ميترا ميرشكار


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
حلقه آتش
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
اعتیاد به ذهن میمونی (برنامه‌ای را تغییر دهید که ذهن‌تان را مختل می‌کند)
هنر شفاف‌اندیشی
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
روباه‌تر از روباه (فراگیری رازهای پنهان قدرت و تاثیرگذاری)
آیین زندگی (شومیز)
  • 395,000 تومان
  • با تخفیف: 395,000 تومان
معجزه رنگ‌ها
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
محدوده صفر
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
نیروی خلاقیت
  • 28,500 تومان
  • با تخفیف: 28,500 تومان
هنر نه گفتن
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
قورباغه را ببوس (12 راه خارق‌العاده برای تبدیل منفی‌گرایی به مثبت‌گرایی در کار و زندگی)
شور هستی
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
قدرت اراده
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان

حلقه آتش

  • 135,000 تومان

در تعالیم من که آیین «حلقه آتش است»، مهم‌ترین روز زندگی‌مان را جشن می‌گیرم: روزی که ما در آتش روحمان ادغام می‌شویم و به الوهیت خویش بازمی‌گردیم. روزی است که درمی‌یابیم واقعا چه هستیم و تصمیم می‌گیریم به نیروی آفرینش که زندگی یا خداوند است بپیوندیم. از آن روز به بعد، با عشقی بی‌قید و شرط در دل‌های‌مان نسبت به خودمان و هرآنچه در خلقت است، زندگی می‌کنیم. این کتاب که برای نخستین بار در سال 2001 با عنوان «دعاها: پیوند با خالق‌مان» منتشر شد، به شما خاطرنشان می‌کند واقعا چه هستید. این کتاب همواره کتاب مورد علاقه من بوده است و اینک به احترام دعای مورد علاقه‌ام، نام صحیح آن را حلقۀ آتش نهاده‌ام.

اعتیاد به ذهن میمونی (برنامه‌ای را تغییر دهید که ذهن‌تان را مختل می‌کند)

  • 255,000 تومان

ذهن میمونی، ذهنی است نگران، بی‌قرار، بلهوس، دمدمی و خیالباف. در این حالت ذهن مدام افکار مختلف را امتحان می‌کند، بدون آن‌که واقعا روی یکی از آن‌ها تمرکز داشته باشد و قادر نیست کاری از پیش ببرد اما در عین حال آشفته و تحت فشار است. و به این ترتیب معضلاتی همچون بدخوابی، مشکلات گوارشی، کاهش اشتها، کاهش میل جنسی، تردید و دودلی، ضعف در تصمیم‌گیری، اضطراب، استرس، افسردگی، وسواس فکری و عملی و .. را تجربه خواهیم کرد. نویسنده با مهارت منسجمی که در نگارش این کتاب به کار گرفته است، تک تک باورهای‌تان را از کودکی تاکنون مورد نظر قرار می‌دهد، ذهن مشاهده‌گر را معرفی می‌کند که می‌توانید در کنار او به آرامشی ماندگار دست یابید و با ابزارهایی که در اختیارتان قرار می‌دهد، به شما کمک می‌کند تا ریشه مشکلات خویش را بیابید و با رفع آن‌ها به سوی زندگی شاد و عاری از هرگونه قضاوتی گام بردارید.

