هنگامه خدابنده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کلوچه خوشبختی (موفقیت در کسب و کار)
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
رهبری (درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستر یونایتد)
پدر پول‌دار پدر بی‌پول
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
توصیه‌های پدر پول‌دار (به فکر 1 تجارت باشید قبل از اینکه بیکار شوید)
2 مرد 1 پیام (چرا دوست داریم شما هم ثروتمند شوید)

کلوچه خوشبختی (موفقیت در کسب و کار)

  • 28,000 تومان

اگر هر کسب و کاری حول محور برطرف کردن نیاز مشتریان شکل گرفته باشد آن‌گاه ماجرای برند در نقطه تقاطع حقیقت آن کسب و کار و حقیقت نیازها و یا خواسته‌هایی که مشتریان از آن برند دارند شکل می‌گیرد. موفق‌ترین برندها آن‌چه را که به آن اعتقاد دارند با انتقال حقیقت در تک تک فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند به مشتریان خود اعلام می‌دارند...

رهبری (درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستر یونایتد)

  • 70,000 تومان

سر الکس فرگوسن سال 1941 در گووان اسکاتلند متولد شد. وی در دوران جوانی خود در پست مهاجم مرکزی گلزن بازی می‌کرد تا این که در ازای بستن قراردادی با مبلغ تاریخی در لیگ اسکاتلند، به تیم رنجرز منتقل شد. وی سال 1974 کار سرمربی‌گری را با تیم ایست استرینگ شایر و سنت میرن شروع کرده و سپس به تیم آبردین ملحق شد و در آنجا به خاطر موفقیت‌های پی در پی و سپس پیروزی سال 1983 بر تیم رئال مادرید در فینال جام برندگان جام اروپایی، شهرت بیشتری کسب کرد. الکس فرگوسن سال 1986 به تیم منچستر یونایتد ملحق شد و 38 افتخار به همراه این تیم به دست آورد که از آن جمله می‌توان به 5 جام حذفی اروپا با 13 جام لیگ برتر و نیز 2 جام در لیگ قهرمانان اروپا اشاره داشت. سال 1999 و در پی پیروزی به یاد ماندنی منچستر و کسب جام‌های قهرمانی سه‌گانه، به وی لقب شوالیه اعطا شد، به طور کلی فرگوسن با دارا بودن 49 افتخار ورزشی، موفق‌ترین سرمربی انگلیسی فوتبال در تمام دوران شناخته می‌شود. الکس فرگوسن در سال 2013 اعلام بازنشستگی کرد، اما همچنان به عنوان مدیر در خدمت منچستر یونایتد بوده و در برنامه آموزشی اجرایی ارائه شده از سوی مدرسه کسب و کار هاروارد نیز به عنوان مدرس حضور دارد.

پدر پول‌دار پدر بی‌پول

  • 18,000 تومان

رابرت کیوساکی معتقد است دلیل مشکلات اکثر مردم این است که سال‌ها در مدرسه درس خوانده‌اند اما هیچ چیز در مورد پول یاد نگرفته‌اند وی می‌گوید که مردم یاد می‌گیرند تا برای پول کار کنند اما هرگز یاد نمی‌گیرند کاری کنند تا پول برایشان کار کند کتاب پدر پولدار پدر بی پول نقطه شروعی برای تمام کسانی است که می‌خواهند کنترل مال‌شان را در آینده بدست گیرند.

توصیه‌های پدر پول‌دار (به فکر 1 تجارت باشید قبل از اینکه بیکار شوید)

  • 18,000 تومان

کتاب حاضر در مورد مدیریت کارآفرینی است و نویسندگان آن کسانی بوده‌اند که خودشان به عنوان مدیر موسس بالا و پایین و موفقیت و عدم موفقیت دنیای واقعی را درک کرده‌اند. بسیاری از افراد به این دلیل مدیر موسس نمی‌شوند که از شکست خوردن هراسانند. با نوشتن در مورد بسیاری از چیزهایی که افراد از آن‌ها می‌ترسند امیدوارم بتوانیم به شما در تصمیم‌گیری بهتر برای مدیر شدن یا نشدن کمک کنیم.

2 مرد 1 پیام (چرا دوست داریم شما هم ثروتمند شوید)

  • 22,000 تومان

علت عمده‌ای که باعث می‌شود اغلب مردم در تنگناهای مالی قرار بگیرند این است که آنها سال‌های زیادی از عمر خود را در مدارس می‌گذرانند اما در خصوص پول چیزی یاد نمی‌گیرند. نتیجه این است که مردم فقط یاد می‌گیرند برای پول کار کنند، اما هیچ‌گاه یاد نمی‌گیرند که چه کنند که پول برای آنها کار کند. رابرت کیوساکی و دونالد ترامپ به ساد‌ترین شکل ممکن راز پولدار شدن خود را بیان کرده‌اند. پیام مهم آنها در این کتاب این است که مسئولیت امور مالی‌ات را به عهده بگیر و یا تا آخر عمر پذیرای دستورالعمل‌های ریز و درشت دیگران باش. به دست خودت است که ارباب پول باشی و یا برده‌اش. رابرت ودونالد اعتقاد دارند که نبوغ مالی در وجود تک‌تک افراد جامعه خوابیده است و این شما هستید که باید آن را پیدا کنید، این نبوغ و استعداد آماده سر بر آوردن است.

صفحه‌ی 1