يلدا فاميل شريفيان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زوج‌درمانی تلفیقی در عمل (راهنمای عملی برای مدیریت مشکلات و بحران‌های روابط زناشویی)
مایندفولنس (راهنمای ذهن‌آگاهی برای اختلال وسواس فکری عملی)
خودهیپنوتیزمی
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
راهنمای متون روانشناسی به زبان انگلیسی
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

زوج‌درمانی تلفیقی در عمل (راهنمای عملی برای مدیریت مشکلات و بحران‌های روابط زناشویی)

  • 200,000 تومان

در کتاب قبلی خودم، نقشه راه برای زوج‌درمانی: ادغام رویکردهای سیستمی، روان‌پویشی و رفتاری، مولفه‌های یک مدل تلفیقی و جامع را برای انجام زوج‌درمانی مورد بحث قرار دادم. هدفم در آن کتاب، توصیف ارزش منحصر به فرد هر یک از سه رویکرد اصلی برای مشکلات و درمان زوجین -مواردی که در عنوان کتاب ذکر شده- و نشان دادن این بود که چطور درمانگران می‌توانند مداخلات را بر اساس این رویکردها در هم آمیخته و به ترتیب مرتب کنند. این کتاب با بیان جزییات بیشتر و افزودن پیشنهادهایی برای رسیدگی به مشکلات رایج و بحران‌های بزرگی که زوجین را برای کمک گرفتن به سوی ما سوق می‌دهد از جایی شروع می‌شود که از آن کتاب قبلی باقی مانده‌است.

مایندفولنس (راهنمای ذهن‌آگاهی برای اختلال وسواس فکری عملی)

  • 60,000 تومان

به کتاب راهنمای ذهن‌آگاهی برای وسواس خوش آمدید. گرچه این کتاب جایگزینی برای درمان حرفه‌ای نیست، اما اگر مایل هستید به منظور سلامت روانی بهتر، مفاهیم ذهن‌آگاهی را با روش خود ادغام کنید، پس می‌توانید از آن در کنار درمان یا بدون راهنمایی درمانگر بهره ببرید.

خودهیپنوتیزمی

  • 130,000 تومان

این کتاب، مراحل، تکنیک‌ها و مفاهیم ساده‌ای برای استفاده از خودهیپنوتیزمی و پرورش مهارت انجام آن توسط خودتان ارائه شده است. تکنیک‌ها می‌توانند برای ترک عادات بد، ایجاد اعتماد به نفس، دستیابی به اهداف، ارتقای سلامتی و درک انگیزه‌های پنهان مورد استفاده قرار بگیرند. انتخاب یک کتاب، بیانگر آن است که شما آماده‌اید تا راننده زندگی خود بوده و مسیر و سرنوشت‌تان را تعیین کنید. این کتاب به 5 بخش آسان تقسیم شده است. هر بخش، جنبه متفاوتی از تمرین خودهیپنوتیزمی را مورد بحث قرار می‌دهد. بخش 1: جادوی ذهن. بخش 2: طراحی برنامه خودهیپنوتیزمی خاص خود. بخش 3: به عهده گرفتن مسئولیت. بخش 4: سرشار از سلامتی با خودهیپنوتیزمی. بخش 5: رهاسازی بالاترین استعداد ناشناخته شما.

راهنمای متون روانشناسی به زبان انگلیسی

  • 75,000 تومان

کتاب حاضر برای دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی با هدف کمک به آنها در بالا بردن مهارت زبان انگلیسی در فهم متون روانشناسی، تالیف گردیده است. ترتیب زنجیره‌ای این کتاب و ارایه انواع مختلفی از تکالیف، آن را به یک کتاب دانشجو محور تبدیل کرده است. کتاب، تقریبا دربرگیرنده تمامی موضوعات اصلی در روانشناسی مقدماتی و نسبتا استاندارد است، اگر چه برخی موضوعات به منظور اجتناب از فراوانی مفاهیم، حذف شده‌اند.

صفحه‌ی 1