مهشيد ياسايي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اسکیزوفرنی
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
روانشناسی زمان (روانشناسی جدید زمانی که زندگی شما را تغییر می‌دهد)
هنر مشاوره (چگونه به سلامت خود و دیگران کمک کنیم)
مدیریت خشم برای والدین (کتاب راهنما)
  • 8,000 تومان
  • با تخفیف: 8,000 تومان
روان‌درمانی گروهی (نظریه و عمل)
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
دژخیم عشق (روایت‌هایی از روان‌درمانی)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
موهبت روان‌درمان‌گری
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
نوجوان و خانواده‌درمانی (شکستن چرخه اختلاف و کنترل)
تشویق خلاقیت و تخیل در کودکان
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
رشد و شخصیت کودک
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان

اسکیزوفرنی

  • 45,000 تومان

در مورد بیماری اسکیزوفرنی، نادانسته‌ها و ناشناخته‌ها بسیارند. علل بیماری هنوز به درستی شناخته نیست و حتی در تعریف علایم آن نیز وحدت نظر کاملی وجود ندارد. ((برداشت تحریف‌ شده از واقعیت، انزوای عاطفی))، از علایمی هستند که اسکیزوفرنی معمولا با آنها مشخص می‌شود. پرفسور تسوانگ در این کتاب به واقعیت‌های مشهود و تحقیقات عینی می‌پردازد، نه به بحث‌های نظری، و بر این اساس به پاره‌ای از پرسش‌هایی که برای همگان مطرح است پاسخ می‌گوید: اسکیزوفرنی چیست؟ عوامل ارثی و محیطی آن کدامند؟ جنبه‌ی روانشناختی دارد یا زیست‌شناختی؟ چگونه می‌توان آن را تشخیص داد؟ چه راه‌های درمانی وجود دارد؟

روانشناسی زمان (روانشناسی جدید زمانی که زندگی شما را تغییر می‌دهد)

  • 120,000 تومان

این که بیشتر اوقاتء ذهن و دل انسان در کدام قلمرو زمانی (گذشتهء حال و آینده) جاخوش کند البته کردار و شخصیتش را متفاوت خواهد کرد. مولفان این اثر درباره چیزی سخن گفته‌اند که هزاران سال است حکمیانء عارفان و شاعران به شکل‌های متنوعی از آن سخن گفته‌اند. با این حال مباحث این کتاب به شیوه‌ای پژوهشی و تجربی و با رویکردی نوین و روان‌شناختیء آینده‌گراییء گذشته‌گرایی و حال‌گرایی و تاثیر ان بر خشنودیء شادمانی و موفقیت مردمان را با دقتی تحسین‌انگیز مورد کاوش قرار داده‌اند. طرح زمان چهارم یعنی آینده متعالیء خود به تنهایی گواه شجاعت و خلاقیت علمی این دو روان‌شناس است. به راستی مطالعه این کتاب زندگی خواننده را تغییر می دهد.

هنر مشاوره (چگونه به سلامت خود و دیگران کمک کنیم)

  • 120,000 تومان

“هنرمشاوره” اثر برجسته‏ی یکی از پیشگامان روان شناسی وجودی امریکاست. مولف دانشمند و خلاق و متخصص این کتاب، عصاره تاملات خود در خصوص مشاوره و روان درمانی را به زیبایی و جذابیتی تحسین انگیز به تصویر کشیده است. کتاب در سه بخش و نه فصل تدوین یافته که هم از اصول زیربنایی و هم از گام‏های عملی و ملاحظات اخلاقی و فردیت خلاق مشاور را شرح می‏دهد. در سراسر این اثر، مفاهیم پیچیده و ظریف مشاوره با ذکر موارد و مثال‏های واقعی به روشنی توصیف می‏شود. خواندن کتاب نه تنها برای روان‏شناسان، روانپزشکان، مشاوران و مددکاران بلکه برای پزشکان، وکلا و همه کسانی که به نحوی مورد مشاوره قرار می‏گیرند، مفید و جالب است.

مدیریت خشم برای والدین (کتاب راهنما)

  • 8,000 تومان

مجموعه کتاب راهنما اطلاعات مفیدی درباره ازدواج موفق، روش‌هایی برای پذیرش سوگ، حل اختلافات خانوادگی، پدر موفق بودن، غلبه بر افسردگی، مدیریت خشم، و رویارویی کودکان با فجایع و اتفاقات بد در اختیار خواننده قرار می‌دهد. در هر کتاب، ابتدا به مشکلات اشاره و سپس برای هر یک راهکاری ارائه می‌شود. تمرین‌های کوتاه به خواننده کمک می‌کند تا با پاسخ دادن به سوالات و مقایسه آنها با پاسخ‌های اعضای خانواده به راه‌حل عملی دست یابد.

