مينا اميري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بزرگ‌ترین راز
  • 74,000 تومان
  • با تخفیف: 74,000 تومان
قدم زدن روی ماه با انیشتین
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
از دولت عشق
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
کنار رود پیدرا نشستم و گریستم
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
گرسنگی
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
دایره اول
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
4 اثر از فلورانس اسکاول‌شین (بازی زندگی و چگونگی انجام آن)
صورتت را بشور دختر جان
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
4 رنگ
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
بیندیشید و ثروتمند شوید
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
چرا باید بازاریابی شبکه‌ای را شروع کنیم
  • 19,900 تومان
  • با تخفیف: 19,900 تومان

بزرگ‌ترین راز

  • 74,000 تومان

راندا برن خالق یک فیلم مستند به نام راز است که در سال 2006 جهان را تحت تاثیر قرار داد. زندگی میلیونها نفر را تغییر داد و یک جنبش جهانی را پایه‌ریزی کرد. در همان سال راندا برن کتاب راز را نیز منتشر کرد که به بیش از 50 زبان زنده دنیا ترجمه شد و پر فروش‌ترین کتاب به مدت مدید در کل قرن نام گرفت. برخی دیگر از کتابهای پر فروش او عبارتند از قدرت در سال 2010، جادو 2012، و قهرمان 2013، راندا در استرالیا به دنیا آمده است و اکنون در کالیفرنیا زندگی می‌کند. مشارکت کنندگان در نگارش بزرگ‌ترین راز ، دیوید بینگهام ، دیپاک چوپرا ، آنتی دوملو ، هیل دوسکین ، پیتر زیوبان ، جن فریزیه ، دیوید هاوکینز‌، مایکل جیمز ، بایرون کیتی رابرت لانزا ، پیتر و کالیانی لاوری ، لستر لونسون ، فرانسیس لوسیل ، رامانا ماهارشی ، معلم شخصی راندا، موجی ، روپرت اسپیرا ، اکهارت تول ، آلن واتس ، و پاراماهانزا یوگاناندا.

قدم زدن روی ماه با انیشتین

  • 70,000 تومان

دارندگان حافظه قوی تکنیک کاخ ذهن را برای به خاطر سپردن هر چیزی استفاده می کنند. آن‌ها می‌گویند برای داشتن حافظه‌ای قدرتمند به هوش ذاتی یا استعداد خاصی نیازی نیست و فقط با تمرین و تلاش مستمر، می‌توان روی قدرت ذهن کار کرد و تکنیک‌هایی آموخت که با کمک آن ها بتوان هر داده‌ای را در ذهن ذخیره کرد. ممکن است در ابتدا کار غیر ممکنی به نظر برسد؛ اما مسئله اینجا است که قبل از یادگیری این تکنیک ها، برای هر کسی حتی قهرمانان مسابقات و خود جاشوا نیز توان حفظ کردن تعداد زیادی «صفر و یک» یا ترتیب تعداد زیادی کارت غیر ممکن به نظر می‌رسیده است.

از دولت عشق

  • 24,000 تومان

کاترین پاندر در 14 فوریه سال 1927 در شهر هارتسویل ایالت کارولینای جنوبی در کشور آمریکا به دنیا آمده است. پاندر یک کشیش آمریکایی با اعتقاد یکپارچه و نویسنده کتاب‌هایی در زمینه پیشرفت می‌باشد. او یکی از نویسندگان برجسته در زمینه‌ی الهام‌بخشی است که به خوشبختی و موفقیت در زندگی می‌پرداخت. او همواره می‌کوشید تا با دیدگاهی جدید پاره ای از آموزه های دین مسیحیت را متفاوت‌تر از دیگران عرضه کند. او بیش از 12 کتاب نوشته که پرفروش‌ترین های آثارش از دولت عشق، قانون توانگری، قدرت دعا و چشم دل بگشا می‌باشند.

کنار رود پیدرا نشستم و گریستم

  • 35,000 تومان

این داستان حکایت زن جوان و بی‌قراری به نام پیلار است. که از زندگی یکنواختش خسته شده و در جست و جوی مفهوم والاتری از زندگی است. او با یکی از دوستان دوران طفولیتش ملاقات می‌کند و این ملاقات زندگی او را سراسر دگرگون می‌سازد. در این کتاب قدرت معجزه، ایمان و شفای روحانی به شکل برجسته‌ای خودنمایی می‌کند و خواننده را سخت تحت تاثیر قرار می‌دهند.

