هرمز رياحي


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جاناتان مرغ دریایی
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
نوشتن با قیچی
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
راز گل زرین (هستی‌نامه چینیان)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
شاهزاده کوچک
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
چه کسی کامیون کود را سفارش داد (حکایت‌های دلنشین برای شادکامی در برابر دشواری‌های زندگی)

جاناتان مرغ دریایی

  • 65,000 تومان

جاناتان مرغ دریایی، حکایتی است در قالب رمان کوتاه که ریچارد باخ، آن را نوشته است. جاناتان مرغ دریایی ، در سال 1970 منتشر شد. کتاب جاناتان مرغ دریایی، روایتگر یک مرغ نوروزی است که زندگی و پرواز می‌آموزد. کتاب جاناتان مرغ دریایی، برای کسانی است که رویاهایشان را دنبال کرده و قوانین خود را می‌سازند؛ داستانی که به مدت چند دهه الهام‌بخش انسان‌ها بوده است. برای اکثر مرغان دریایی، زندگی در خوردن و زنده ماندن خلاصه می‌شود و پرواز، تنها وسیله‌ای است برای یافتن غذا؛ اما جاناتان لیوینگستون یک پرنده عادی نیست. از نظر او پرواز خود زندگی است. برخلاف عرف جامعه مرغان دریایی، او در پی رسیدن به هدفی والاتر است: بهترین بودن در آنچه به آن عشق می‌ورزد. داستان جاناتان مرغ دریایی‌، درباره رسیدن به اهداف والا در زندگی است، اگرچه این اهداف در تضاد با هنجارهای جامعه و اطرافیان‌مان باشند. داستان جاناتان از طریق استعاره پرواز به ما نشان می‌دهد: اگر رویاهایمان را دنبال کنیم، ما نیز می‌توانیم اوج بگیریم.

نوشتن با قیچی

  • 195,000 تومان

نوشتن با قیچی سه حال و هوا را از سر گذرانده است: 1) دریافتن موسیقی قیچی که طی آن تیزگوش فرا دادن ضروری بود. 2) آن‌گاه ساختارش که خانه قیچی در دنیاست. 3) واپسین کار شایسته، حکایتی ظریف تافته و بافته شود. هر چند فکری در آغاز کوچک بنماید، دقت و مراقبه‌ای بیشتری برای پروراندن آن می‌طلب. مثل ساعت‌ساز یا جواهرپرداز به کار میدانی قیچی‌ها پرداختیم تا مبادا خطایی کوچک یافته‌هامان را زخم بزند. با این آرزو که حکایت قیچی در جان خواننده خانه کند و او را نیز به آفرینش در خیال و ساخت و ساز دنیاهایی دیگر فرا بخواند.

راز گل زرین (هستی‌نامه چینیان)

  • 35,000 تومان

خردمندان و فرزانگان شرق و غرب از دیرباز به باور اصل چرخش نائل آمده و حاکمیت آن را در طبیعت عالم صغیر و کبیر مشاهده کرده‌اند: علما ابعاد علمی و ادبا ابعاد مجازی و عرفا ابعاد عرفانی‌اش را پی گرفته‌اند. راز گل زرین ‹متن کلاسیک چینی در پرتو سنت دائو› تعبیری دگر از گشتار، چرخاب، فوران روشنایی و دل در چرخاب نور است که جای آن در زبان فارسی تاکنون خالی مانده بود.

شاهزاده کوچک

  • 72,000 تومان

پس، شب اول بر ماسه‌ها، هزارها فرسنگ دور از آب و آبادی خوابیدم. تک افتاده‌تر از کشتی شکسته‌ای بر کلکی در اقیانوس بودم. حالا تصور کنید صدای صرفه و ضعیفی که با دمیدن آفتاب بیدارم کرد تا چه اندازه دور از انتظار بود. صدا گفت: بی‌زحمت... برایم گوسفندی نقاشی کن! ببخشید؟ برایم گوسفندی نقاشی کن... انگار که صاعقه به من زده باشد بر پا جستم. چشم‌هایم را مالیدم و درست نگاه کردم. آدمک نازی را دیدم سراپا غریب و عجیب که جدی براندازم می‌کرد.

چه کسی کامیون کود را سفارش داد (حکایت‌های دلنشین برای شادکامی در برابر دشواری‌های زندگی)

  • 12,000 تومان

هنگام خواندن کتاب، لب بسیاری از ورق‌هایش را برمی‌گردانید و با صدای بلند برای دوستان و بستگان می‌خوانید. به نکته‌هایی باریک‌تر از مو برمی‌خورید! مالامال از (قصه‌های خوشبختی) پرمغز عصر جدید که خردمندانه راه رهایی از غم را حکایت می‌کنند و طریقی سرگرم‌کننده، ژرف و اندکی اندوهناک را پیش پا می‌نهند. (بیشتر حکایت‌های این کتاب از زندگی واقعی سرچشمه می‌گیرند و یا همراه ما خواهند بود تا به درک ژرفی از خرد، آگاهی، مراقبت از هستی و هم‌نوایی با دیگران نایل‌ آییم. پس از خواندن کتاب، می‌توانیم درها و دریچه‌های قلبمان را به راستی به روی ‌آن‌چه سزاوار، زیبا و شادی‌بخش است بگشاییم.)

صفحه‌ی 1