هنر شفاف‌اندیشی

  • 75,000 تومان

هنر شفاف‌اندیشی در کنار دیگر هنرهای انسان از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است. به این ترتیب می‌توانیم هوشمندانه‌تر، بهتر و سریع‌تر فکر کنیم چرا که شفاف‌اندیشی راهی است به سوی دستیابی حقیقت، خرد و آگاهی. ما به ندرت جهان را آن‌گونه که واقعا وجود دارد، می‌‌بینیم. قادر نیستیم شفاف بیندیشیم. و باورهای‌مان را بر پایه دروغ و فرضیاتی نامعتبر بنا می‌کنیم. اما با مطالعه این کتاب و توجه به نکات ظریف و دقیقش، قادر خواهیم بود به این نابسامانی‌های ذهنی پایان دهیم. با روش‌هایی عملی آشنا می‌شویم تا دیگر گمراه نشویم، فریب نخوریم و از تله‌ها بگریزیم. این کتاب نگاهی ژرف به تمام خیالات واهی ما می‌اندازد و در نهایت قادر خواهیم بود برای همیشه از شر آن‌ها خلاص شویم. چه چیزی موجب می‌شود سریع نتیجه‌گیری کنیم، به غلط ارزیابی کنیم و در حالی که باید بر همه چیز اشراف داشته باشیم، مدام خطا کنیم؟ چرا اغلب اوقات برخلاف علایق‌مان عمل می‌کنیم؟ دلیلش این است که ذهن‌مان این‌گونه برنامه‌ریزی شده است. اما قرار نیست همیشه این‌طور باشد. این کتاب ابزارهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا پرده از چشمان‌تان کنار بزنید و هوشمندانه‌تر بیندیشید....

روباه‌تر از روباه (فراگیری رازهای پنهان قدرت و تاثیرگذاری)

  • 50,000 تومان

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا به نظر می‌آید بعضی‌ها چنان بر دیگران تسلط دارند که می‌توانند کاری کنند تا خواسته‌های‌شان را انجام دهند؟ به این کار فریبکاری می‌گویند. ما موجوداتی اجتماعی هستیم و زندگی‌مان بر اساس ایجاد ارتباط با دیگران شکل می‌گیرد. به علاوه، هر یک از ما به نوعی یک فریبکار هستیم و چنین حالتی طبیعی است اما در این کتاب شما با فریبکاران سمی آشنا می‌شوید. کسانی که از ماهیت انسانی سو استفاده می‌کنند و قادرند عملکرد فریبکارانه‌شان را پنهان سازند. این افراد می‌کوشند تا با تحت تاثیر قرار دادن احساسات و عواطف دیگران، آن‌ها را وادار کنند در جهت منافعشان پیش بروند. آن ها درست همانند روباهی مکار، در خفا پیش می‌روند تا خواسته‌های‌شان را دنبال کنند. ما با درک و شناخت این افراد قادریم بهتر گام برداریم و قادریم خودمان را از تسلط چنین افرادی حفظ کنیم. راهکارها و مثال‌های این کتاب به شما کمک می‌کنند به موقعیت خود پی ببرند تا با آگاهی کسب شده، از چنین افرادی دوری کنید یا دست کم مکرشان را نخورید چرا که ممکن است بسیاری از این افراد جزو خانواده، دوستان یا نزدیکان‌تان باشند. حتی ممکن است این افراد خودشان هم ندانند که فریبکار هستند. پس روباه‌تر از روباه را بشناسید و با آگاهی و شناخت بیش‌تر، ماهیت زندگی‌تان را تحت تحت اختیار خود در‌آورید.

آیین زندگی (شومیز)

  • 395,000 تومان

«آیین زندگی» شاید مشهورترین کتاب دیل کارنگی است که با وجود گذشت 70 سال از تاریخ انتشار آنء کماکان خوانندگان زیادی در سرتاسر جهان دارد. نویسنده در این اثر به یاد ماندنی راه‌کارهایی عملی برای داشتن زندگی‌ای با حداقل نگرانی ارائه داده است. او به ما می‌آموزد که در زمان حال زندگی کنیمء با وقایع اجتناب‌ناپذیر کنار بیاییمء از ناسپاسی دیگران عذاب نکشیمء شکرگزار نعمت‌هایی باشیم که خداوند در اختیارمان گذاشته استء خستگی و نگرانی را از خود دور کنیم و بهترین تصمیم‌ها را در زندگی بگیریم. تفاوتی که این کتاب با دیگر آثار مشابهش داردء در عملی بودن و سادگی کلام آن است و به بهترین شیوهء راه رسیدن به موقیت در زندگی را نشان‌مان می‌دهد.

