نفيسه معتكف


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
گام‌های اتمی (در 7 روز ذهنیت منفی را به ذهنیت مثبت تغییر بده)
5 رکن اصلی مثبت‌اندیشی (راهکارهای مفید برای کنترل افکار آرامش درون و اعتمادبه‌نفس)
قدرت باور (امیدت به خدا باشه)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
روزهای شاد
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
راز عشق سلامتی و پول
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
با 1 عادت ساده کنترل زندگی‌ات را در دست بگیر (بزن قدش)
مثل 1 راهب فکر کن
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
بزرگ‌ترین راز
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
امروز و فردا نکن
  • 31,000 تومان
  • با تخفیف: 31,000 تومان
فوت و فن جذب خواسته‌ها و نتایج دلخواه (9 روش بسیار قدرتمند برای برداشتن موانع و جذب خواسته‌ها)
هر روز با فرشتگان باش
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
هو اوپونوپونو
  • 139,000 تومان
  • با تخفیف: 139,000 تومان

گام‌های اتمی (در 7 روز ذهنیت منفی را به ذهنیت مثبت تغییر بده)

  • 150,000 تومان

داشتن ذهنیت منفی، بر سلامتی جسمانی، روحی، شغل و روابط خانوادگی تاثیر می‌گذارد. با منفی‌گرایی، نگرانی و اندوه نمی‌توانی شکوفا شوی. شاید متوجه شده‌ای که باید چیزی تغییر کند، ولی نمی‌دانی از کجا و چگونه شروع کنی. تکنیک‌های هفت روزه گام‌های اتمی به تو می‌آموزند: - با برداشتن گام‌های آهسته و مداوم، خودت را از ذهنیت منفی نجات دهی. - استرس، نگرانی و اضطراب را از خودت دور کنی. - سیستم ایمنی خود را تقویت کنی. - با شکرگزاری، لطف به دیگران و همدردی، مثبت‌اندیش شوی. - از گرداب افسردگی بیرون بیایی و بر خشم و ترس خود غلبه کنی. با برداشتن هر گام اتمی، منفی‌گرایی عقب‌نشینی می‌کند و مثبت‌اندیشی قد علم می‌کند.

5 رکن اصلی مثبت‌اندیشی (راهکارهای مفید برای کنترل افکار آرامش درون و اعتمادبه‌نفس)

  • 120,000 تومان

حق توست که در زندگی موفق و شاد باشی. حق توست که خود را از شر افکار منفی و عادت‌های ناجور خلاص کنی. حق توست که ترس و اضطرابت را از بین ببری و صدای منتقد درونت را ساکت کنی. حق توست که همیشه مثبت‌اندیش و حواس‌جمع و سرشار از اعتمادبه‌نفس باشی. این کتاب عالی که تو را به سفر موفقیت می‌برد را بخوان تا راهکارهایش را یاد بگیری: - از روش کایزن، پیشرفت به سبک ژاپنی، بهره‌مند شوی. - بر افکارت مسلط، مثبت‌اندیش و توانمند باشی. - توانایی‌ها و استعدادهای نهفته‌ات را آشکار کنی. - تردید، ترس و تشویش را از بین ببری. - آرامش درونی را تجربه کنی. - سرانجام خود جدیدت را کشف کنی تا به خوشحالی و موفقیت برسی.

قدرت باور (امیدت به خدا باشه)

  • 55,000 تومان

وقتی خدا دری را به رویت باز کند، کسی جرئت ندارد آن را ببندد. وقتی به خدا ایمان داشته باشی، در بیابان هم شکوفا می‌شوی. وقتی به سرچشمۀ الهی متصل شوی، مشکلات هم برایت نعمت خواهد بود. وقتی احساس کنی برکت از زندگی‌ات رفته است و مشکلی دائمی داری، با باور به اعجاز خدای متعال زندگی‌ات دوباره سرشار از رحمت و فیض الهی می‌شود. قدرت باور یعنی گام به گام با مشیت الهی پیش رفتن. وقتی چشم امیدت به خدا باشد، اعجاز الهی برایت آشکار می‌شود و به گونه‌ای که در تصورت نمی‌گنجد به خواسته‌هایت می‌رسی. وقتی ایمانت قوی باشد، از غم و غصه بی‌عدالتی و ناامیدی و ناکامی خبری نخواهد بود. دل و جرئت داشته باش و به وادی ناشناخته گام بگذار. خدا دستت را می‌گیرد و تو را به مقصد می‌رساند.

