نسترن زندي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شبح آلکساندر ولف
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
برهوت همدلی
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
شناخت شرارت بشر
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

شبح آلکساندر ولف

  • 120,000 تومان

«از تمام خاطره‌هایم، از تمام‌ حس‌های بی‌شماری که در زندگی تجربه کرده‌ام، دردناک‌ترینشان خاطره قتلی‌ست که مرتکب شدم.» مردی تصادفا با داستان کوتاهی مواجه می‌شود که در آن ماجرای قتل سربازی به دست او روایت می‌شود. داستان کوتاه مزبور با ذکر جزئیات از نظرگاه مقتول روایت شده است و این سبب می‌شود که خواننده/قاتل به فکر بیفتد که نکند آنکه فکر می‌کرده کشته شده است، در واقع زنده باشد و از این رو احساس خطر می‌کند و جست‌وجوی عجیبی را می‌آغازد سر در پی نویسنده گریزپا-آلکساندر ولف. «شبح آلکساندر وُلف» اثر کلاسیک منحصربه‌فردی‌ست، رمان هیجان‌انگیزی با مایه‌های روان‌شناختی و تحلیل اگزیستانسیالیستی در باب گناه و رستگاری، تصادف و سرنوشت، عشق و مرگ.

برهوت همدلی

  • 95,000 تومان

چه چیزی آدمی را به شیطان تبدیل می‌کند؟ در این بین مغز چه نقشی دارد؟ بارون‌- کوهن در این کتاب ارزشمند به بحث‌انگیز‌ترین سوال‌ها در حوزه علم عصب‌نگر اجتماعی می‌پردازد. او با نگاهی متفاوت به هر دو جنبه آزار‌دهنده و ترحم‌انگیز شرارت انسان و بررسی دلایل شکل‌گیری آن در دو زمینه مغز و رشد، دانشی جدید در این‌باره ارایه می‌کند. او فهم ما از رفتار بی‌رحمانه دیگران را اساسا دگرگون می‌کند و با این کار باعث می‌شود که درباره خود نیز تامل کنیم. این کتاب از ما دعوت می‌کند که دایره همدلی خود را گسترش دهیم و درک عمیق‌تری از هم داشته باشیم. اندرو ملتزف، مدیر انستیتوی آموزش و علوم مغز دانشگاه واشنگتن. بارون‌- کوهن بار دیگر با توان بی‌مثال خود در تبیین مسایل علمی، سراغ مساله بحث‌برانگیز و مهمی به نام شرارت بشری می‌رود. به نظر او شیوه مناسب و کارآمدی برای مطالعه اعمال بی‌رحمانه انسان تحت عنوان «شر» وجود ندارد. او معتقد است که چنین اعمالی را باید در حیطه متمایز روان‌شناختی (فقدان همدلی) بررسی کرد. بارون- کوهن فرضیه ساده و مستدل خود را همراه با پژوهش‌های گسترده حوزه روانشناسی رشد، روان‌پزشکی، علوم اعصاب و ژنتیک به شیوه‌ای موشکافانه و جذاب مطرح می‌کند. البته ممکن است افرادی که با پیامدهای خشونت سر و کار دارند، با تحلیل او موافق نباشند، اما یقینا تحت‌تاثیر اهمیت و اصالت این ایده قرار می‌گیرند. پائول هریس و ویکتور توماس، اساتید دانشکده علوم تربیتی دانشگاه هاروارد.

شناخت شرارت بشر

  • 45,000 تومان

« چه چیزی آدمی را به شیطان تبدیل می‌کند؟ در این بین مغز چه نقشی دارد؟ بارون - کوهن با مبرم‌ترین و بحث‌انگیزترین سوال‌ها در علم عصب‌نگر اجتماعی رو به روست این کتاب ارزشمند با نگاهی نو به هر دو جنبه آزاردهنده و ترحم برانگیز شرارت انسان و بررسی دلایل شکل‌گیری آن در دو زمینه مغز و رشد، دانشی جدید در این درباره ارائه می‌کند. بارون - کوهن فهم ما از رفتار بیرحمانه دیگران را اساسا دگرگون می‌کند و با این کار باعث می‌شود که درباره خود نیز تامل کنیم. این کتاب از ما دعوت می‌کند که دایره همدلی خود را گسترش دهیم و درک عمیق‌تری از هم داشته باشیم.»

صفحه‌ی 1