گروه مترجمان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مجموعه دفترهای فرویدی  (قاب‌دار)
  • 1,265,000 تومان
  • با تخفیف: 1,265,000 تومان
بازاریابی تجربی (مطالعات موردی تجربه‌های مشتریان)
راهنمای انتقادی پدیدار شناسی روح هگل
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
روانشناسی سلامت (شومیز)
  • 500,000 تومان
  • با تخفیف: 500,000 تومان
دانش‌نامه زیبایی‌شناسی (شومیز)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
مقدمه‌ای بر نظریه فیلم
  • 94,000 تومان
  • با تخفیف: 94,000 تومان
هنر زندگی (مراقبه ویپاسانا)
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان

مجموعه دفترهای فرویدی (قاب‌دار)

  • 1,265,000 تومان

فروید عصب‌شناس برجسته اتریشی و بنیان‌گذار دانش روان‌کاوی که روشی نوین در روان‌شناسی است، بود. او یکی از ده دانشمند بزرگ قرن بیستم است که در برخی آثارش به بررسی ریشه‌های تاریخی و ماهیت باورهای مذهبی بشر پرداخته است. از دیدگاه فروید تصور بشر از خدا، یک پندار ریشه‌دار از نیاز کودکانه بشر به مقام پدری است و اکنون که بشر با منطق و دانش می‌تواند بر انگیزه‌های خشونت آمیز غلبه کند، چیزی به نام مذهب ضرورت ندارد. او هم‌چنین در زمینه ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه بشر نظریاتی ارائه کرده و میل جنسی را در بسیاری از ارکان زندگی بشر تاثیرگذار دانسته است. از فروید آثار گوناگونی به چاپ رسیده که برخی از آن‌ها در مجموعه پیش رو جای گرفته است. این مجموعه شامل کتاب‌های زیر است: بازداری‌ها، نشانگان و اضطراب توتم و تابو جستارهایی درباره‌ی تکوین بیماری‏های روانی خودشیفتگی دوپارگی ایگو در فرآیند دفاعی رساله و شرح آینده یک خیال زنانگی عشق انتقالی

بازاریابی تجربی (مطالعات موردی تجربه‌های مشتریان)

  • 220,000 تومان

در کتاب بازاریابی تجربی، صنعت ها بر دوازده دسته تقسیم شده اند؛ تکنولوژی، بانکداری، مد و… . در این کتاب دیگر خبری از هیچ تئوری ها و حرف ها نیست. همه چیز قابل استفاده در لحظه است. دیگر هم قرار نیست تنها چند شرکت معروف و همان حرف های تکراری باشد. اینجا باتات حتی از دغدغه های مدیر شرکت های موفقی مثل آمازون، نایک، گوگل یا اپل نوشته است. در هر ابتدای هر فصل قرار است بدانیم چه چیزهایی قرار است تدریس شود و در انتهای فصل با چند سوال قرار است مورد آزمون قرار بگیریم. انتهای هر بخش هم یکی از افراد موفق بازاری که آن بخش به آن پرداخته است. حرف هایی خواهد زد که ما بهتر بتوانیم به موقعیت فعلی آن صنعت فکر کنیم.