گرسنگی

  • 50,000 تومان

داستان بدن من ، شرح پیروزی‌هایم نیست ، شرح کاهش وزن نیست ، در این کتاب شما با تصویری از من که اندامی لاغر و ظریف دارم و شلوار جین دمپا گشادی به تن دارم رو به رو خواهید شد . این کتاب را به نیت انگیزه دادن به خود بخوانید . من خودم هم انگیزه و بینش قوی ندارم که بدانم چه چیزی می‌تواند مرا و بدنم را از شر این اشتها که مانند اژدهایی گرسنه درون من لانه کرده است ، نجات دهد ، اما حقیقی . آه ! چقدر دلم می‌خواست کسی بودم که بتوانم یک کتاب از شرح پیروزمندانه‌ی کاهش وزن خود بنویسم،کتابی درباره تاثیرات مثبتی که بر قلم ببرم و بنویسم از لذت آرامش و تجربه دوست داشتن خودم ، هر چه که بودم ، اما وقتی که شروع به نوشتن کردم ، ماحصل این نگارش کتابی شد از شرح سخت ترین تجربه‌هایی که در زندگی آنها را مزه مزه کردم . کتابی چالش برانگیز که خودم هم باورم نمی‌شد .

دایره اول

  • 65,000 تومان

بسیاری از مردم در جاهای اشتباه به دنبال موفقیت هستند. آن‌ها بر این باورند که اسپانسر یا تیمشان مسئول ایجاد پیامدهای مثبتی هستند که به دنبالش می‌باشند. اما در این کتاب از رندی گیج خواهید آموخت که چگونه خودتان عهده‌دار موفقیت خود باشید. رندی به شما نشان می‌دهد که چطور کسب و کارتان را به سرانجام برسانید و بدین ترتیب رفتاری را مدل‌سازی کنید که در کل سازمانتان تکثیر خواهد شد. با استفاده از این کتاب به جایگاه تکثیر پی خواهید برد و متوجه خواهید شد که چگونه از فرایند تکثیر برای افزایش حجم فروش، تعداد رهبران و مبلغ چک پاداش خود استفاده کنید. در این کتاب در مورد قاعده «ریشه اصلی»، پیگیری کار از پایین به بالای سازمان، ترویج گردهمایی‌های محلی، ایجاد شاخه‌های دوردست، مشاوره با رهبران و علم حقیقی ایجاد پیامدهای مثبتی که از بالا به پایین به تمام تیم تکثیر می‌شود، خواهید آموخت.

نگرش همه چیز است (همه چیز به نگرش باز می‌گردد نگرش خود را تغییر دهید تا زندگی خود را متحول سازید)

  • 39,900 تومان

مطالعه این کتاب نشان می‌دهد که شما مشتاق هستید تا توانایی‌های خود را پرورش دهید و شکوفا سازید. مطالعه این کتاب اولین گام برای به وجود آوردن زندگی‌ای است که در آرزوی آن هستید. وقتی که بر این نظرات تمرکز کرده و آن‌ها را اجرا کنید، در مسیری قرار می‌گیرید که می‌توانید پیشرفت‌های قابل توجهی را در زندگی‌تان به وجود آورید. افراد کمی اصول موفقیت موجود در این کتاب را در برنامه روزانه‌ی خود به کار می‌گیرند. افراد کمی همواره دارای نگرش مثبت هستند و می‌دانند که افکارشان به حقیقت تبدیل می‌شود. افراد کمی مراقب کلام خود هستند و می‌دانند که ذهن خود را برای موفقیت یا شکست آماده می‌کنند. افراد کمی جرات پیدا می‌کنند که با ترس‌های خود مواجه شوند و می‌دانند که برای شکوفایی توانایی‌های خود باید کارهایی انجام دهند که از آن‌ها واهمه دارند. افراد کمی می‌دانند که به دنبال هر سختی، سعادت و خوشبختی در انتظارشان است.

4 اثر از فلورانس اسکاول‌شین (بازی زندگی و چگونگی انجام آن)

  • 70,000 تومان

درست است که زندگی یک بازی است ولی بدون آگاهی و دانستن قوانین الهی حاکم بر آن امکان پیروزی و موفقیت وجود ندارد. در عهد قدیم و جدید به قوانین حاکم بر این بازی اشاره شده است. عیسی مسیح به پیروان خود آموخت که زندگی مجموعه‌ای ست از «داد» ها و ستدها.

صورتت را بشور دختر جان

  • 42,000 تومان

اگر ریچل هالیس به شما می‌گوید که صورت خود را بشویید، پس فورا شیر آب را باز کنیدّ او مربی نیازهای هر زن است، از مادران جدید تا زنانی که مشاغل فصلی دارند. صدای ریچل ترکیب موفقی از ندای الهام‌بخش یک مربی زندگی و بهترین دوست شماست. کتاب «خودت باش دختر» صادقانه و متواضعانه نوشته شده است و هدیه‌ای برای زنانی است که قصد دارند در زندگی پیشرفت کرده و یک زندگی سالم داشته باشند..

