وحيد مهدي خاني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
به سوی عشق به همه‌چیز
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
شگفتی وجود (بیدار شدن به صمیمیتی ورای کلام)
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
غیبتی فوق‌العاده (آزادی در میانه زندگی روزمره)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
راز گشوده
  • 93,000 تومان
  • با تخفیف: 93,000 تومان
عمیق‌ترین پذیرش (بیداری بنیادین در زندگی روزمره)
اینک و اینجا (گفتگوهایی با اکهارت تله)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
سفر به خویشتن
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان

به سوی عشق به همه‌چیز

  • 75,000 تومان

این رویا که شما از نور جدا هستید، می‌تواند در هم شکسته شود. سرزندگی، من اصیل، من بزرگ، آگاهی، نور یا هرچه آن را بنامید، رهاست، بیکران است و نمی‌تواند به بدن محدود شود. در درون یا بیرون نیست. نمی‌تواند یافته‌شود و با این حال در همه جا هست. «من» همه جا هست. آن، این بازی عجیب و غریب را که در واقع اتفاق نمی‌افتد، بازی می‌کند، این رویا را بازی می‌کند که «من» درون یک بدن است و با دیگر «من» ها که درون بدن‌های خودشان هستند، در ارتباط است. چیزی وجود دارد که بسیار بیکران و عظیم است. من درباره چیزی صحبت می‌کنم که با از هم پاشیدن این انرژی یا خودی که به سختی منقبض شده، وجود دارد. نمی‌دانم چگونه و چرا از هم می‌پاشد و نیز حتی نمی‌دانم چرا شروع شده است. آن صرفا نوعی کنار رفتن است و آن رویا که شما جدا هستید می‌میرد. همراه با آن، رنج کشیدن هم می‌میرد.

شگفتی وجود (بیدار شدن به صمیمیتی ورای کلام)

  • 155,000 تومان

من اینجا نیستم تا به شما یاد بدهم چگونه شخصی بیدار یا روشن ضمیر شوید یا چگونه تمرینات معنوی انجام دهید تا وارد حالت‌های معنوی شوید. همه حالات و تجارب، حتی زیباترینشان می‌آیند و می‌روند. آن‌ها ممکن است زیبا و بسیار دلپذیر باشند، اما زمانمند هستند و بنابراین می‌آیند و می‌روند. این کتاب در مورد آن چیزی است که نمی‌آیند و نمی‌روند. به امکانی اشاره می‌کند که از تلاش های شما برای بیدار شدن و جست و جویتان برای روشن ضمیری و تجاربتان از حالات سرور، صلح، شادی، سکوت و ... فراتر می رود، امکانی که درست به مرکز کسی که شما واقعا هستید -ورای کسی که فکر می‌کنید هستید- می‌رسد. به ذات بی‌کلام ورای صورت‌های این جهان اشاره می‌کند، ذاتی که در تحلیل نهایی، از صورت‌هایی گه ظاهر می‌شوندجدا نیست. این چیزی است که احساس می‌کنم معنای راستین کلمه «نادوگانگی» است.

غیبتی فوق‌العاده (آزادی در میانه زندگی روزمره)

  • 130,000 تومان

در قلب این کتاب،پیام ساده، مستقیم و جاودان نادوگانگی قرار دارد. کلمه دوگانگی امروزه اغلب برای شرح سنت معنوی باستانی آدویتای هند استفاده می‌شود که به‌سادگی به معنای نه دو است و به یگانگی ذاتی اشاره می‌کند. فقط یک واقعیت وجود دارد: یگانگی همه‌ی چیزی که وجود دارد و ما را نیز شامل می‌شود. این کتاب کیفیتی کاملا دلسوزانه دارد که نمی‌تواند به آسانی قالب کلمات درآید. این نوشته به‌صورت یادداشتی کامل از اقتدار به‌نظر می‌رسد که متقاعد کننده است و احترام می‌گذارد. با وجود این، هر کسی آزاد است که به آن گوش کند یا از آن دور شود و جف فوستر در این مورد صریح است. او می‌گوید وقتی شما در مورد موضوع نادوگانگی صحبت می‌کنید، همواره در مورد چیزی صحبت می کنید که نمی‌توان در موردش صحبت کرد، حقیقتی است که نمی‌توان گفت: نادوگانگی شیرجه زدن در رمز و راز است.