روان‌درمانی گروهی (نظریه و عمل)

  • 180,000 تومان

روان‌درمانی گروهی اثر کم نظیر و معتبری است که سال‌هاست در دانشگاه‌های معتبر جهان تدریس و اجرا می‌شود. این کتاب در 17 فصل تدوین یافته که عمده‌ترین و اساسی‌ترین مباحث گروه‌درمانی را هم در بعد عملی و نظری و هم در اجرا و کاربرد مورد بررسی قرار می‌دهد. همگانی بودن تجارب انسانی، تکنیک‌های اجتماعی شدن، اهمیت روابط بین فردی، اصلاح تجربه عاطفی، اهمیت انسجام گروهی، انتخاب درمانگر، ترکیب گروه‌های درمانی، محل، زمان و اندازه‌گیری گروه، تاثیر درمانگر در رشد گروه، گروه پیشرفته و آموزش گروه درمانگر و ... از جمله مباحث عمده‌ای است که با ظرافت و استحکام عملی و تجربی به بحث گذاشته می‌شود. امید و اطمینان دارد اثر حاضر مورد استقبال و استفاده روانشناسان، روان‌پزشکان، مشاوران، مددکاران و ... قرار خواهد گرفت.

دژخیم عشق (روایت‌هایی از روان‌درمانی)

  • 60,000 تومان

در این کتاب از بیمارانی سخن می‌گویم که به روان‌درمانی پناه آورده‌اند و در حین درمان با رنج وجود دست و پنجه نرم کرده‌اند. البته این مردمان به دلیل رنج وجود نزد من نیامدند: همگی دچار همان مشکلات معمولی روزمرده بودند: تنهایی، خودخوری، چاقی مفرط و ... ولی درمان به نوعی (در هر مورد به گونه‌ای متفاوت) ریشه‌های عمیق این مشکلات روزمره را آشکار کرد ـ ریشه‌هایی که به بنیان وجود ره می‌برد.

موهبت روان‌درمان‌گری

  • 160,000 تومان

این کتاب محصول کار یکی از متفکران بزرگ در زمینه روان‌درمانی است. موهبت‌های روان‌درمانگری راهنمایی بی‌نظیر برای درمان موفقیت‌آمیز به شمار می‌رود. این کتاب در عین حال که برای بیماران و درمانگران مفید است برای همه آنهایی که در جستجوی بهبود روابط خود با دیگران و درک بهتر خود هستند نیز قابل استفاده است.

نوجوان و خانواده‌درمانی (شکستن چرخه اختلاف و کنترل)

  • 75,000 تومان

این کتاب درباره نوجوانای است که دچار مشکلات متعددی هستند. هرچند من در این کتاب بر نوجوانان تمرکز کرده‌ام، بسیاری از اصولی که ارائه می‌کنم سنین مختلفی را شامل می‌شود. من امیدوارم بتوانم ویژگی‌های منحصر به فردی را که در کار با نوجوانان یافته‌ام روشن کنم، بعضی از اسطوره‌ها را در این مورد رد کنم و شما را برانگیزانم تا علاقه‌مندانه با گروهی از نوجوانانی که از نظر بعضی از درمانگران کار کردن با آن‌ها دشوار است.

تشویق خلاقیت و تخیل در کودکان

  • 28,000 تومان

این کتاب محصول تجارب نویسنده در بیست سال گذشته در زمینه‌ی پرورش خلاقیت و تخیل در کودکان در موقعیت‌های مختلف است. خانه و مهدکودک محور اصلی تحقیقات نویسنده است و در این کتاب در مورد تجارب عملی بزرگسالانی که با کودکان در این موقعیت‌ها کار کرده‌اند بحث می‌شود. این کتاب، با استفاده از نمونه‌های زنده از رشد خردسالان و توان رو به رشد آنان، در پی‌ آن است تا غنای خلاقیت و تخیل آنان را بنمایاند. ارائه‌ی طرحی کلی از رشد کودکان در زمینه‌ی گسترده‌ای از تجارب خلاق و تخیلی و نیز راه‌های برنامه‌ریزی و ارزیابی پیشرفت کودکان از دیگر ویژگی‌های کتاب است. اشاره به تحقیقات در این کتاب راه را برای انجام کارهای عملی تسهیل می‌کند.

رشد و شخصیت کودک

  • 220,000 تومان

این کتاب، ترجمه ویرایش هفتم متن انگلیسی رشد و شخصیت کودک است که نسبت به ویرایش قبلی تغییرات و اضافات چشمگیری دارد و با گنجاندن نتایج تازه‌ترین تحقیقات در زمینه مسائل رشد، نزدیک به دویست صفحه بر حجم کتاب افزوده است. ویژگی این کتاب، که ویرایش نخست ترجمه فارسی آن طی ده سال هفده بار، منتشر شد و متن اصلی آن نیز بیش‌از سی‌سال است که متن‌ درسی تثبیت‌شده این رشته به شمار می‌رود، در آن است که بین جنبه علمی، نظری و تحقیقی روانشناسی رشد و پرورش و جنبه عملی و روزمره آن که والدین، آموزگاران، و دیگر دست‌اندرکاران پرورش باآن مواجه هستند پیوندی ملموس برقرار می‌کند. کتاب در عین آن که کاملا کاربردی است پایه نظری محکمی دارد، دیدگاه‌های گوناگون را در زمینه‌هایی که هنوز مورد بحث و اختلاف نظر است ارائه و ارزیابی می‌کند و نیز نگاهی می‌اندازد به آنچه هنوز باید مورد بررسی و تحقیق بیش‌تر قرار گیرد. بخش‌بندی کتاب مرحله‌ای‌ ـ موضوعی است و موضوع‌های مربوط به هر مرحله‌ سنی در بخش مربوط به همان مرحله بررسی می‌شود و در مجموع هیچ‌یک از مسائل گوناگون رشد، از پیش از تولد تا سنین جوانی، نادیده نمی‌ماند.

صفحه‌ی 1