راهنمای انتقادی پدیدار شناسی روح هگل

  • 80,000 تومان

اغراق نیست اگر بگوییم که در پدیدارشناسی روح، درک پروژه کلی اثر عمدتاً تحت‌الشعاع تفسیرهای جزءنگرانه قرار گرفته است. می‌توان ادعا کرد که علی‌رغم تمام تفاسیر مطرح درباره‌ فصول مختلف این کتاب و نیز شهرت و محبوبیت زایدالوصف این اثر در فضای فلسفی، پدیدارشناسی روح در مقام یک ایده‌ کلی، هنوز مهجور مانده و کلیتِ آن تحت‌الشعاع استعمال‌های جزئی قرار گرفته است. در فضای هگل‌پژوهی انگلیسی‌زبان، اقبال تفسیری تازه‌ای، البته در پرتو فلسفه‌ تحلیلی، به پدیدارشناسی روح پیدا شده است. راهنمای انتقادی پدیدارشناسی روح هگل در چنین بستری قابل درک است. دین مویار و میشائیل کوانته کوشیده‌اند تا در این اثر از مفسران سنت‌های فکری مختلف هگل‌پژوهی بهره بگیرند. در این فهرست علاوه بر مفسران بزرگ سنت‌های قاره‌ای هگل‌پژوهی، تقریبا نیمی از آثار به تفاسیری از پدیدارشناسی روح اختصاص یافته‌اند که می‌توان، از حیث روش، آن‌ها را تحلیلی نامید. درنتیجه، در این اثر برخی ایده‌ها و امکانات روش‌شناختی، معرفت‌شناختی و منطقی پدیدارشناسی روح مورد توجه قرار گرفته که تاکنون مغفول بوده‌اند.

روانشناسی سلامت (شومیز)

  • 500,000 تومان

کتاب حاضر نه تنها یکی از جامع‌ترین و بهترین کتاب‌هایی است که در زمینه روانشناسی سلامت تالیف شده است، بلکه از معدود اثرهایی است که با استفاده از الگویی زیستی روانی اجتماعی به تجزیه و تحلیل مسایل بهداشتی پرداخته است. انتخاب مناسب موضوعات، نثر ساده و رسا، و جنبه کاربردی کتاب، از ویژگی‌های دیگری است که کتاب را در نوع خود منحصر به فرد کرده است.

دانش‌نامه زیبایی‌شناسی (شومیز)

  • 150,000 تومان

کتاب حاضر عمدتا در چارچوب فلسفه تحلیلی تدوین شده و همچون آن جریان فلسفی، خود را به روشی بیان و دقت استدلال ملزم می‌داند، علاوه بر آن، خود را متعهد می‌داند پلورالیسم فزاینده رویکرد تحلیلی را بسط دهد.

مقدمه‌ای بر نظریه فیلم

  • 94,000 تومان

مقدمه‌ای بر نظریه فیلم تاریخی تحلیلی از نظریه فیلم را در «سده سینما» عرضه می‌کند. کتاب حاضر از نظریه‌پردازان سینمای صامت، همچون ویچل لیندسی و هوگو مانتربرگ، شروع می‌کند و تا اخر دگرگونی‌های نظریه فیلم و مطالعات فرهنگی (نظریه شناخت، دولوز، نظریه پسااستعماری، نظریه دیجیتال) پیش می‌آید. این مجلد، با نگاهی جهانی، به بررسی تغییراتی می‌پردازد که در کشورهایی همچون فرانسه، آلمان، روسیه، ایتالیا، بریتانیا، ایالات متحده، مکزیک، برزیل و آرژانتین انجام گرفته است و می‌کوشد بر اتصال‌های این تغییرات تاکید کند. کتاب حاضر نظریه فیلم را درون بافت جریان‌های فلسفی و تاریخی وسیع‌‌تری قرار می‌دهد. مقدمه‌ای بر نظریه فیلم، که با زبانی فرهیخته اما قابل فهم نوشته شده، درآمدی درخشان و منسجم بر عرصه‌ای غنی و متنوع به حساب می‌آید.

هنر زندگی (مراقبه ویپاسانا)

  • 180,000 تومان

ویپاسانا یکی از کهن‌ترین روش‌های مراقبه در هند است. گوتاما بودا 2500 سال پیش این روش را کشف کرد و آن را همچون دارویی برای رهایی همگی انسان‌ها از درد و رنج آموزش داد. ویپاسانا یک واژه پالی و به معنای داشتن بصیرت و مشاهده هرچیز همان‌گونه که واقعا هست می‌باشد. ویپاسانا یک باور کورکورانه و یا یک فلسفه نیست و هیچ ارتباطی با مذاهب ندارد، بلکه روش عملی است برای پالایش ذهن و رهایی از تنش‌ها و منفی‌گرایی‌هایی که باعث بدبختی انسان‌هاست، و هرکس، با هوشی متوسط می‌تواند آن را به کار بندد.

صفحه‌ی 1