روزهای شاد

  • 120,000 تومان

تو می‌توانی خود گم‌شده‌ات را در لابه‌لای صفحات این کتاب پیدا کنی. این کتاب کمکت می‌کند: با برقراری ارتباط با خدا، مسیرت را شفاف و عشق الهی را احساس کنی. با ترس‌هایت مواجه شوی و آنها را نردبان موفقیت کنی. هر روز را بدون دلشوره، اضطراب و نگرانی و در امنیت سپری کنی. از شر گذشته و افکار و باورهای منفی و دست‌وپاگیر خلاص شوی. با انجام تکنیک‌ها و مراقبه‌ها، به آرامش و شادی برسی. با کودک و والد درونت کنار بیایی و با آنها آشتی کنی. با پاکسازی افکار منفی ذهنی، افسردگی و استرس را از خودت دور کنی. سیستم باورهای خودت را دوباره برنامه‌ریزی کنی. و سرانجام به بهترین نسخه خودت تبدیل شوی.

راز عشق سلامتی و پول

  • 110,000 تومان

می‌توانی به همه خواسته‌هایت برسی... این دوره پیشرفته از راندا برن، نویسنده معروف کتاب راز، نشان می‌دهد که چگونه قانون جذب را در سه مورد از مهم‌ترین مسائل زندگی‌ات به کار بگیری: روابط، سلامتی، پول. درس‌ها، توصیه‌ها و ماجراهای واقعی افرادی که با به کارگیری راز زندگی بهتری برای خودشان ساختند، و به تو نشان می دهد که چگونه می‌توانی به شادی و سعادت، رضایت و خشنودی، روابطی پربار، سلامت کامل، ثروت و موفقیت برسی. راندا برن در این کتاب می‌گوید که چطور قدرت افکار و احساسات مثبت، به همراه تمرین‌هایی روزانه مثل شکرگزاری و تجسم می‌تواند هرکسی را به سمت زندگی رویایی‌اش هدایت کند.

با 1 عادت ساده کنترل زندگی‌ات را در دست بگیر (بزن قدش)

  • 70,000 تومان

وقتش رسیده که به خودت یک «بزن قدش» جانانه هدیه دهی. تو لایق بهترین ها هستی! اگر اعتماد به‌نفس نداری، اگر از نق زدن‌های ذهنی خود خسته‌ای، اگر همیشه روی عیب و ایرادهایت تمرکز داری، اگر به‌خاطر موفقیت دیگران اعصابت به‌هم می‌ریزد و خودت را بی‌عرضه می‌دانی، بدان که تو تنها نیستی، اما با این کتاب قرار است خیلی چیزها تغییر کند ...

مثل 1 راهب فکر کن

  • 89,000 تومان

در گوشه‌ای خلوت و ساکت بنشین و این کتاب را بخوان. نویسنده می‌خواهد تو را به سفری متحول‌کننده و خردمندانه و پر از تجربه ببرد تا به واسطه‌ی آن زندگی‌ات معنادار شود و بتوانی در ذهن و قلبت را بگشایی و به خود برترت متصل شوی. این کتاب به تو می‌آموزد چگونه خودت را شناسی و قدرتمند شویء از منفی‌بافی و شرطی شدن دست‌برداریء عاقلانه هدفت را تعیین و دنبال کنیء ترس و هوای نفس را از خودت دور کنی و با شکرگزاری و خدمت به دیگرانء معمار زندگی رویایی‌ات شوی.

بزرگ‌ترین راز

  • 220,000 تومان

هزاران سال است که حقیقت را از دست داده‌ایم چون حتی نیم نگاهی به آنچه درست پیش روی ماست، نینداخته‌ایم. مشکلات و ماجراهای زندگی‌مان و رویدادهای تکراری دنیا به راحتی حواسمان را پرت کرده است. ما از بزرگ‌ترین دستاورد بشر که درست جلوی چشمانمان است و می‌تواند ما را از درد و رنج نجات دهد و به شادی و سعادت جاودانه برساند. غافل مانده‌ایم. با دستیابی به این راز بزرگ، هیچ سوالی بی جواب نمی‌ماند و هر آرزویی اجابت می‌شود. دیگر دلیلی ندارد بترسی. دیگر نیازی نیست رنج بکشی. این بزرگ‌ترین رازگشایی در زندگی توست. این سرنوشت توست.

