پريچهر هيرادفر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
استادی عشق (راهنمایی کاربردی برای هنر رابطه)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
هنر و تاثیرات درمانی آن
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان

استادی عشق (راهنمایی کاربردی برای هنر رابطه)

  • 130,000 تومان

در دوران خردسالی، وقتی با کسی مشکلی داریم، خشمگین می‌شویم. به هر دلیلی که باشد، خشم مشکل را پس می‌راند و ما به نتیجه دلخواهمان دست می‌یابیم. وقتی دوباره با مشکلی روبه‌رو می‌شویم، می‌دانیم اگر خشمگین شویم، مشکل عقب‌نشینی می‌کند. بنابراین، پی‌درپی تمرین می‌کنیم تا استاد خشم شویم. برای استاد شدن در عشق، باید عشق را تمرین کنیم. هنر برقراری ارتباط نیز مهارتی کامل است و تنها راه رسیدن به مرتبه استادی، تمرین است. بنابراین، مهارت پیدا کردن در روابط با تمرین به دست می‌آید و به مفاهیم ذهنی و دست یابی به دانش بستگی ندارد.

پیشگیری از آزار و اذیت دانش‌آموزان در مدارس (شیوه‌های موثر در کاهش اذیت و آزار دانش‌آموزان در مدارس با همیاری والدین معلمان و مربیان)

  • 35,000 تومان

نویسنده کتاب، استادیار و محقق دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه استرالیای جنوبی است. او کلید حل این مشکل اجتماعی (آزارگری) را در تقویت دانش‌آموزان بر ضد آزارگری و دادن نقش مثبت به همکلاسی‌ها می‌داند و نشان می‌دهد چگونه معلمان و مسئولان مدارس می‌توانند برنامه‌هایی در این زمینه طرح‌ریزی کنند. این کتاب منبعی معتبر برای اولیای دانش‌اموزان و مدارس است تا به یاری هم، مکانی امن برای دانش‌آموزان به‌ وجود آورند.

هنر و تاثیرات درمانی آن

  • 120,000 تومان

کتاب هنر و تاثیرات درمانی آن به شما آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانید در روش درمانی بیماران خود تغییراتی شگرف بیافرینید. با استفاده از این کتاب، به بیماران و قربانیان انواع سوء استفاده‌های جسمی و روانی که در دام اعتیاد به مواد و معضلات روانی گرفتار شده‌اند آموزش می‌دهد بدون سخن گفتن و تنها با استفاده از هنرهای دیداری و تجسمی ناراحتی‌های روانی خود را بشناسند و احساس‌شان را درباره آن بروز دهند.

صفحه‌ی 1