ميلاد بشيري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جورنال هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
  • 235,000 تومان
  • با تخفیف: 235,000 تومان
نمی‌توانی به من آسیب بزنی (بر ذهنت چیره شو و ناممکن را ممکن کن)
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان

جورنال هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

  • 235,000 تومان

در زندگی‌ام چیزهای بسیاری بود که دغدغه‌شان را داشتم و چیزهای بسیاری هم بود که دغدغه‌شان را نداشتم، و آن‌چه بیش‌ترین تاثیر را در زندگی‌ام داشت، دغدغه‌هایی بود که تصمیم گرفتم نداشته باشم. «جورنال هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها» حاصل گردآوری و گسترش تمرین‌های بسیار مفیدی است که نویسنده در طول سالیان با مخاطبان خود درمیان گذاشته است. این جورنال همچون کتاب پیش از آن، نمی‌گوید چه ارزش‌هایی برگزینید یا چطور آدمی شوید؛ بلکه به شما کمک می‌کند درک روشن‌تری از ارزش‌های خودتان یا شخصیت مطلوب‌تان بیابید. تمرین‌های این جورنال گام‌هایی منطقی‌اند که شما را از سوالات مطرح‌شده در کتاب، به سوالاتی می‌رسانند که خودتان باید جواب‌شان را بیابید. سفر به اعماق درون‌تان را شروع کنید. این جورنال که بازتاب‌دهنده موضوعات کتاب «هنر رهایی از دغدغه‌ها»ست با راهنمایی‌هایش به شما کمک می‌کند عمیق‌ترین پرسش‌ها درباره احساسات، ارزش‌ها و اهداف را از خود بپرسید و به پاسخ آنها برسید. بینش منسن که با تمرین‌هایی درخشان همراه شده، شما را می‌خنداند، به فکر فرو می‌برد و با چیدن یک نقشه عملی دقیق به پیشرفت‌تان سرعت می‌بخشد.

نمی‌توانی به من آسیب بزنی (بر ذهنت چیره شو و ناممکن را ممکن کن)

  • 249,000 تومان

در زندگی هیچ نعمتی به اندازه‌ی شکست مورد چشم‌پوشی واقع نشده و اجتناب‌ناپذیر نبوده است. من بارها از این نعمت سهم برده‌ام و آموخته‌ام به آن مشتاق باشم؛ زیرا اگر شکست‌های‌تان را به خوبی کالبدشکافی کنید، سرنخ‌هایی خواهید یافت که کجا به اصلاحات نیاز دارید و چطور در نهایت به هدفتان می‌رسید. به اصلاحات نیاز دارید و چطور در نهایت به هدف‌تان می‌رسید. نمی‌‌توانید اجازه دهید که شکستی ساده شما را از مسیر مأموریت خارج کند یا بگذارید چنان بر شما تسلط یابد و در مغزتان نفوذ کند که روابط‌تان با افراد نزدیک‌تان را به خطر بیندازد. هر کسی گاهی شکست می‌خورد. قرار نیست زندگی منصفانه باشد؛ چه رسد به این که به هر خواسته‌ی شما تن بدهد.

هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

  • 195,000 تومان

این کتاب رنج‌های شما را به ابزار، زخم‌هایتان را به قدرت، و مشکلاتتان را به مشکلاتی معمولی‌تر تبدیل می‌کند. این پیشرفتی واقعی است. این کتاب را به چشم راهنمایی برای رنج‌هایتان بنگرید؛ راهنمایی برای چگونگی رنج کشیدن آسان‌تر و معنی‌دارتر. با شفقت و فروتنی بیش‌تر نگاهش کنید. این کتابی است درباره برداشتن قدم‌های سبک‌تر با وجود بارهای سنگین روی دوش‌تان، درباره آرامش بیش‌تر در برابر بزرگ‌ترین ترس‌هایتان و خندیدن به اشک‌هایتان در همان حالی که از چشم‌تان سرازیر است. این کتاب به شما یاد نمی‌دهد چطور به دست بیاورید یا بیندوزید، بلکه یا می‌دهد چطور ببازید و رها کنید. به شما یاد می‌دهد چطور سیاهه‌ای از زندگی‌تان بسازید و همه‌چیز جز مهم‌ترین‌ها را خط بزنید. به شما یاد می‌دهد چشمانتان را ببندید و مطمئن باشید که می‌توانید خودتان را به پشت رها کنید، و اگر زمین خوردید اشکالی ندارد. به شما می‌آموزد که دغدغه‌های کم‌تری داشته باشید. به شما می‌آموزد که سعی نکنید.

صفحه‌ی 1