هنگامه آذرمي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
5 سطح وابستگی (خرد تلتک برای جهان امروز)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
4 پیمان (راهنمایی کاربردی برای آزادی شخصی)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
چگونه اوضاع چنین شد (ایشماعیل)
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
پنجمین پیمان (راهنمای کاربردی تسلط بر خود)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
راهنمای 4 پیمان (استفاده از 4 پیمان برای مهارت در رویای زندگی)
جهانی نو (آگاهی معنوی از آهنگ زندگی)
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان
نیروی حال (رهنمونی برای روشن‌بینی معنوی)
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان

5 سطح وابستگی (خرد تلتک برای جهان امروز)

  • 150,000 تومان

کتاب پنج سطح وابستگی (خرد تلتک برای جهان امروز)اثر دون میگوئل رویز، نویسنده و مربی موفقیت و توسعه شخصی است. در این کتاب، رویز به مفهوم پیوستگی یا وابستگی به چیزی یا کسی و نحوه تأثیر آن بر زندگی ما می‌پردازد.. او پنج سطح مختلف پیوستگی را شناسایی کرده است، از سطح پایین‌تر و بیشتر بنیادین تا سطح بالاتر و کمتر بنیادین. در این کتاب، رویز توضیح می‌دهد که هر سطح از پیوستگی چگونه ما را در زندگی تحت تأثیر قرار می‌دهد و نحوه‌ی تأثیر آن بر روابط، شغل، خودشناسی و رضایتمندی زندگی ما. در سطح پایین تر، پیوستگی به چیزی یا کسی به دلیل داشتن آن برای بقای ما ضروری است، مانند پیوستگی به آب، غذا، خانواده و دوستان. اما در سطح بالاتر، پیوستگی به چیزی یا کسی به دلیل تعلقات عاطفی، احساسات مثبت و حوصله‌ی بیشتر ما ایجاد می‌شود. در این سطح، پیوستگی ممکن است به مشکل تبدیل شود زیرا می‌تواند مانع توسعه و رشد شخصی شود. در کتاب "پنج سطح پیوستگی"، رویز به هر سطح پیوستگی جزئیات بیشتری از جمله نحوه‌ی شناسایی و ارتقای سطح پیوستگی، تأثیر آن بر روابط و شخصیت، و راهکارهایی برای کاهش پیوستگی بیش از حد و افزایش پیوستگی سالم می‌پردازد. همچنین، این کتاب به صورت عملی و با استفاده از مثال‌های زندگی و تجربیات شخصی نویسنده، به خوانندگان کمک می‌کند تا نحوه‌ی ارتباط با خود، دیگران و جهان را بهبود بخشند و رضایتمندی بیشتری از زندگی خود داشته باشند. «پنج سطح وابستگی» دست ما را از جایی که کتاب «چهار پیمان» دن میگل روییز پدر رها کرده بود، می‌گیرد و همراه خود به شناخت سطوح وابستگی می‌برد؛ سطوحی که ما در آن خود را به شکلی نامناسب به باورهایمان و جهان وابسته می‌کنیم. این جست‌وجو، برآمده از خردی باستانی برای دست‌یابی به خویشتن راستینمان است. پنج سطح وابستگی عبارتند از: سطح یکم: خویشتن راستین. سطح دوم: اولویت. سطح سوم: هویت. سطح چهارم: درونی‌سازی. سطح پنجم: تعصب. کتاب کاربردی « پنج سطح وابستگی» ما را فرامی‌خواند تا به زندگی‌مان نگاه کنیم و دریابیم سطوح ناسالم وابستگی چگونه ما را در سرگشتگی‌های روان‌شناختی و روحی گرفتار نگه می‌دارند. دن میگل روییز پسر به ما می‌آموزد آزادی حقیقی‌مان را با پروراندن آگاهی و قطع وابستگی‌ها به دست آوریم و خویشتن راستین خود را کشف کنیم.

