مهوش قويمي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
لئوناردو داوینچی (اندیشه‌های فلسفی سخنان حکیمانه گمانه‌‌ها)
روانشناسی فراموشی (آسیب‌شناسی روانی در زندگی روزمره)
دلباختگی (لوییز امور)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
دیوانه‌وار
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
ابله محله
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان

لئوناردو داوینچی (اندیشه‌های فلسفی سخنان حکیمانه گمانه‌‌ها)

  • 190,000 تومان

انسان‌ها به نادرست از گذر زمان گله و شکایت دارند و شتاب آن را ملامت می‌کنند، آن‌ها درنمی‌‌یابند که زمان به اندازه کافی طولانی است، اما طبیعت حافظه خوبی به ما داده است که سبب می‌شود رویدادهای دوران گذشته را مربوط به زمان حال بپنداریم. عمر پرمی‌کشد، نهانی می‌لغزد و این و آن را فریب می‌دهد و هیچ چیز به سرعت سال‌ها سپری نمی‌شود، اما آن‌کس که بذر پرهیزکاری می‌افشاند، شرافت و آبرو حاصل بر‌مدارد.

روانشناسی فراموشی (آسیب‌شناسی روانی در زندگی روزمره)

  • 195,000 تومان

اگر از روانشناسی بپرسیم به چه علت در موارد بسیار نام خاصی، که فکر می‌کنیم به خوبی می‌دانیم، به ذهنمان نمی‌رسد، در پاسخ، به همین حد قناعت می‌کند که بگوید نام‌های خاص، در مقایسه با دیگر محتویات حافظه، آمادگی بیشتری برای سقوط در فرآیند فراموشی دارند. همچنین دلایل موجهی مطرح می‌سازد که باید آنها را مجزا ساخته تا بتوان با آنها برخورد خاصی داشت.

دلباختگی (لوییز امور)

  • 35,000 تومان

لوییز امور همه‌جا بود، روی کاناپه و هم‌چنین در ذهن من، در زوایای نهانی مغزم نشسته بود. . . دیگر هیچ‌کس غیر از او در جهان نبود، تنها او وجود داشت و بس. اینک حقیقتا خواندن و نوشتن می‌آموختم و سرانجام پا به عرصه حیات می‌گذاشتم، و حریص و وحشت‌زده صورت و اندام موجودی تنومند و سترگ را تماشا می‌کردم. لوییز طاقت‌فرساترین دردی بود که می‌توانستم به آن مبتلا شوم و نیز تنها درمان آن درد بود.

دیوانه‌وار

  • 70,000 تومان

در زندگی‌هایمان باید زندگی دوگانه‌ای داشته‌باشیم و در قلب‌هایمان خونی دوگانه، شادی همراه با رنج، خنده همراه با اندوه، مثل دو اسبی که به یک ارابه بسته شده‌اند و هر یک دیوانه‌وار، ارابه را به سوی خود می‌کشند. پس در جاده‌ای برفی، سوارکارانی هستیم که در جست‌و‌جوی ردپایی، در جست‌و‌جوی اندیشه‌ای سلیم، پیش می‌تازیم و زیبایی، گاه مانند شاخه‌ای فرود آمده بر چهره‌مان سیلی می‌زند، و زیبایی گاه مانند گرگی اقسانه‌ای به ما یورش می‌برد و گلویمان را پاره می‌کند.

ابله محله

  • 15,000 تومان

وقتی آدم کسی را دوست نداشته باشد، نه در این سوی زندگی و نه در آن سو، اهمیتی ندارد نمی‌تواند ا‌و را ببیند. وقتی آدم کسی را دوست دارد، همیشه چیزی برای گفتن یا نوشتن به ا‌و پیدا می‌کند، تا آخر عمر. این یک قانون قدیمی دنیا‌ست، قانونی نامکتوب: هر کسی که چیزی بیشتر دارد. در همان لحظه، چیزی کمتر دارد. هیچ‌چیز دوام ندارد. هیچ‌چیز تا ابد باقی نمی‌ماند و خوشبختی آلبن هم به خصوص به این دلیل کم دوام‌تر است که مسری شده. در جایی که فقط یک دیوا‌نه وجود دارد، همه مطمئن‌اند که دیوانه نیستند. خوشبختی واقعی، وعده خرید یا بستن قرارداد نیست. خوشبختی واقعی این است: یک چهره ناشناس، و اینکه گفته‌ها چگونه کم‌کم آن چهره را روشن می‌کنند، آشنا، صمیمی، شکوهمند، ناب و خالص.

صفحه‌ی 1