4 رنگ

  • 30,000 تومان

بسیاری از بازاریاب‌های شبکه‌ای خواستار این بودند که به زبانی ساده چهار تیپ شخصیتی را توضیح دهم. در این اثر برخی از سیستم‌ها با برگزاری یک آزمون 25 سؤالی فرد را روان‌کاوی می‌کنند. گرچه این روش از مشاهده صرف دقیق‌تر است، اما آزمون 25 سؤالی زمانی مؤثر است که قبل از عرضه آن به مشتری‌های احتمالی با آن‌ها صحبت کرده باشید. این کتاب با اهداف زیر تالیف شده است: 1. به شما کمک کند تا در کم‌ترین زمان تیپ شخصیتی مشتری‌های احتمالی خود را تشخیص دهید. 2. به شما نشان می‌دهد که چگونه با مشتری‌های احتمالی با زبان پنهان مخصوص به خودشان سخن بگویید تا قابل فهم‌تر شود و آسان‌تر با آن ارتباط برقرار کنند. برای آن دسته از بازاریاب‌های شبکه‌ای که مایلند ارتباط نزدیک‌تری را با مشتری‌های احتمالی خود داشته باشند، این کتاب مسیری سریع‌تر و آسان‌تر را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا هم نحوه صحبت کردن مؤثرتر را با آن‌ها فرا بگیرند و هم این‌که بدانند چه مطالبی را برای آن‌ها بازگو کنند تا بدین ترتیب پیام خود را به‌درستی به آن‌ها منتقل کنند...

بیندیشید و ثروتمند شوید

  • 69,000 تومان

این نسخه از بیندیشید و ثروتمند شوید، بازتولید کپی شخصی ناپلئون هیل از اولین نسخه کتابی است که در ماه مارچ 1937 به چاپ رسید. مشهورترین آموزگاران موفقیت، زمان زیادی از بهترین سال‌های عمر خود را برای تولید فلسفه «قوانین موفقیت» اختصاص دادند که اساس این کتاب را تشکیل می‌دهد؛ خلاصه‌بندی‌ها و توضیحات مناسب در سطح درک عمومی برای مردم در این کتاب ارائه شده است. ناپلئون هیل در کتاب فکر کنید و ثروتمند شوید؛ داستان‌هایی از اندرو کارنگی، توماس ادیسون، هنری فورد و سایر میلیونرهای نسل خود را مطرح کرده است تا اصول موفقیت آن‌ها را نشان دهد. در این کتاب رازهایی برای جذب موفقیت و سعادت به شما معرفی می‌شوند. در این کتاب شما نه‌تنها آن‌چه باید انجام دهید بلکه چگونه انجام اقدامات مفید را نیز می‌آموزید. زمانی که شما اصول و تکنیک‌های ساده ارائه شده در این کتاب را بیاموزید و پیاده کنید؛ بر راز و رمز موفقیت راستین و پایدار مسلط شده‌اید. پول و مسائل مادی از ضروریات آزادی بدن و ذهن هستند؛ اما هنوز هم افرادی هستند که احساس می‌کنند عظمت ثروت را فقط باید بر اساس دوستی‌های پایدار، روابط خانوادگی خوب، درک متقابل بین شرکای تجاری و هماهنگی‌های ناشی از احساس آرامش ذهنی حقیقی دانست! همه کسانی که این فلسفه را بخوانند، درک کنند و به‌کار گیرند، برای جذب این‌گونه ارزش‌های معنوی و لذت بردن از آن‌ها نیز آماده می‌شوند. آماده شوید! زمانی که خود را آماده پذیرش این فلسفه کنید، تغییر زندگی را شاهد خواهید بود که به شما کمک می‌کند در زندگی به هماهنگی و درک متقابل دست یافته و خود را برای دست‌یابی به ثروت مادی فراوان آماده کنید...

چرا باید بازاریابی شبکه‌ای را شروع کنیم

  • 19,900 تومان

بازاریابی شبکه‌ای تنها حرفه‌ای نیست که در این جهان وجود دارد، اما بی‌تردید حرفه‌ای فوق‌العاده است. بازاریابی شبکه‌ای نه تنها آزادی مالی را سبب می‌شود، بلکه می‌توان از انجام آن لذت برد. تنها کافی است خبرهای خوب را با دیگران نیز در میان بگذارند: «ما می‌توانیم ریسکی که در زندگی‌هایمان وجود دارد را کاهش دهیم... همین حالا!» درآمد اضافه‌ای که از بازاریابی شبکه‌ای کسب می‌کنیم چیزی است که ما را در برابر این مصیبت بیمه می‌کند، از آن بهتر این که، اگر به صورت تمام وقت به بازاریابی شبکه‌ای بپردازیم می‌توانیم کاملا آسوده خاطر باشیم. و مهم‌تر از همه، درآمد سرشار بازاریابی شبکه‌ای می‌تواند به طرزی باورنکردنی زندگی‌هایمان را متحول سازد. ما تنها یک‌بار زندگی می‌کنیم. می‌توانیم این یک‌بار را به تجربه‌ای مهیج تبدیل کنیم.

1  صفحه‌ی 1