زبان مشترک متخصصان سلامت روانی به شمار می‌رود. در واقع این کتاب راهنمای عملی برای استفاده در مصاحبه‌های تشخیصی مطابق با ملاک‌های دی اس ام - فایو است. کتاب در برگیرنده مباحث جالبی درباره نشانه‌ها و علائم روان‌پزشکی، مفاهیم اختلال، ناخوشی و بیماری، بهنجار و نابهنجار بودن، ارزیابی و تشخیص مطلق و ابعادی، تاثیر فرهنگ بر آشفتگی روانی و... به صورت مختصر و مفید است که برای راهنمایی مصاحبه‌گرهای تازه‌کار و نیز برای مصاحبه‌گرهای با تجربه نوشته شده است.

راهنمای عملی مصاحبه تشخیصی با استفاده از ملاک‌های دی اس ام فایو

  • 95,000 تومان

این کتاب هم برای مبتدیانی که قالب و روند مصاحبه تشخیصی را فرا می‌گیرند و هم برای بالینگران باتجربه‌ای که مصاحبه‌های خود را مطابق با بازنگری‌های مندرج در دی اس ام فایو انجام می‌دهند، مفید است. کتاب «راهنمای عملی تشخیص‌گذاری با استفاده از ملاک‌های دی اس ام فایو» اگر چه با هدف جایگزینی خود دی اس ام فایو یا درسنامه‌های مصاحبه روان‌پزشکی تدوین نشده است، ولی منبعی کاربردی و فشرده برای تشخیص ناراحتی‌های روانی و در عین حال برقراری نوعی رابطه درمانی به شمار می‌رود.

صفحه‌ی 1