نسرين طباطبايي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عادات و آداب روزانه بزرگان
  • 299,000 تومان
  • با تخفیف: 299,000 تومان
آشنایی با هنر (گام نخست)
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان
مردگان
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
زن مرموز بی‌راز و رمز (مجموعه داستان)
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
زندگی در غربت
  • 289,500 تومان
  • با تخفیف: 289,500 تومان
وزارت درد
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
تابستان زندگی (صحنه‌هایی از زندگی شهرستانی یادداشت‌های 1972-1977)
هنر دیدن
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

عادات و آداب روزانه بزرگان

  • 299,000 تومان

کتاب حاضر تلاشی است برای جبران نابرابری جنسیتی در کتاب اولم، «عادات و آداب روزانۀ بزرگان». هدفم این بود به چیزی بیش از امور پیش‌پاافتادۀ روشنفکرانه دست‌یابم؛ می‌خواستم کتاب اولِ «عادات و آداب روزانۀ بزرگان» چراغ راهی باشد برای کسانی که سعی می‌کنند به طرح‌های خلاقانۀ خود بپردازند و می‌کوشند به‌طور منظم برای اهداف خود وقت بگذارند یا به حالت روحی مناسب برای انجام کار برسند. من اغلب به‌عنوان نویسنده در چنین وضعیتی بوده‌ام، در نتیجه همیشه مشتاق بودم که بشنوم چگونه دیگران در ابتدایی‌ترین سطح، از پس کار خود برمی‌آیند. آیا هر روز می‌نویسند یا نقاشی می‌کنند یا آهنگ می‌سازند، اگر چنین است، در عمل چقدر کار می‌کنند و چه وقت‌هایی شروع به کار می‌کنند؟ آیا تعطیلات آخر هفته را هم روز کاری به حساب می‌آورند؟ چطور به کار خود می‌رسند و همزمان امرارمعاش می‌کنند؟ آیا به‌قدر کافی می‌خوابند و به افرادی که در زندگی با آنها در ارتباط هستند توجه می‌کنند؟ و با فرض اینکه از عهدۀ سامان‌دهی کارها برآیند، چگونه بر بحران‌های گذرای روحی خود فائق می‌آیند؟

آشنایی با هنر (گام نخست)

  • 190,000 تومان

منبع الهام میکل آنژ در خلق مجسمه داوود که بوده‌ است؟ چگونه یک پیشاب‌دان ارزش میلیونی پیدا می‌کند؟ آیا یک اثر جعلی را واقعا می‌توان هنر به حساب آورد؟ لوری اشنایدر ادمز در این کتاب، که درآمدی است به آشنایی با هنر مغرب‌زمین، با نگاهی گذرا به آثار هنری- از مجسمه‌های بازمانده از عصر سنگ تا هنر ویدئوی سده بیست و یکم- پرده از برخی ماجراهای شگفتی‌آور هنر غرب برمی‌افکند.

مردگان

  • 12,000 تومان

"مردگان" آخرین و طولانی‌ترین داستان دوبلینی‌ها (1914) است که با داشتن 15،952 کلمه در حد رمان کوتاه هم به شمار می‌رود. این داستان به مضامین عشق و شکست و مرگ و ماهیت هویت می‌پردازد. تی. اس. الیوت "مردگان" را «یکی از بزرگ‌ترین داستان‌های کوتاهی که تاکنون نوشته شده» توصیف کرده است. «روح گیبری‌یل به حیطه‌ای نزدیک شده بود که خیل عظیم مردگان در آن ساکن‌اند. پیدا و ناپیدای آن‌ها را احساس می‌کرد اما از آن سردرنمی‌آورد. هویت خودش داشت در عالمی بی‌نام و نشان و ناملموس محو می‌شد. عالم ملموس، عالمی که این مردگان زمانی در آن پرورش یافته و زندگی کرده بودند، داشت محو می‌شد و تحلیل می‌رفت.»

زن مرموز بی‌راز و رمز (مجموعه داستان)

  • 29,000 تومان

از او پرسیدم که آیا هنوز ازدواج کرده یا نه. جواب داد: «زنان را چنان که باید درک نمی‌کنم.» گفتم: «جرالد عزیزم، زن‌ها آفریده شده‌اند که به آن‌ها عشق بورزیم نه این که درکشان کنیم.»

