مهرداد فروزنده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جواب مثبت بگیریم (مذاکره برای دست‌یابی به توافق بدون تسلیم شدن)
سوپر استار بازاریابی شبکه‌ای شوید
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
احتیاط در ریسک کردن است (قوانین تغییر کرده‌اند)
کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای خود را متحول کنید (چگونه ستاره راک بازاریابی شبکه‌ای شویم)
بازاریابی شبکه‌ای (7گام برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای)

جواب مثبت بگیریم (مذاکره برای دست‌یابی به توافق بدون تسلیم شدن)

  • 140,000 تومان

خوش‌تان بیاید یا نیاید، مذاکره‌کننده هستید. مذاکره، واقعیت زندگی است. همه هر روز بر سر چیزی مذاکره می‌کنند. مردم حتی وقتی متوجه نیستند، مشغول مذاکره‌اند. موقعیت‌های نیازمند مذاکره، روز به روز بیش‌تر می‌شوند؛ تعارض، صنعتی است که با سرعت رشد می‌کند. هرچند مذاکره هر روز اتفاق می‌افتد، مذاکره عالی کار آسانی نیست. راهبردهای استاندارد برای مذاکره غالباً باعث نارضایتی، فرسودگی، یا بیزاری می‌شوند. هر مذاکره‌ای با مذاکره دیگر متفاوت است، اما عناصر اساسی آن تغییر نمی‌کنند. می‌توان از مذاکره اصولی برای یک یا چندین مسئله، بین دو یا چندین طرف، مانند چانه‌زنی جمعی یا در یک موقعیت خاص، نظیر صحبت با آدم‌رباها استفاده کرد.

سوپر استار بازاریابی شبکه‌ای شوید

  • 24,000 تومان

درست است که موفق بودم، اما ای کاش من هم در زمان شروع این کار، کتابی مثل «سوپر استار بازاریابی شبکه‌ای شوید» در اختیار داشتم! اگر قصد دارید این حرفه را دنبال کنید یا همین حالا هم به این کار مشغول هستید، این کتاب برایتان معجزه آسا خواهد بود مری کریستنسن تجربیات ارزشمندش در این صنعت را به صورت چکیده‌ای ساده و قابل فهم و در عین حال راهنمایی کامل برای موفقیت اراده کرده است.

احتیاط در ریسک کردن است (قوانین تغییر کرده‌اند)

  • 12,000 تومان

نظام مالی کاملا در هم ریخته است و فناوری در حال حذف میلیون‌ها شغل است و کل اقتصاد در سراشیبی سقوط قرار دارد. دنیا تغییر کرده و هیچ‌گاه به حالت قبل باز نمی‌گردد. این تحول مصیبت‌بار چالش‌هایی جدید و دلهره‌آور و فرصت‌هایی عالی می‌سازد. گیج درباره آینده و مسائلی مانند میمون‌هایی که جای کارگران انسانی را می‌گیرند تا شبیه‌سازی انسان، توسعه املاک و مستغلات برای فروش کف اقیانوس، استخراج مواد خام از شهاب‌های آسمانی، رابطه از طریق واقعیت مجازی و این که افراد و شرکت‌ها چگونه می‌توانند به بهترین شکل برای آینده آماده شوند، بینش‌های فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند. متوجه خواهید شد که چرا تبعیت از خرد متداول به شکست منجر خواهد شد و اینکه چگونه نادیده گرفتن عرف متداول و تبدیل شدن به فردی که قدرت تفکر نقادانه دارد، امکان خلق ثروت را برایتان فراهم می‌کند.

کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای خود را متحول کنید (چگونه ستاره راک بازاریابی شبکه‌ای شویم)

  • 24,000 تومان

بازاریابی شبکه‌ای با سرعتی باورنکردنی در حال رشد و توسعه است و هر روز تعداد بیشتری به این حرفه می‌پیوندند و افراد بیشتری رویاهای خود را در آن جست و جو می‌کنند. مهارت‌آموزی رکن اصلی موفقیت در این حرفه است و در مسیر موفقیت هر چه بیاموزید، کم است. پس تا می‌توانید باید بشنوید، ببینید و مهم‌تر از همه بخوانید. در واقع مطالعه به شما کمک می‌کند با درس گرفتن از موفقیت و اشتباه دیگران، برای رسیدن به قله مسیر کوتاه‌تری را انتخاب کنید.

بازاریابی شبکه‌ای (7گام برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای)

  • 22,000 تومان

تغییر دنیای کسب و کار، استفاده از شیوه‌های نوین فروش و بازاریابی را اجتناب‌ناپذیر کرده است. یکی از مهم‌ترین این تغییرات، کاهش کارایی تبلیغات انبوه از یک سو و افزایش اثربخشی توصیه‌های شخصی و تبلیغات دهان به دهان از سوی دیگر است. در این میان بازاریابی شبکه‌ای که مبتنی بر شبکه‌سازی، فروش مستقیم و روابط تعاملی است، یکی از کارآمدترین شیوه‌های بازاریابی به شمار می‌رود.

صفحه‌ی 1