مهين ميلاني


تولیدکننده





بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه جوجه‌تیغی را در آغوش بگیریم
  • 76,000 تومان
  • با تخفیف: 76,000 تومان
تولد بدون خشونت
  • 31,000 تومان
  • با تخفیف: 31,000 تومان
شور عشق الهی 2 (2 جلدی)
  • 47,500 تومان
  • با تخفیف: 47,500 تومان
شور عشق الهی 1 (2 جلدی)
  • 47,500 تومان
  • با تخفیف: 47,500 تومان
کشف وجود
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
مدارا با بیمار اسکیزوفرن (راهنمای بیماران خانواده‌ها و مراقبین بیماران اسکیزوفرنی)
هنر انسان شدن
  • 380,000 تومان
  • با تخفیف: 380,000 تومان
معنادرمانی (مبانی و کاربردهای معنادرمانی)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
تقویم معنوی
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان

چگونه جوجه‌تیغی را در آغوش بگیریم

  • 76,000 تومان

تو هرگز به حرف‌های من گوش نمی‌کنی! دیروز بچه‌ی هشت‌ساله شما دوست‌داشتنی و سازگار بود. امروز دوازده‌ساله شده، دمدمی‌مزاج و بی ‌ادب است. راستی چه اتفاقی افتاده؟ و از همه مهم‌تر اینکه چگونه از عهده‌اش برمی‌آیید؟ شیوه‌ای که برای مواجهه با تغییرات شدید او به کار می‌برید، نه‌ تنها در رفتار فعلی او اثر می‌گذارد، بلکه تعیین‌کننده‌ی وضع او در آینده نیز خواهد بود. جولی ا. راس، مدیر عامل افق‌های فرزندپروری، به شما دقیقا نشان می‌دهد چه اتفاقی در نوجوان‌تان رخ داده و همه ابزاری را که نیاز دارید برایتان فراهم کرده تا بتوانید حتی از عهده‌ی تیز‌ترین تیغ جوجه‌تیغی‌تان به‌درستی بر‌آیید.

تولد بدون خشونت

  • 31,000 تومان

«تولد بدون خشونت» مفهوم تولد را در سراسر دنیا متحول کرده است. دکتر میشل اودنت، از مشهورترین متخصصان زنان و زایمان، این کتاب را اثری هنری خوانده است که تاثیر شگفت‌انگیزی در سلامت و شیوه زندگی نسل آینده خواهد داشت. چرا نوزاد باید از تاریکی محض وارد فضایی با نور شدید و سر و صداهایی آزاردهنده شود؟ چرا باید نخستین دم و بازدم نوزاد آمیخته با تجربه وحشت در حالت سر و ته باشد و ستون فقرات انحنا دارش به ناگهان راست شود؟ چرا باید نوزاد پس از نه ماه زندگی در رحم از مادر جدا نگه داشته شود؟ «تولد بدون خشونت» ضمن پاسخ به پرسش‌هایی از این دست، رهنمودهای سودمندی درباره فراهم آوردن محیطی عاری از تنش برای نوزاد ارائه می‌کند: محیطی با نور ملایم و مادری آرام، همانند محیط آرام پیش از تولد.

شور عشق الهی 2 (2 جلدی)

  • 47,500 تومان

با بیدار کردن طبیعت الهی، یعنی حقیقت نادیده گرفته شده‌ی جوهر هستی می‌توان از عهده‌ی چالش‌های فیزیکی، روانشناختی، عاطفی و بهروزی معنوی برآمد. نور افکن ذهن باید معطوف به درون باشد. هرگز نگذارید بدنتان ذهنتان را کنترل کند. بین بدن و ذهنتان مانع بزرگی قرار دهید و بگویید: من ازبدنم جدا هستم. سرما، گرما، یا هیچ بیماری نمی تواند به من آسیب برساند. تصمیم بگیرید هیچ شرایطی را که بدنتان به شما تحمیل می‌کند نپذیرید. وقتی به خود یادآوری می‌کنم که روحم، و روح نمی‌خوابد نیاز به خواب پیدا نمی‌کنم.

شور عشق الهی 1 (2 جلدی)

  • 47,500 تومان

عمیق‌ترین نیازهای روح و قلب انسان عشق به خداوند است. با بیدار کردن طبیعت الهی خود، یعنی حقیقت نادیده گرفته شده‌ی جوهر هستی می‌توان از عهده‌ی چالش‌های فیزیکی، روان‌شناختی، عاطفی و بهروزی معنوی برآمد. اگر می‌توانستید ذره‌ای از عشق الهی را احساس کنید، سرمستی شما سر به فلک می کشید. وقتی در جستجوی حضرت حق هستید، باید مراقب باشید که در خفا چیزی دیگری آرزو نکنید. مراقبه چیزی نیست، جز منفک شدن از همه چیز و یکی شدن با خداوند.