معجزه رنگ‌ها

  • 70,000 تومان

رنگ درمانی یکی از مباحث علمی است که ریشه‌ای باستانی دارد زیرا رنگ‌ها نقش بسیار مهمی در سلامتی و تندرستی ما دارند. در مصر باستانء بیماران در اتاق‌هایی مخصوص تحت درمان قرار می‌گرفتند و ویژگی این اتاق‌ها در تجزیه پرتوهای خورشید به طیف‌های رنگی بود. در شهر قدیمی بابل نیز مردم به سیاحت و تفریح می‌پردازند و علت ان بهره مندی از خاصیت شفابخشی رنگ‌ها در گیاهان خوش‌ رنگ شهر بود.

محدوده صفر

  • 195,000 تومان

در این کتاب روش‌هایی برای پاکسازی ضمیر ناخودآگاه از خاطرات گذشته ارائه شده‌اند که در نهایت منجر می‌شوند به "من" جدیدی دست یابیم که بخشی از تجدید حیات ماست. و البته نیل به این هدف اتفاقی نیست که یک شبه رخ دهد. با تکرار جمله "دوستت دارم" خطاب به الوهیت، به سوی آگاهی عمیق‌تری هدایت می‌شویم که ممکن است بعضی‌ها به آن بیدارسازی بگویند و شاید هم بشود آن‌را روشنگری نامید. ما می‌توانیم با قدرت اراده خود تصمیم بگیریم عشق را به زندگی‌مان راه دهیم و نسیت به همه چیز، حتی افکار منفی و مخرب‌مان عشق بورزیم تا در نهایت، به خواست خداوند رها و آزاد شویم. اینک شما را به این سفرهیجان انگیز دعوت می کنم تا شاهد باشید معجزات چگونه به زندگی‌تان سرازیر می‌شوند.

نیروی خلاقیت

  • 28,500 تومان

این کتاب ، به ویژه ، مخصوص افرادی است که تصور می‌کنند " خلاق بودن " کار دشواری است یا کسانی که " می‌خواهند علایق‌شان را دریابند " یا حتی کسانی که تصور می‌کنند پذیرفته نشدن کارشان ، وحشتناک و افتضاح است . اگر هنرمندی سردرگم هستید ، این کتاب را برای شما نوشته‌ام . نوشته‌های من همانند خورشیدی درخشان ، رنگین کمان یا یک آب نبات چوبی نیست . به همین دلیل اگر به دنبال راهی میانبر برای رسیدن به درآمدی بالا یا چاپ مقاله‌ای درخشان در نشریه نیویورکر هستید ، همین حالا این کتاب را زمین بگذارید . من هم مثل همه عاشق راه میانبر هستم اما در این کتاب چنین راهی وجود ندارد . شما باید همچنان به سخت‌کوشی ادامه دهید . من از همان ابتدا دریافته‌ام که حتی وقتی چشمان‌تان سرخ و ملتهب می‌شود ، انگشتان‌تان پینه می‌بندد و کمرتان درد می‌گیرد ، باید همچنان برای عقایدتان بجنگید تا پیش بروید . اوه ، و موضوع این است : وقتی کتاب‌هایی را با موضوعاتی مانند خلاقیت می‌خوانم ، از اینکه می‌بینم چقدر نویسنده از موضوع دور است و چقدر مطالب تحریری خشک و بی روح هستند ، شوکه می‌شوم . مانند این است که موضوع جدی‌یی مانند خلاقیت نیاز به طرح موضوعاتی دور از ذهن و عاری از احساس دارد . هنگامی که نتایج نویسنده با نثری خشک و عاری از داستان‌سرایی همراه است ، خواننده رشته کلام را از دست می‌دهد . علی رغم این‌که موضوعاتی که به اختصار بر روی جلد کتاب نوشته شده‌اند ارزش خواندن را دارند ، اما متاسفانه جذابیتی برای خواننده ندارند . من نمی‌خواهم رشته کلام از دست‌تان خارج شود . به همین دلیل داستان ، ترس‌ها ، کشمکش‌ها ، پیروزی‌ها و عقب نشینی‌های من را در صفحات پیش‌رو خواهید خواند . در این کتاب ، تا جایی که توانسته‌ام از خودم و نیز از داستان‌های واضح و مشخصی در مورد عادت - سازی ، غلبه بر ترس‌ها و تغذیه خلاقیت استفاده کرده‌ام . اما انگار خیلی منتظرتان گذاشته‌ام . پس بیایید کارمان را شروع کنیم .

