گيتا سليماني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رقص با سگ سفید
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
کار نشد نداره
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
نفس بکش تمرکز کن حمله کن (سیستم تهدید سه گانه برای ایجاد زندگی دلخواه)

رقص با سگ سفید

  • 65,000 تومان

فرزندان سام پیک دل‌نگران پدرشان هستند. از آن روز غم‌انگیز که کورا، همسر محبوبش، پس از پنجاه و هفت سال زندگی مشترک از دنیا رفت، مدام از خود می‌پرسند: چه بلایی سر او خواهد آمد؟ چگونه به زندگی‌اش ادامه خواهد داد؟ این پیرمرد چگونه می‌تواند به تنهایی در مزرعه‌اش سر کند؟ چگونه می‌تواند برای مراقبت از چند ردیف درخت گردو با وانت قراضه‌اش به سرکشی زمین‌هایش برود؟

کار نشد نداره

  • 65,000 تومان

"راز‌های موفقیت در رهبری " اهمیت خودآگاهی، مهارت‌‌های مردمی و سازمان کار‌آمد را مورد تاکید قرار‌می‌ دهد و شما را تشویق می‌ کند فارغ از میزان تاثیر گذاری و تجربه‌تان در قبال استعدادهای‌تان مسئولیت پذیر باشید. چاد ویچ در قسمتی از کتاب چنین می‌گوید:« با هدایت خود، رشد خواهید کرد و تبدیل به رهبری با‌ نفوذ و کار‌آمد خواهید شد. با هدایت دیگران، بهترین‌ها را در وجود افراد کشف خواهید کرد و آنها را دعوت می‌کنید به ماموریت شما ملحق شوند. و با هدایت تیم به دیگران انگیزه می‌دهید که برای تحقق اهداف مشترک با هم کار کنند.» زیرا قلب رهبری تسلط بر افراد و تاثیر مثبت گذاشتن بر آنها است.

نفس بکش تمرکز کن حمله کن (سیستم تهدید سه گانه برای ایجاد زندگی دلخواه)

  • 35,000 تومان

یان شکتر استراتژی خود را برای دستیابی به آنچه می‌خواهید با این مبحث ساده آغاز می‌کند که دلیل ناکامی 95% افراد در دستیابی به اهدافشان این است که هرگز اولین گام را برنمی‌دارند. انسان ذاتا از تغییر می‌هراسد چون با روزمرگی‌های خود احساس راحتی می‌کند. او مثال‌هایی از زندگی افراد مشهوری همچون جی. کی. رولینگء مایکل جردنء استیو جابز و تاکشیرو موری ارائه می‌کند و تجربه شخصی خودش را از چالش‌هایی که در دنبال کردن رویاهایش برای دستیابی به موفقیت با آن‌ها مواجه بوده نیز بازگو می کند.

صفحه‌ی 1