مينا اعظامي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
معجزه
  • 79,000 تومان
  • با تخفیف: 79,000 تومان
آنچه اکنون می‌دانم (نامه‌هایی به خود جوان‌ترمان)
اگر آن‌موقع می‌دانستم (زنانی در دهه 23 سالگی‌شان نامه‌هایی به خود جوان‌ترشان می‌نویسند)
آنچه درباره موفقیت می‌دانم (نامه‌هایی از زنان شگفت‌انگیز به خود جوان‌ترشان)
قدرت شگفت‌انگیز تصمیم‌های عامدانه (به آرزوهایتان جامه عمل بپوشانید)
2 کارگاه آموزه‌های آبراهام
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
واقعیت قانون جذب (مبانی آموزه‌های آبراهام)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
تنها موضوعی که اهمیت دارد (حرف‌هایی با بشریت)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
مدار جذب (تاثیر قانون جذب در روابط)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
پول و قانون جذب (مکنت تندرستی و شادمانی را جذب کنید آموزه‌های آبراهام)
پک سارا (3 جلدی)
  • 370,000 تومان
  • با تخفیف: 370,000 تومان

معجزه

  • 79,000 تومان

یادتان می‌آید وقتی خردسال بودید،زندگی را معجزه می‌ دانستید؟ درست است، معجزه زندگی واقعی است، و بسیار مهیج، پر‌هیبت و پر‌شورتر ار آنچه در خردسالی می‌ پنداشتیم. شما می‌توانید رویا‌های‌تان را تحقق ببخشید، می‌توانید هر خواسته ‌تان را به واقعیت تبدیل کنید، و زندگی‌تان می‌تواند به اوج، و به ستارگان برسد! در این سفربیست و هشت روزه فراموش نا‌شدنی، با کتاب معجزه همراه شوید تا دریابید زندگی تا چه اندازه می‌تواند خیره ‌‌کننده باشد.

آنچه اکنون می‌دانم (نامه‌هایی به خود جوان‌ترمان)

  • 94,000 تومان

اکنون زمان آن رسیده که نسبت به آن کسی که به‌واقع هستی، تهور نشان دهی. جسارت داشته باش؛ اگر بتوانی به خود واقعی‌ات ایمان داشته‌باشی، کمتر رنج خواهی برد. در‌آن‌صورت، وقت گرانبهایت را که می‌تواند صرف مواردی ارزشمند‌تر شود، تلف نخواهی‌کرد. اما بیهوده بی‌پروا مباش. فهمیدم برای آنچه امکان‌پذیر نبود، نباید اشتیاق می‌داشتم. خشم به هر شکلی که باشد، فقط همه‌چیز را بدتر می‌کند و توانایی‌ات را برای کنار‌آمدن با مشکل محدود می‌کند. سکوت منشا هستی است که همه‌چیز از آن ناشی می‌شود. در هر نفس و در نهان آن، در هر فکر و در هر عمل، سکوت ماوا دارد. سکوی پرتاب و آسودگاهی امن است، مامنی است که می‌توان بار‌ها و بار‌ها به آن بازگشت.

اگر آن‌موقع می‌دانستم (زنانی در دهه 23 سالگی‌شان نامه‌هایی به خود جوان‌ترشان می‌نویسند)

  • 84,000 تومان

... اما به تو خواهم گفت که از تمام ابزار لذت ‌بردن از این زیبایی که نامش زندگی است، بهره‌مند‌ هستی! اگر صدا درونت را انکار کنی، غریزه‌ات را انکار کنی...، در مرگی تدریجی زندگی خواهی کرد. آنچه ندارید موجب می‌شود چیزی بشوید که نا‌ممکن می‌نمود.

آنچه درباره موفقیت می‌دانم (نامه‌هایی از زنان شگفت‌انگیز به خود جوان‌ترشان)

  • 84,000 تومان

یاد بگیرید که به دنبال خواسته‌های خود باشید، و شکست‌ها را شخصی تلقی نکنید، و خود را مقصر نهایی ندانید. به غریزه‌تان اعتما کنید! در برابر انگیزه‌ها و اهدافی که با دل‌تان هم‌صدا نیستند، مقاومت نشان دهید. می‌توانم بگویم که مسیرت پر از دیوار‌های سیمانی خواهد بو، اما نگذار قضاوت دیگران مسیر حرکت تو را تعیین کند. نترس. به پا خیز و با صدایی بلند و واضح، که همه بتوانند بشنوند بگو: ((من می‌توانم.)) اگرمسئولیت خودت را به عهده بگیری‌، قابل تقدیر است. وقتی بخواهی ، راه هم پیدا می‌شود. تمرین کن که فکرت را بر زبان آوری و این خطر را بپذیری که همه همواره تو را دوست نخواهند‌ داشت. ما با اعمال‌مان یکی نیستیم. ما می‌توانیم بدون انجام کاری، افرادی ارزشمند و دوست‌داشتنی باشیم. موفقیت حقیقی، یعنی خودت را آن‌گونه که هستی بپذیر.

قدرت شگفت‌انگیز تصمیم‌های عامدانه (به آرزوهایتان جامه عمل بپوشانید)

  • 70,000 تومان

کتاب قدرت شگفت‌انگیز تصمیم‌های عامدانهء فرایندهای موثر به کارگیری ظرفیت‌های دست‌نیافته شما در طول زندگی را برایتان آشکار می‌کند. وقتی فرایندهای مطرح شده را درک و مجدانه تمرین کنیدء نه فقط سریع‌تر به اهداف و نتایج مورد نظر می‌رسیدء بلکه از تک تک مراحل مسیرء حتی پیش از تجلی خواسته‌ها نیز لذت می‌برید. گذران زندگی‌تان به جای تجربه دوره‌ای طولانی و بی ثمرء میان لحظات گاه رضایت‌بخشء سفر مداوم سرور و شادی خواهد بود.