زندگی در غربت

  • 289,500 تومان

بالاخره تائوتائو پاسپورت و ویزایش را گرفت. پدر و مادرش هفته‌ها می‌ترسیدند که چین، اگر درها را به کلی نبندد، دست‌کم خروج مردم از آن کشور را محدود کند. پس از کشتار تیان‌آنمن در چهارم ژوئن 1989، همه خطوط هوایی امریکا به جز یونایتد پروازهایشان را به پکن و شانگهای لغو کرده بودند. پینگ‌پینگ به محض شنیدن این خبر خوش زیر گریه زد. به سرعت آبکشی را که در آن شلغم رنده‌شده خشک کرده بود تا بعدا با سالاد مخلوطش کند آب کشید، پیش‌بندش را از تن درآ‎ورد و همراه شوهرش نان وو عازم مرکز شهر وودلند شد، که محل دفتر هواپیمایی ترول اینترنشنال بود.

وزارت درد

  • 140,000 تومان

نه راه پس نه راه پیش: در پی جنگ‌های بالکان در دهه 1990 تانیا لودسیچ و شاگردانش در تلاش برای دریافت اجازه اقامت، از گروه ادبیات و زبان‌های اسلاوی در دانشگاه آمستردام سردرمی‌آورند. در آنجا تانیا باید ادبیات یوگسلاوی سابق را به یوگسلاوهای سابق درس بدهد. آنان، سرگردان در برزخ امن هلند، سعی می‌کنند نه فقط دخل و خرجشان را به هم برسانند، بلکه از این عالم سرگردانی و بلاتکلیفی راه به جایی ببرند. تانیا تصمیم می‌گیرد برای شاگردانش درسی با عنوان «یوگونوستالژی»برگذار کند و این خاطرات مشترک و آگاهانه از دورانی زوال‌یافته موقتا سرزندگی و نیروی تازه‌ای در آن‌ها می‌دمد. اما زمانی که رویدادهایی غم‌انگیز آنان را به مواجهه با پیامدهای تجزیه خشونت‌بار میهنشان ناگزیر می‌کند، پیوندهای شکننده همکلاسی‌ها از هم می‌گسلد.

تابستان زندگی (صحنه‌هایی از زندگی شهرستانی یادداشت‌های 1972-1977)

  • 49,500 تومان

تابستان زندگی اثری خلاقانه و نو از جان مکسول کوتسی است که زندگی شخصی خود را با نگاهی انتقادی به تصویر می‌کشد. او تلاش کرده تا مبارزه‌های اخلاقی دردناک را نشان دهد و معنای مراقبت از یک انسان دیگر را بازگو کند. تابستان زندگی اثری شگفت‌انگیز، زیبا و تا حدودی خنده‌دار از یکی از معتبرترین نویسندگان امروز است. کوتسی نویسنده و زبان‌شناس شناخته‌شده‌ای است که در سال 1940 در آفریقای جنوبی متولد شده و در سال 2003 برنده جایزه نوبل ادبیات شده است. از آثار مشهور او می‌توان به سرزمین گرگ و میش، در انتظار بربرها، دشمن و عصر آهن اشاره کرد. این کتاب در واقع زندگی‌نامه خودنوشت رمان‌گونه‌ای است که نامزد دریافت جایزه ادبی بوکر بوده است. کتاب تابستان زندگی سومین مجموعه (بعد از پسربچگی و جوانی) از خاطرات کوتسی است و زندگی جان کوتسی را از دیدگاه پنج نفر که او را می‌شناسند، شرح می‌دهد. از دیدگاه منتقدان و مخاطبان این رمان نمونه‌ای جدید از یک بیوگرافی به شمار می‌رود و ساختاری مصاحبه مانند دارد. کوتسی زندگی‌نامه و مرگ خود را به صورت مکتوب می‌نویسد و اگر به رمان‌های زندگی‌نامه‌ای علاقه دارید، مجموعه کتاب‌های پسربچگی، جوانی و تابستان زندگی از کوتسی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

هنر دیدن

  • 35,000 تومان

هنر دیدن داستان یک درمان معجزه‌آسا و پیام امیدی است برای تمام کسانی که نقص بینایی دارند. در سال 1939 آلدس هاکسلی که در آستانه نابینایی بود، روش بازآموزی دکتر بیتس را به کار گرفت و طی دو ماه توانست بدون عینک و بی هیچ محدودیتی بخواند و پس از آن نیز بینایی‌اش روز به روز بهبود یافت. او در این کتاب تمرینات روش بیتس و نیز فرایند فیزیولوژیکی دیدن را تشریح می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه این فرایند اغلب به دلایل روانی از تعادل خارج می‌شود.

صفحه‌ی 1