امروز و فردا نکن

  • 31,000 تومان

این کتاب برای بالا رفتن بازده کاری طراحی شده‌است . از بین بردن عادت امروز و فردا کردن و به تعویق انداختن کارها دشوار است مگر اینکه دلیلش را بدانی. با پرداختن به برنامه پنج هفته ای این کتاب یاد می‌گیرید که: 1- با انگیزه کار کنید، اهدافتان را بشناسید و عادت مولد و پربازده را بیاموزید. 2- در انجام امور به خوبی تمرکز کنی. 3- کارهای سنگین و پروژه‌‌های مهم را در موعد مشخص تکمیل کنید. 4- از زیر بار فشارهای عصبی بیرون بیایید و در زندگی حرفه‌ای و شخصی‌تان موفق شوید.

فوت و فن جذب خواسته‌ها و نتایج دلخواه (9 روش بسیار قدرتمند برای برداشتن موانع و جذب خواسته‌ها)

  • 149,000 تومان

با مطالعه این کتاب می‌آموزی که چگونه به سرعت به خواسته‌هایت برسی. تو به سیر و سفری می‌روی تا ذهنت از موانع باورهای محدود و دست و پاگیر عبور کند و به موفقیتی که سزاوارش هستی برسی. مطالب مهم کتاب پرسش‌های زیر را برایت روشن می‌کند: چرا رسیدن به نتایج دلخواه سخت است؟ سریع‌ترین راه برای شفافیت موانع پنهان موفقیت کدام است؟ چگونه باورها واقعیت را خلق می‌کند و چطور می‌توانی باورهایت را تغییر دهی؟ تکنیک‌های نه‌گانه‌ی پاکسازی برای رسیدن به خواسته‌ها و نتایج دلخواه کدام است؟

هر روز با فرشتگان باش

  • 110,000 تومان

فرشتگان پیام‌آوران خدا هستند که در زندگی‌ات وجود دارند. آن‌ها برای کمک به تو حاضر و آماده‌اند. کافی است آن‌ها را به زندگی‌ات دعوت کنی تا تو را به مسیری مناسب هدایت کنند. با استفاده روزانه از مطالب این کتاب می‌توانی تمام مدت سال را با فرشتگان سپری کنی. می‌توانی طبق تاریخ کتاب پیش بروی یا اگر به پیام فرشته‌ای نیاز داری، کتاب را به طور شانسی باز کنی و هر صفحه‌ای که آمد، طبق آن عمل کنی. ارتباط با فرشتگان سبب می‌شود که حضور و قدرتشان را بیشتر احساس کنی و به این صورت زندگی‌ات پر از نشاط می‌شود.

هو اوپونوپونو

  • 139,000 تومان

از خودت بپرس در درونم چه می‌گذرد که با این مشکل مواجه شده‌ام و چطور می‌توانم برطرفش کنم؟ این روش شفابخشیب از درون به بیرون است که به آن خودشناسی به روش هو اوپونوپونو می‌گویند. در این کتاب بر اساس راز و رمز بومیان هاوایی و فیزیک کوانتوم، یاد می‌گیری که افکار و ضمیر ناخودآگاهت می‌توانند در دی‌ان‌ای و کیفیت خواسته‌های تو و رفتار اطرافیانت تاثیر بگذارند و با تسلط الگوهای منفی و خاطرات ناخوشایند بر زندگی‌ات، موارد منفی بیشتری جذب زندگی‌ات شود و این چرخه‌ی نامناسب همچنان ادامه یابد. عبارت هو اوپونوپونو را در هر زمینه ای از زندگی که ناراحتت می‌کند، به کار ببر. از خلاص شدن از ترافیک گرفته تا اصلاح رابطه‌ی زناشویی از هم‌گسیخته، پیدا کردن همسر یا شغلی عالی، به دست آوردن تندرستی و ثروت، و خلاصه موفقیت در تمام امور زندگی....

1  2  3  4  5  صفحه‌ی 1