مژگان جمالي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اصول سخنرانی و فن بیان به روش تد (برای سخنرانی در جمع)
حضور در وضعیت صفر
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
باز انجام (دوباره فکر کن)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
قصه عشق (نظریه‌ای جدید در روابط)
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان

کتاب جامع روش درمانی هواپونوپونو (هواپونوپونو از زبان فیزیک کوانتوم روش عرفانی برای تسکین و درمان آلام روحی)

  • 75,000 تومان

واقعیتی که هواپونوپونو ما را با آن روبرو می کند اینست که ما خودمان و به تنهایی مسئول تمامی شکست‌ها ناکامی‌ها یاس‌ها و نومیدی‌هایمان البته در کنار موفقیت‌های‌مان هستیم. پذیرش این مسئله بسیار دشوار است و اغلب چنین گفتگوهایی را در درونمان برمی‌انگیزد: آخه من که انتخاب نکردم در این خانواده یا شهر یا کشور متولد بشوم و اصلا توی این قاره زندگی کنم اگر دست من بود انتخاب می‌کردم که در خانواده‌ای پولدار و دارای جایگاه اجتماعی بالا به دنیا بیایم دور و برم پر باشد از آدم‌های موفق ازدواجی موفق و زندگی مشترکی شاد داشته باشم...

محدودیت صفر برای خانواده هواوپونوپونو (روش باستانی و شفابخش بومیان هاوایی برای بهبودبخشیدن به روابط بخشش و عشق)

  • 75,000 تومان

تاکنون به این موضوع اندیشیده‌اید که چرا هر چی برای داشتن روابط بهتر عاطفی خانوادگی یا داستانه تلاش می‌کنید ولی روز به روز اوضاع بدتر می‌شود! هیچ اندیشیده‌اید شاید مشکل شما در روابط کنونی شما نباشد شاید این مشکلات ریشه در گذشته شما داشته باشد! شما اتفاق‌های زمان گذشته خود را نبخشیده‌اید و آن گذشته را بارها و بارها به زندگی کنونی خود به شکل‌های متفاوت دعوت کرده و آن را دوباره تجربه می‌کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند با روش هواپونوپونو گذشته خود را ببخشید و از تجربیات خود سپاسگزار باشید و زندگی حال و روابط کنونی خود را تغییر دهید.

اصول سخنرانی و فن بیان به روش تد (برای سخنرانی در جمع)

  • 185,000 تومان

وقتی به چشم‌های سخنران خیره می‌شویم به تن صدای او گوش می‌دهیم آسیب‌پذیری هوش و علاقندی‌اش را احساس می‌کنیم در حال تمرین مهارت ناخودآگاهی هستیم که در طول صدها هزار سال در وجودمان نهادینه شده مهارت‌هایی که می‌توانند قدرت ببخشند اقتدار بدهند و انگیزه بیافرینند. سخنران راهنمای این سفر است. اما اگر شمای سخنران می‌خواهید شنونده همراهتان شود شاید نیاز باشد اشاره‌ای ضمنی به مقصد هم بکنید و سپس اطمینان حاصل کنید که تک تک گام‌هایی که در طی این مسیر می‌پیمایید به شما در رسیدن به این مقصد کمک می‌کند.

حضور در وضعیت صفر

  • 185,000 تومان

این کتاب به افرادی که بیش از اندازه کار می‌کنند و از استرس رنج می‌برند کمک می‌کند تا با روشی ساده بر موانع فائق بیایند و به اهداف‌شان نائل شوند. این کتاب نخستین کتابی بود که به آشکار کردن روش پر رمز و راز هاواییایی به نام هواوپونوپونو پرداخت؛ روش اسرارآمیزی که می‌توانست به افراد کمک کند سلامتی، ثروت، شادی و فراتر از این‌ها را تجربه کنند. این کتاب، داستان جذاب شفا یافتن یک بخش پر از مجرمان روانی یک آسایشگاه را توسط درمان‌گری نامعمول بازگو می‌کند و تاکنون توانسته به ده‌ها هزار خواننده در سرتاسر جهان قدرتی ارزانی دارد که به هر آن‌چه تاکنون آرزو داشته‌اند دست یابند.

باز انجام (دوباره فکر کن)

  • 25,000 تومان

«وضوح و حتی نبوغ این کتاب بارها سبب شده، اشک در چشمانم حلقه بزند. فقط می‌توانم بگویم که زیرکانه نوشته شده.» «اینجا خبری از اصطلاحات خلاص یا خرف‌های بدرد نخور نیست:« فقط چند صد قانون ساده برای موفقیت».

قصه عشق (نظریه‌ای جدید در روابط)

  • 22,000 تومان

آنچه ما را نسبت به عده‌ای جذب و نسبت به عده دیگری دفع می‌کند چیست؟ آنچه باعث می‌شود برخی روابط به نرمی جلو بروند و بعضی دیگر به سختی شکست بخورند چه؟ رابرت جی استرنبرگ در ”قصه عشق“ ثابت می‌کند که رابطه‌ای که هریک از ما خلق می‌کنیم برخاسته از داستانی است که هر کدام در درون خود داریم و از این طریق پاسخی متفاوت به این پرسش‌ها می‌دهد.

محدودیت صفر (روش اسرارآمیز بومیان هاوایی برای دستیابی به فراوانی سلامتی آرامش و فراتر از این‌ها)

  • 150,000 تومان

«این کتاب خیره‌کننده می‌تواند جهان را بیدار کند. این کتاب از قدرت چهار جمله ساده که می‌تواند زندگی‌ها را دگرگون کند پرده برمی‌دارد. ده جلد از این کتاب بگیرید، یکی را برای خودتان نگهدارید، و نه جلد دیگر را به عزیزان‌تان هدیه کنید.» دبی فورد، نویسنده کتاب پرفروش نیمه تاریک وجود در نیویورک تایمز «این کتاب مانند دینامیت است. لحظه‌ای که شروع به خواندنش کردید گویی فیوز را روشن کرده‌اید. این روش تمام شیوه‌های پیچیده و گمراه‌کننده موفقیت را به کناری زده و از روشی شفاف و حیات‌بخش برای دگرگونی زندگی‌تان آن هم تنها در یک گام بسیار ساده پرده برمی‌دارد. آماده سفری چالش‌برانگیز و در عین‌حال الهام‌بخش باشید؛ سفری که تاکنون تجربه نکرده‌اید.» کریگ پرین

صفحه‌ی 1