مهرناز مصباح


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اسطوره تولد قهرمان (تفسیری روان‌شناختی از اساطیر)
هنر همچون درمان
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان
1 هفته در فرودگاه
  • 62,000 تومان
  • با تخفیف: 62,000 تومان
خوشی‌ها و مصایب کار
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان

اسطوره تولد قهرمان (تفسیری روان‌شناختی از اساطیر)

  • 50,000 تومان

«اسطوره تولد قهرمان» اثری میان‌رشته‌ای است که به تفسیر اسطوره و ادبیات از طریق نظریات روان‌کاوی می‌پردازد. فروید مهارت اوتو رانک در این تلفیق را می‌ستود. از نظر فروید، مطالب نمادین که دست‌یابی به آرزوهای ناخودآگاه را امکان‌پذیر می‌سازند به رویا، شوخی و اشتباهات لپی محدود نمی‌شوند و قصه‌های پریان، اسطوره، و داستان‌های عامه هم در همین طیف‌اند. اسطوره‌ها هم‌چون رویاها به تفسیرهای متعدد راه می‌دهند و مستقل از کاربردی که ممکن است برای‌شان در نظر گرفته شود زندگی خودشان را دارند و می‌توانند در سازمان‌دهی و معنا بخشیدن به تجربیات ما مفید باشند. اسطوره‌ها نه عقاید ساده‌لوحانه یا پیشاعلمی، که در واقع منبع دانش روزگار گذشته هستند، البته به این شرط که با دیدی پذیرا و باز به آنها نگاه شود. «اسطوره تولد قهرمان» یادآور نیاز به برقراری ارتباط با ریشه‌های اسطوره‌ای عمیق و ناخودآگاه است و سعی دارد از وقایع بی‌معنا و تراژیک معنا بسازد.

هنر همچون درمان

  • 240,000 تومان

هنر هم مانند دیگر ابزارها قادر است توانایی‌های ما را به فراتر از آن چیزی گسترش دهد. که طبیعت در ابتدا در اختیارمان قرار داده است. در این باب، هنر برخی از ضعف‌های مادرزادی ذهنی، و نه جسمی ما را جبران می‌کند، ضعف‌هایی که می‌توانیم آن‌ها را نقص‌های روان‌شناختی بنامیم. پیشنهاد کتاب حاضر این است که هنر (مقوله‌ای که آثار طراحی، معماری و پیشه‌وری را در بر می‌گیرد) رسانه‌ای درمانی است که می‌تواند به هدایت و ترغیب و نسلی بینندگانش کمک کند و آن‌ها را قادر سازد نسخه‌های بهتری از خودشان باشند.

1 هفته در فرودگاه

  • 62,000 تومان

هر چند معمولا وقت‌شناسی را مهم‌ترین عامل داشتن یک سفر خوب می‌دانیم، من اغلب آرزو داشته‌ام هواپیمایم تاخیر داشته باشد تا ناچار شوم وقت بیشتری را در فرودگاه بگذرانم. کمتر پیش آمده این آرزو را با دیگران در میان بگذارم... آقایی که با من تماس گرفته بود توضیح داد که شرکتش اخیرا علاقه‌ای به ادبیات پیدا کرده و تصمیم گرفته نویسنده‌ای را دعوت کند تا هفته‌ای را در جدیدترین مرکز مسافری‌اش، ترمینال 5 که بین دو باند بزرگ‌ترین فرودگاه لندن واقع شده است، بگذراند. از این هنرمند که قرار بود رسما اولین نویسنده مقیم هیثرو لقب داده شود، خواسته می‌شد برآوردی امپرسیونیستی از محل ارائه کند و سپس در حضور مسافران و کارکنان، پشت میزی در محل معینی از سالن خروج بین مناطق دی و ای مطالب کتاب را گرد آورد.

خوشی‌ها و مصایب کار

  • 140,000 تومان

بخش زیادی از زندگی‌مان را حین کار کردن می‌گذرانیم اما شگفت‌انگیز است که تا به حال چیزهای کمی درباره آن نوشته‌اند، چیزهایی در این باب که چه چیز کار را به هیجان‌انگیزترین و در عین حال سخت‌ترین فعالیت زندگی ما تبدیل کرده است. خوشی‌ها و مصایب کار کشف شادی‌ها و دردهای فضای کار در دنیای مدرن است.

صفحه‌ی 1