2 کارگاه آموزه‌های آبراهام

  • 35,000 تومان

شما نیاز دارید خواهان حس‌وحالی خوب باشید و باید موردی پیدا کنید که چنین احساسی را در شما بیدار کند. ذهن‌تان را بر جریانی متمرکز کنید که قدرتمندانه شما را به سوی همه خواسته‌هایتان راهی کند. وقتی چیزی می‌خورید و از خوردن آن احساس گناه می‌یابید، از هم‌ترازی خارج هستید. نود و نه درصد هر نوع تغییر ارتعاشی در جسم‌تان مشهود است، بنابراین کاهش وزن را سفری احساسی بدانید نه سفری کنشی.

بخش‌های نزیسته وجودت را زندگی کن (رویاهای غیرواقعی را سامان دهید و اهدافتان را در نیمه دوم زندگی محقق کنید)

  • 79,000 تومان

هیچ آرزو کرده‌اید که ای کاش زندگی‌تان با آنچه اکنون است تفاوت می‌داشت؟ نیمه نخست زندگی را به سر و سامان دادن شغل، یافتن همسر و همراه، رسیدگی به خانواده، و انجام وظایف فرهنگی‌ای می‌کنیم که جامعه از ما انتظار دارد. هزینه تمدن امروزی این است که به ناچار تک‌بعدی می‌شویم، و پیوسته در آموزش، حرفه و خصوصیات شخصی‌مان تخصص به دست می‌آوریم. اما وقتی در میانه زندگی و در میان‌سالی به نقطه عطف می‌رسیم، روح و روان شروع به جستجوی چیزهایی می‌کند که اصیل، حقیقی و معنادارند. در این هنگام بعدهای جا افتاده زندگی‌مان از درون سر بر می‌آورند، و منتظر بذل توجه ما هستند. نگارش این کتاب با این هدف بوده است که به شما کمک کند احساس پشیمانی، نومیدی و ناخرسندی را به آگاهی برتر تبدیل کنید.

واقعیت قانون جذب (مبانی آموزه‌های آبراهام)

  • 45,000 تومان

توصیفی است از مهم‌ترین قانون کائنات، قانون جذب! درخواست کرده‌اید، پس آن را دریافت می‌کنید. قانون سخت این است. آن‌چه را بخواهید، به دست می‌آورید. اما حرفی بیش از این است. بسیار بیشتر. این کتاب بی‌نظیر درباره همین موضوع است. هم ابزار شگفت‌انگیز بسیاری به شما ارائه می کند، هم دستورهایی برای چگونی کاربرد آن‌ها.

تنها موضوعی که اهمیت دارد (حرف‌هایی با بشریت)

  • 35,000 تومان

زندگی معنا ومنظوری دارد که همه‌ی آدم‌ها می‌خواهند بدانند چیست. نود و هشت درصد مردم دنیا، نود و هشت درصد وقتشان را برای چیزهایی صرف می‌کنند که به هیچ‌وجه اهمیت ندارد. منظور شما از مراجعه به این کتاب این است آن‌چه را در عمق وجود می‌دانستید به خود یادآوری کنید. این یادآوری‌ها ”دانسته‌های روح هستند“. از شما دعوت شده است با خود ملاقات کنید و برای انجام همین کار به اینجا، به کره‌ی زمین آمده‌اید.

مدار جذب (تاثیر قانون جذب در روابط)

  • 65,000 تومان

رابطه‌ها هر چند اساس بودن و ماندن است، لازم است با آزادی همراه باشند. ارتباط داشتن با یکدیگر به معنی تحت نفوذ و زیر سلطه گرفتن نیست. رابطه یعنی همراهی با حفظ آزادی، یعنی همسویی در راستای رسیدن به شان واقعی زندگی، یعنی همان شاد بودن و شادتر بودن.

پول و قانون جذب (مکنت تندرستی و شادمانی را جذب کنید آموزه‌های آبراهام)

  • 120,000 تومان

این کتاب به دو موضوعی می‌پردازد که به شدت تحت تاثیر قانون قدرتمند جذب هستند، مسائل مالی و تندرستی. کتابی که در درست دارید مهم‌ترین جنبه‌های رویدادهای زندگی‌تان را روشن و واضح می‌نمایاند، و آن‌گاه هدایت‌تان می‌کند که آگاهانه، بر هر جنبه زندگی‌تان تسلطی مبتکرانه اعمال کنید. همچنین به طور مستقیم شما را به قعر دو مشکلی می‌برد که دغدغه بیشتر شما آدم‌هاست، یعنی پول و تندرستی. ضمن اینکه شما را در هم‌ترازی آگاهانه با موثرترین قانون کائنات - قانون جذب - نیز قرار می‌دهد.

پک سارا (3 جلدی)

  • 370,000 تومان

وقتی خواسته‌ای جدید در شما متولد می‌شود، همیشه اجابت می‌شود. فقط لازم است چگونگی بروز و ظهور آن را تعیین کنید. سلیمان ادامه داد، من دوست دارم آن را (هنر گشودن در) بنامم، (هنر اجازه ورود دادن به آن) (اجازه ورود به چیزی) اجازه ورود به همه چیزهایی که به نظرتان نیکوست: نظم و ترتیب، نیروی لایتناهی، بهزیستی، تندرستی، توازن، تمرکز، فراوانی...

1  2  صفحه‌ی 1