کشف وجود

  • 98,000 تومان

در این اثر که به تعبیر یالوم یکی از اساسی‌ترین کارهایی است که در مورد روانشناسی وجودی نگاشته شده، رولو می با تحلیلی همه جانبه و دقیقه، پس از توضیح آنچه را که در سنت‌های روان‌درمانی رخ داده، تضادهای دامن‌گیر و نارسایی جدی آن‌ها را برمی‌شمارد. تبیین ریشه‌های اضطراب، ویژگی‌های گناه وجودی و تفاوت آن با گناه بیمارگون و توضیح سه دنیای پیرامون، ارتباطی و خویشتن از جمله مباحثی است که با ژرف‌بینی مورد بررسی قرار می‌گیرد. بیان ویژگی‌های درمان وجودی، تأثیر نیچه، کی‌یر کگارد، هوسرل، یاسپرس و سارتر بر روانشناسی وجودی، خواننده را به تأمل وامی‌دارد. رولو می در این کتاب به این نتیجه می‌رسد که غایت مطلوب در روان‌‌درمانی، کشف وجود خویشتن است.

مدارا با بیمار اسکیزوفرن (راهنمای بیماران خانواده‌ها و مراقبین بیماران اسکیزوفرنی)

  • 80,000 تومان

اسکیزوفرنیا یک بیماری واقعی و با ریشه‌های عمدتا جسمی و پزشکی در زمینه‌های ارثی و بیوشیمیایی کارکرد مغز است. البته این بیماری، نظیر همه بیماری‌ها و به‌ویژه بیماری‌های روانی، تک علتی نیست و عوامل روانی، اجتماعی و فرهنگی در شکل‌گیری و شدت علایم آن و پاسخگویی به درمان موثر هستند. این کتاب، اطلاعات لازم درباره گستره وسیع مسایل مربوط به زندگی با فرد مبتلا به اسکیزوفرن را به آسان‌ترین شکل در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد. امیدواریم این اطلاعات کمک حال خانواده‌ها باشد تا بتوانند با در نظر گرفتن مراقبت‌های دارویی و روان‌شناختی در ارتباط با بیمار فعال عمل کنند.

هنر انسان شدن

  • 380,000 تومان

هنر انسان شدن مفاهیمی را طرح می‌کند که نه تنها می‌تواند بر زندگی عامه مردم تاثیر بگذارد، بلکه برای روان‌پزشکان، مشاوران آموزشی، مربیان و معلمان، گفتاردرمانگران، مدیران و کارشناسان علوم سیاسی نیز بسیار کاربردی است. دیدگاه اساسی راجرز در این کتاب تحلیل مفاهیمی مانند تحقق بخشیدن به خویشتن، فرایند انسان شدن و رشد است. راجرز از دنیای نوین که با انسان همانند شی رفتار کرده و کرامت او را نادیده می‌گیرد انتقاد می‌کند. او همچون کودکی که باطنی پاک دارد با مشاهده جهانی که به نابودی کشانده می‌شود، دچار هراس شده و می‌کوشد با توضیح مسائل و پیشنهاد راهکارهای عملی از تنش میان افراد، نژادها و کشورها بکاهد.

معنادرمانی (مبانی و کاربردهای معنادرمانی)

  • 150,000 تومان

عقب‌مانده‌ها چیزهایی به من آموخته‌اند که زبانم از بیان آن قاصر است. دنیای آنها دنیایی است که فریب به آن راه ندارد؛ دنیای آنها قلمرویی است که با گذرنامه لبخند به عشق شما دست می‌یابند و نوری که در دیدگان آنهاست سردترین قلب‌ها را ذوب می‌کند. شاید به این شکل خداوند می‌خواهد به ما یادآوری کند که دنیا باید بار دیگر ویژگی‌هایی را که معلولین ذهنی هرگز از دست نداده‌اند، کشف کند. اگر به هدفی بیش از اندازه توجه کنیم، مانع خودانگیختگی و فعالیت می‌شود. به داستان هزارپایی توجه کنید که دشمنش از او پرسید چگونه پاهایش را حرکت می‌دهد. هزارپا وقتی به این مسئله فکر کرد، دیگر اصلا نتوانست پاهایش را حرکت دهد. در داستان آمده این هزارپا از گرسنگی مرد. آیا باید بگوییم او از تمرکز مفرط جان سپرد؟ فرانکل یکی از مشهورترین روان‌‌پزشکان است... تلاش‌های نامعقول برای غیرانسانی کردن انسان در اردوگاه آوشوتیس و داخاو، فرانکل را بر آن داشت که روان‌پزشکی را از طریق معنادرمانی آغاز کند. فرانکل متخصصی است که توانایی شگفت‌انگیزی در نگارش به زبان ساده دارد.

تقویم معنوی

  • 190,000 تومان

در این تقویم معنوی اندیشه‌های الهام‌بخشی وجود دارد که می‌تواند هدایتگر تفکر معنوی شما در هر روز از سال باشد. شما می‌توانید هر روز صبح پیام مربوط به آن روز را بخوانید، سپس به مراقبه بنشینید و بر پیام و معنای آن تمرکز کنید. آن پیام را در زندگی خود به کار برید و در طی ساعات روز به آن بیندیشید و بعد اثرات آن را در زندگی‌تان مشاهده کنید.

صفحه‌ی 1