هنر نه گفتن

  • 135,000 تومان

بدون تردید، نه گفتن کار ساده‌ای نیست؛ به خصوص اگر با روحت عجین شده باشد و مهرطلب باشی. اما هر بار که این کار را انجام می‌دهی و بسیاری از اولویت‌ها را کنار می‌گذاری تا شاد کنی فرزندت را، دوستت را، همکارت را و هر آن‌که با او در ارتباط هستی، ذره‌ای از وجودت در تنهایی به جوش می‌آید و با تو گلاویز می‌شود و نمی‌دانی چرا، ولی تحلیل می‌روی، انرژی‌ات را از دست می‌دهی و در نهایت فکر می‌کنی باز هم یک قربانی شده‌ای. دیمون زاهاریادس در کتاب هنر نه گفتن راهکارهای جالبی را در اختیارمان قرار می‌دهد تا با کاربردشان بتوانیم واکنش‌های اکتسابی را که در طول زندگی در ذهن‌مان حک شده‌اند کنار بگذاریم و بدون احساس گناه و ملامت به انجام کاری که دوست نداریم یا وقتش را نداریم، نه بگوییم و خصیصه مردم شادکنی‌مان را رها کنیم...

قورباغه را ببوس (12 راه خارق‌العاده برای تبدیل منفی‌گرایی به مثبت‌گرایی در کار و زندگی)

  • 95,000 تومان

کتاب حاضر شیوه‌هایی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا روح‌تان را از بخل و حسد و منفی‌گرایی و خشم و انزجار و تمام صفاتی که حتی واژگان‌شان آرامش‌شان را بر هم می‌زنند، دور سازید و خود را آن‌گونه متعالی سازید که سزاورش هستید. پس: دیگران را ببخش، نه به خاطر این‌که سزاوار بخشش تو هستند، بلکه به این دلیل که تو سزاوار آرامشی!

شور هستی

  • 125,000 تومان

کسانی که به تلخی اظهار می‌کنند زندگی‌شان عاری از مهر است، به اشتباه آن را در فرد یا عاملی بیرون از وجودشان جستجو می‌کنند. از هم اکنون دریابید که مهر و محبت ابتدا درون شماست و می‌تواند با افکار، احساسات، واژه‌ها و اعمال‌تان به بیرون بتراود. نویسنده در این کتاب به شیوایی از قدرت عشق در نیل به کامیابی و موفقیت می‌گوید و حتی پا فراتر می‌نهد و از قدرت شفا، خوشبختی، ثروت و توانگری عشق و محبت در قلب‌مان می‌تابد، تا همواره عباراتی را نیایش‌گونه در باب عشق و هم‌سو با خواست خویش بر زبان آوریم تا به کامیابی، توانگری، خوشبختی، سلامتی و دیگر نیکی‌ها دست یابیم.

قدرت اراده

  • 160,000 تومان

در صورت استفاده از قدرت اراده: نیروها، توانایی‌ها و استعدادهای نهقته بیدار خواهند شد و شما درخواهید یافت که بسیار بزرگتر از آن هستید که همیشه فکر می‌کرده‌اید. اگر یک نفر حق رسیدن به موفقیت و خوشبختی را داشته باشد، دیگران نیز این حق را دارند، زیرا همه همواره به کانون قدرت اراده متصل هستند. افرادی که به اوج خودشکوفایی در زندگی رسیده‌اند کسانی هستند که هدفمند بوده‌اند.

1  صفحه‌ی 1