4 پیمان (راهنمایی کاربردی برای آزادی شخصی)

  • 75,000 تومان

دن میگل روییز در کتاب «چهار پیمان» سرچشمه باورهای محدودکننده خود را که شادی را از ما می‌ربایند و رنج بیهوده می‌آفرینند، برای ما آشکار می‌کند. «چهار پیمان» بر اساس خرد باستانی تلتک‌ها کد رفتاری نیرومندی را پیشنهاد می‌کند که می‌تواند زندگی‌های ما را به سرعت به تجربه‌ای از آزادی، شادی واقعی و عشق دگرگون سازد. کتاب دن میگل روییز، نقشه راهی به سوی روشنی و آزادی‌ست. - دیپاک چوپرا، نویسنده کتاب «هفت قانون موفقیت» روییز در سنت کاستاندا چکیده خرد ضروری تلتک را به این شکل که زندگی کردن به‌عنوان جگجویی صلح‌طلب در جهان مدرن -چه برای مردان، چه برای زنان - چه معنایی دارد، آشکارا و بدون عیب و نقص توضیح می‌دهد. -دن میلمن، نویسنده کتاب «راه جنگجوی صلح‌طلب»

چگونه اوضاع چنین شد (ایشماعیل)

  • 90,000 تومان

دانیل کوئین با کتاب ایشماعیل، جایزه‌ی توماروترنر را به خود اختصاص داده است. این جایزه به آن دسته از رمان‌هایی تعلق می‌گیرد که راه‌ حلی برای مشکلات جهانی ارائه بدهند. کتاب ایشماعیل شامل یک سری گفتگو‌ها به روش مکالمات سقراطی بین راوی داستان (مرد بی نام) و گوریلی است (به نام ایشماعیل) که نقش سقراط را در این داستان بازی می‌کند. راوی داستان در پاسخ به آگهی از طرف آموزگاری (ایشماعیل) به اتاق متروکه‌ی او رفته و با وی آشنا می‌شود. در جلسات درس، ایشماعیل مرد را به قله‌های درکی از جایگاه بشریت در جهان سوق می‌دهد، تعلیمات او با این پرسش آغاز می‌شود: «آیا سرنوشت بشر حکومت بر جهان است؟ یا اینکه سرنوشت والاتری برای او رقم خورده - سرنوشتی بسیار فوق‌العاده تر از آنچه او تصور می‌کرده؟»

پنجمین پیمان (راهنمای کاربردی تسلط بر خود)

  • 50,000 تومان

ـ کلام خود را پاک کنید ـ هیچ چیزی را به خود نگیرید ـ فرضیه‌بافی نکنید ـ همیشه نهایت کوشش خود را بکنید... ـ شکاک باشید، اما گوش دادن را بیاموزید خودتان یا هیچ کس دیگری را باور نکنید. نیروی شک را به کار بگیرید تا درباره هر چه می شنوید، بپرسید: «آیا این موضوع واقعا حقیقت دارد؟» سپس به نیت ورای واژه‌ها گوش بسپارید و آنگاه پیام واقعی را درک خواهید کرد.

راهنمای 4 پیمان (استفاده از 4 پیمان برای مهارت در رویای زندگی)

  • 25,000 تومان

چهار پیمان: - کلام خود را پاک کنید. - هیچ‌ چیزی را به خود نگیرید. - فرضیه‌بافی نکنید. - همیشه نهایت کوشش خود را بکنید.

جهانی نو (آگاهی معنوی از آهنگ زندگی)

  • 240,000 تومان

سیاره زمین یکصد و چهارده میلیون سال قبل، صبحگاهی پیش از طلوع خورشید، نخستین گل روی کره زمین پدیدار می‌شود. گل می‌شکفد تا پرتو خورشید را دریافت کند. پیش از این رویداد مهم که پیام‌آور دگرگونی تکاملی در حیات گیاهان است، میلیون‌ها سال بود که روییدنی‌ها سیاره زمین را فرا گرفته بودند. اکهارت توله در دومین کتاب خود در زمینه رسیدن به روشن‌بینی معنوی تکنیک‌های گسترده‌ای را پیش روی شما خواننده عزیز قرار می‌دهد تا شما را که در لحظه ساکن شده‌اید به دنیایی جدید هدایت کند.

نیروی حال (رهنمونی برای روشن‌بینی معنوی)

  • 210,000 تومان

اکهارت تله با کتاب مفید و پرفروش خود میلیون‌ها خواننده را به کشف آزادی و لذت زیستن در زمان حال دعوت می‌کند . او از این نظریات استفاده می‌کند تا به خواننده نشان دهد آگاهی نه تنها برای خوشبختی افراد ضروری است ، بلکه عامل از بین رفتن مشاجرات و رنج‌های انسان‌ها در سراسر دنیاست و بیداری ، مرحله جدید آگاهی است و ادامه این مسیر انسان را به هستی و جوهر وجودش می‌رساند .

صفحه‌ی 1