مهدي گنجي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خانواده درمانی گولدنبرگ
  • 460,000 تومان
  • با تخفیف: 460,000 تومان
روانشناسی رشد 2 (ویراست 7)
  • 480,000 تومان
  • با تخفیف: 480,000 تومان
چکیده معیارهای تشخیصی دی اس ام فایو تی آر
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
روانشناسی رشد 1 (ویراست 7)
  • 480,000 تومان
  • با تخفیف: 480,000 تومان
خلاصه روان‌پزشکی کاپلان و سادوک ویراست 12(بر اساس دی اس ام فایو تی آر) جلد 2
راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی دی اس ام فایو تی آر
نظریه‌های شخصیت
  • 560,000 تومان
  • با تخفیف: 560,000 تومان
خلاصه روان‌‌پزشکی کاپلان و سادوک  بر اساس دی اس ام فایو (جلد 3) شومیز
خلاصه روان‌‌پزشکی کاپلان و سادوک  بر اساس دی اس ام فایو (جلد 1) شومیز
نظریه‌های مشاوره و روان‌درمانی
  • 400,000 تومان
  • با تخفیف: 400,000 تومان
انگیزش و هیجان
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان

روانشناسی رشد 2 (ویراست 7)

  • 480,000 تومان

این کتاب شامل بخش‌های: نوجوانی - بلوغ جسمی و جنسی - تغییرات هیجانی - تغییرات خود پنداره - جوانی - میانسالی - سالمندی - پایان زندگی و ...

چکیده معیارهای تشخیصی دی اس ام فایو تی آر

  • 250,000 تومان

این کتاب شامل دو بخش می‌باشد. بخش اول راهنمای استفاده از کتاب و هشدار درباره استفاده از DSM-5-TR می‌باشد و بخش دو شامل 22 فصل است. فصل‌های اختلالات عصبی ـ رشدی، اختلال طیف اسکیزوفرنی و سایر اختلالات سایکوتیک، اختلالات دوقطبی و اختلالات مرتبط با آنها، اختلالات افسردگی، اختلالات اضطرابی، اختلال وسواسی اجباری و اختلالات مرتبط با آن، اختلالات مرتبط با تروما و استرس، اختلالات گسستگی، اختلال سوماتیک سمپتوم و اختلالات مرتبط با آن. اختلالات خورد و خوراک، اختلالات دفعی، اختلالات خواب و بیداری، اختلالات جنسی، اختلال دیسفوریای جنسیتی، اختلالات اخلالگرانه، کنترل تکانه و سلوک، اختلالات اعتیادی و مرتبط با مواد، اختلالات عصبی‌شناختی، اختلالات شخصیت، اختلالات پارافیلیک، سایر اختلالات روانی و کدهای مکمل، اختللات حرکتی ناشی از دارو و سایر عوارض جانبی داروها، سایر عارضه‌هایی که می‌توانند کانون توجه بالینی باشند، می‌باشد.‌

روانشناسی رشد 1 (ویراست 7)

  • 480,000 تومان

این کتاب شامل بخش‌های: 1. نظریه و تحقیق در رشد انسان، 2. مبانی رشد، 3. نوزادی و نوپایی تولد تا 2 سالگی، 4. سنین پیش‌دبستانی 2 تا 6 سالگی، 5. سنین دبستانی 6 تا 11 سالگی می‌باشد که هر کدام از این بخش‌ها از فصول متنوعی تشکیل شده است.

خلاصه روان‌پزشکی کاپلان و سادوک ویراست 12(بر اساس دی اس ام فایو تی آر) جلد 2

  • 580,000 تومان

این کتاب شامل فصول: 1- طیف اسکیزوفرنی و سایر اختلالات سایکوتیک. 2- اختلالات دو قطبی. 3- اختلالات افسردگی. 4- اختلالات اضطرابی. 5- اختلالات وسواسی اجباری و اختلالات مرتبط. 6- اختلالات مرتبط با تروما و استرس. 7- اختلالات گسستگی. 8- اختلالات سوماتیک سمپتوم. 9-اختلالات خورد و خوراک. 10- اختلالات دفعی. 11-اختلالات خواب و بیداری. 12- اختلالات و انحرافات جنسی. 13-دیسفوریای جنسیتی، هویت جنسیتی و اختلالات مرتبط با آنها. 14-اختلالات اخلال‌گرانه، کنترل تکانه و سلوک. 15-اختلالات شخصیت. 16-شرایط، عارضه‌ها، وضعیت‌هایی که می‌توانند کانون توجه بالینی باشند، می‌باشد.

راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی دی اس ام فایو تی آر

  • 460,000 تومان

راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانیء ویراست پنجمء متن بازنگری شده (دی اس ام فایو تی آر)ء منتشر شده توسط انجمن روان‌پزشکی آمریکاء اولین بازنگری منتشر شده برای دی اس ام فایو است. این کت اب تجدید نظر شده معیارهای تشخیصی اصلی و اولیه دی اس ام فایو را با تغییراتی (عمدتا برای وضوح بیشتر) در مورد بیش از 70 اختلال ادغام می‌کند. متن توصیفی آپدیت شده برای هر یک از اختلالات بر اساس مطالعات مروری تحقیقات انجام شده از زمان چاپ دی اس ام فایوء اضافه شدن یک اختلال جدید به نام اختلال سوگ طولانی (یا طولانی شده)ء و کدهای سمپتوم‌ها برای گزارش دادن رفتار انتحاری و رفتار خود جرحی از جمله تغییرات هستند. این تغییرات با تغییراتی که در دی اس ام فایو اعمال شده بودند تفاوت دارند. در دی اس ام فایوء آپدیت‌ها تقریبا فقط منحصر به متن کتاب بودند و معیارهای تشخیصی تقریبا بدون تغییر مانده بودند. این ویراست همچنین همه آپدیت‌های آنلاین برای دی اس ام فایو را بعد از به چاپ رسیدنش در سال 2013 در بر می‌گیرد که در پاسخ به استفادهء پیشرفت‌های علمی خاصء و تغییرات در کدگذاری آی سی دی تن سی ام از طریق تحقیقات مکرر یا تکرارشوندهء (آیترکتیو ریسرچ) انجام شد.

نظریه‌های شخصیت

  • 560,000 تومان

علت رفتارهای مردم چیست؟ آیا مردم در شکل دادن به شخصیت تا اندازه‌ای حق انتخاب و تصمیم‌گیری دارند؟ علت شباهت‌ها و تفاوت‌های رفتاری بین مردم چیست؟ چه چیزی باعث می‌شود رفتارهای مردم قابل پیش‌بینی بشوند؟ چرا بسیاری مواقع رفتارهای مردم را نمی‌توان پیش‌بینی کرد؟ آیا رفتار مردم را نیروهای پنهان و ناخودآگاه کنترل می‌کنند؟ علل آشفتگی‌های روانی چه چیزهایی هستند؟ در شکل دهی به رفتار انسان‌هاء وراثت بیشتر نقش دارد یا محیط؟این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

خلاصه روان‌پزشکی 2 کاپلان و سادوک بر اساس دی اس ام فایو 2 (خلاصه روانشناسی کاپلان بر اساس دی اس ام فایو 2) شومیز

  • 240,000 تومان

مطالب به شیوه‌ای منسجم‌تر و ساده‌هر از ویراست‌های قبلی تنظیم و گروه‌بندی شده است. تکمیل مطالب بر اساس دی اس ام فایو. اضافه شدن همه تشخیص‌های افتراقی و همه جدول‌های معیارهای اختلالات روانی. خودآزمایی در پایان هر فصل. 40 سوال چهار گزینه‌ای تحت عنوان خودآزمایی نظرخواهی از دانشجویان و استادان روانشناسی، روانشناسی بالینی، و روانپزشکی، به منظور ارتقای کیفیت ترجمه.

خلاصه روان‌‌پزشکی کاپلان و سادوک بر اساس دی اس ام فایو (جلد 3) شومیز

  • 200,000 تومان

مطالب به شیوه‌ای منسجم‌تر و ساده‌تر از ویراست‌های قبلی تنظیم و گروه‌بندی شده است. تکمیل مطالب بر اساس دی اس ام فایو. اضافه شدن همه تشخیص‌های افتراقی و همه جدول‌های معیارهای اختلالات روانی. خودآزمایی در پایان هر فصل. 40 سوال چهار گزینه‌ای تحت عنوان خودآزمایی تصحیح اشتباهات نویسندگان کاپلان در مورد بعضی اختلالات روانی در دی اس ام فایو

خلاصه روان‌‌پزشکی کاپلان و سادوک بر اساس دی اس ام فایو (جلد 1) شومیز

  • 240,000 تومان

- مطالب به شیوه‌ای منسجم‌تر و ساده‌تر از ویراست‌های قبلی تنظیم و گروه‌بندی شده است. - تکمیل مطالب بر اساس دی اس ام فایو. اضافه شدن همه تشخیص‌های افتراقی و همه جدول‌های معیارهای اختلالات روانی. - جلد دو و سه: خودآزمایی در پایان هر فصل. 40 سوال چهار گزینه‌ای تحت عنوان خودآزمایی - نظرخواهی از دانشجویان و استادان روانشناسی، روانشناسی بالینی، و روانپزشکی، به منظور ارتقای کیفیت ترجمه.

نظریه‌های مشاوره و روان‌درمانی

  • 400,000 تومان

روان‌درمانی عبارت است از به کارگیری آگاهانه و عامدانه روش‌های بالینی و روابط بین فردی برگرفته از اصول روان‌شناختی تثبیت شده به منظور کمک به مردم برای تغییر دادن رفتارها، شناخت‌ها، هیجان‌ها، و یا سایر ویژگی‌های شخصی در مسیرهایی که شرکت‌کنندگان آن‌ها را مطلوب می‌دانند.

انگیزش و هیجان

  • 280,000 تومان

از بسیاری جهات، مطالعه انگیزش در واقع مطالعه خود روانشناسی است. انگیزش با همه انواع رفتارها سر و کار دارد: از علت روی آوردن شما به روانشناسی به عنوان دانشجوی روانشناسی گرفته تا اینکه چرا بعضی افراد عاشق بانجی ـ جامپینگ هستند. مطالعه انگیزش را می‌توان تلاش برای توضیح دادن چرایی رفتار دانست. وقتی از خودمان می‌پرسیم که چرا فلان‌کس یا فلان حیوان این کار را می‌کند (یا آن کار را متوقف می‌کند) در واقع درباره انگیزش او سوال کرده‌ایم...

1  2  صفحه‌ی 1