نرگس يزدي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
صحنه تسخیرشده تئاتر به مثابه ماشین حافظه خاطره
  • 168,000 تومان
  • با تخفیف: 168,000 تومان
فرهنگ بدن است (نوشته‌های تئاتری)
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
تئاتر پست‌دراماتیک و امر سیاسی (چشم‌اندازهای بین‌المللی بر اجرای معاصر)
ارتباط موثر به زبان آدمیزاد
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان

صحنه تسخیرشده تئاتر به مثابه ماشین حافظه خاطره

  • 168,000 تومان

این کتاب با برقراری پیوند میان پویش دریافت و برهم‌کنش میان تئاتر و حافظه آشکار می‌کند که چگونه حافظه و خاطرات تماشاگران بر فرایند دریافت تئاتری تاثیر می‌گذارند...

فرهنگ بدن است (نوشته‌های تئاتری)

  • 220,000 تومان

زیبایی‌شناسی سوزوکی در فرهنگ و سنت ژاپن ریشه دارد و او در «فرهنگ، بدن است» صورت‌بندی کامل و فهم‌پذیری از اندیشه‌ها و باورهای خود را در اختیار خوانندگان می‌گذارد.

تئاتر پست‌دراماتیک و امر سیاسی (چشم‌اندازهای بین‌المللی بر اجرای معاصر)

  • 190,000 تومان

آیا تئاتر پست‌دراماتیک سیاسی است؟ اگر سیاسی است، چگونه؟ تئاتر پست‌دراماتیک چگونه به دریافت برشت از تئاتر سیاسی مربوط می‌شود؟ چگونه می‌توان رابطه میان زیباشناسی و سیاست را در فرم‌های نوین تئاتر، نمایش‌نامه‌نویسی و اجرا تبیین کرد؟ در این کتاب، جنبه‌های مهم مسائلی که با چرخش پست‌دراماتیک در تئاتر، در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، طرح شده‌اند به بحث گذاشته می‌شوند: جایگاه مخاطب و اسلوب‌های تماشاگری در تئاتر پست‌دراماتیک؛ دعوای سیاسی تئاتر پست‌دراماتیک؛ رابطه جاری و مداوم تئاتر پست‌دراماتیک با سنت دراماتیک؛ ویژگی‌های دیالکتیکی تئاتر پست‌دراماتیک، و یا پرهیزش از دیالکتیک؛ مسائل مربوط به بازنمود و امر واقعی در تئاتر؛ نقش بدن‌ها، ادراک، ظاهر و تئاتریکالیته در تئاتر پست‌دراماتیک؛ و نیز سوبژکتیویته و عاملیت در تئاتر و اجرای پست‌دراماتیک. پژوهشگران در این کتاب با ارائه تحلیل‌هایی از گستره وسیعی از نمونه‌های اجراهای بین‌المللی به نحوی توامان آری‌گویانه و نقادانه با مواضع نظری هانس - تیس لمان درگیر شده و این مواضع را با رویکردهای نظریه‌پردازان دیگری نظیر فیشر - لیشته، رانسیر و دیگران مرتبط می‌کنند.

ارتباط موثر به زبان آدمیزاد

  • 165,000 تومان

ارتباط موثر به زبان آدمیزاد به شما می‌آموزد چگونه در محیط کار منظور خود را بیان کنید و تعاملاتی ثمربخش با روسا و همکارانتان داشته باشید. اغلب اوقات به کار بردن دانش و مهارت‌تان در کار بخش آسان کار است، اما بخش دشوار آن همکاری موثر با دیگران است. این راهنمای سودمند به شما در برقراری تعاملات شخصی موثر یاری می‌‌رساند، حتی به هنگام حل و فصل کشمکش‌ها، مواجهه با مشتریان و یا ارائه سخنرانی‌های دشوار. چه مدیر عامل یک شرکت مهم باشید و چه یک تاجر خرده پا یا مدیر یک تیم، برقراری روابط موثر و شفاف در موفقیت شما نقش تعیین‌ کننده‌ای دارد. این کتاب تمهیدات، توصیه‌ها و راهکارهایی از شیوه مجذوب نگه داشتن شنونده گرفته تا آموزش خوب گوش کردن، ارائه می‌دهد که به آن‌ها نیاز دارید تا بتوانید: شنونده فعالی باشید، در موقعیت‌های منفی بر نکات مثبت تاکید کنید، در کشمکش‌ها راه‌حل‌هایی بیابید که رضایت خاطر هر دو طرف جلب شود، هنگام نوشتن نامه و ایمیل به حاشیه نروید، از عهده ارائه سخنرانی، انجام مصاحبه‌ها و چالش‌های دیگر برآیید و با اقتدار و قاطع سخن بگویید.

صفحه‌ی 1