راز گشوده

  • 93,000 تومان

این کتاب اعلام می‌کند روشن‌ضمیری روشنایی ناگهانی مستقیم و پر انرژی است که دائم در دسترس هرکسی است که آماده رهاسازی و به حساب آوردن آن است. این راز گشوده است که خودش را در هر بخشی از زندگی ما آشکار می‌کند. هیچ تلاش تهذیب روند یا تعلیم از هیچ نوعی نمی‌تواند ما را به آن‌جا ببرد زیرا راز گشوده در مورد تلاش ما برای تغییر شیوه زیستن‌مان نیست بلکه در مورد کشف دوباره کسی است که زندگی می‌کند.

عمیق‌ترین پذیرش (بیداری بنیادین در زندگی روزمره)

  • 260,000 تومان

به زندگی‌ات نگاه کن. دعوت در همه‌جا هست: در شادی و در درد، در ملالت و در هیجان، در اندوه و در وجد، در شیرینی و در تلخی، در تولدتان و در بستر مرگ‌تان. دعوت این‌جاست، در هر تک‌لحظه این هدیه گران‌بها و ظریف زندگی که ما آن‌را بسیار به آسانی مسلم می‌پنداریم؛ و آن هم‌اکنون، حتی وقتی این کلمات را می‌خوانی، به‌طور مؤدبانه تو را به‌ سوی خودش فرا می‌خواند.

اینک و اینجا (گفتگوهایی با اکهارت تله)

  • 140,000 تومان

نفس نمی‌تواند زمان حال را تحمل کند. نفس نمی‌تواند زنده بماند در حالی ‌که شما از زمان حال آگاه هستید و با آن یکی هستید. اگر شما در حالت یکی بودن با «آن‌چه که هست» باشید، به جای گریختن و دور شدن از آن یا سعی در انکار کردن آن یا جنگیدن با آن، این امر پیشاپیش به معنای پایان نفس است. ناگهان فضای درونی باز می‌شود که در آن هیچ فکری در این لحظه برای قضاوت کردن لازم نیست؛ بلکه در عوض، پذیرش این لحظه حاکم است.

سفر به خویشتن

  • 170,000 تومان

هرچه شکل این لحظه بدتر و چالش‌برانگیزتر باشد و آن‌را بپذیرید، شما را عمیق‌تر به سوی فضا ـ آگاهيٍ شرطی‌نشده و آرامش می‌برد. بنابراین اگر شما با بلا و مصیبت دردناکی در زندگی خود روبرو شوید... بلا و مصیبتی در این لحظه رخ می‌دهد و همه چیز از هم می‌پاشد و شما با آن روبرو می‌شوید و می‌بینید که این چنینيٍ این لحظه همین است که هست. شما به‌طور کامل شکلی را که این لحظه به خود می‌گیرد، می‌پذیرید آن‌گاه ناگهان چیزی را احساس می‌کنید که واقعا قابل شرح دادن نیست و آن‌را فضا یا آرامشٍ اطرافٍ حادثه دردناک می‌نامیم. آن در میدانی از آرامش و فضا روی می‌دهد. من در این‌جا کلمه شاد و خوشحال را به کار نمی‌برم. هنگامی که آن اتفاق می‌افتد، شما شاد نیستید، هم‌چنین ناشاد هم نیستید. آن ورای شادی و ناشادی است. آرامش و صفا وجود دارد.

صفحه‌ی 1