مهين قهرمان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
حلقه سرنوشت ارواح
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
تلنگری بر انرژی روحی برای رسیدن به شادی و خوشبختی
ارواح میان ما هستند (کشف حقیقت درباره دنیای دیگر)

حلقه سرنوشت ارواح

  • 125,000 تومان

در کتاب حلقه سرنوشت ارواح، شصت و هفت فرد حرفه‌ای عادی همانند من و شما با کمک دکتر مایکل نیوتن در خواب مغناطیسی (تکنین ئذمان با هیپنوتیزم روحی) توانسته‌اند خاطرات زندگی ارواح را پس از مرگ جسم به یاد آورند و به نکات و جزییات جالب و ویژه‌ای از این خاطرات اشاره کرده‌اند، از جمله: هدف ما از زندگی در این جهان سفر روح بین دوره‌های مختلف زندگی روش‌هایی که ارواح برای برقراری تماس و تسکین عزیزان‌شان انتخاب می‌کنند ماهیت ارواح راهنما ارتباط ذهنی - مغزی روحی وجود ارواح همزاد دلایل انتخاب جسم‌های ویژه

تلنگری بر انرژی روحی برای رسیدن به شادی و خوشبختی

  • 35,000 تومان

خانم ربکا روزن 10 سال است که رابط روحی و پلی ارتباطی بین روح عزیز از دست‌ رفته با بازماندگانشان در این دنیاست. شیوه شگفت‌آور و توانایی بالای او در تماس با ارواح و تعداد بی‌شمار مراجعه‌کنندگان و دریافت هزاران پیام شفادهنده و حضور در سمینارهای مهم و اجرای برنامه‌های تلویزیونی، خود تاییدی بر صحت ارتباطش با دنیای ارواح است. خواندن این کتاب فرصتی بزرگ برای شماست تا با حس و بینش درونتان و چگونگی استفاده از آن آشنا شوید.

ارواح میان ما هستند (کشف حقیقت درباره دنیای دیگر)

  • 8,800 تومان

از دوران کودکی جیمز ون‌ پراگ با ارواح آشنا بود و آن‌ها را می‌دید، چیزی که اکثرا نمی‌توانند ببینند، و زندگی‌اش را وقف شرح آن کرد. این کتاب ما را به سفری باورنکردنی به دنیای ارواح می‌برد و اسرار بسیاری را از آن ‌چه پس از مرگ برای ما روی می‌دهد بیان می‌کند. آن‌چه جیمز ون‌پراگ درباره تفهیم وحشت از مرگ انجام داده، آن هم با احضار روح عزیزان از دست رفته، بسیار مهم و تاثیرگذار است.

صفحه‌ی 1