مهدي محي الدين بناب


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تاب‌آوری موفقیت در سایه تاب‌آوری
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
25 روز برای بهتر فکر کردن و بهتر زندگی کردن
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
مقدمه روانشناسی
  • 14,000 تومان
  • با تخفیف: 14,000 تومان

تاب‌آوری موفقیت در سایه تاب‌آوری

  • 38,000 تومان

تاب‌آوری، یعنی چیزی که گاهی آن را زره روانی بدن تصور می‌کنیم.، توانایی بازیابی کامیابی، از جا برخاستن، و دوباره و دوباره تلاش کردن، تا موفق شدن یا جهت خلاق‌تر را انتخاب کردن است. تاب‌آوری توانایی دیدن خود در پرتگاه شکست، سرافکندگی یا افسردگی است و توانایی برگشتن نه تنها به جای قبلی، بلکه حتی به ارتفاعات بیشتر موفقیت، شادی، و قدرت درونی است. تاب‌آوری کمک می‌کند تا در برابر گرفتاری مقاوم باشید. گرفتاری و مصیبت را شکلی از ایمنی تصور کنید که به شما کمک می‌کند تا به هنگام احساس فشار تصمیم‌های مناسب بگیرید، شما را برای موفقیت در حداکثر عملکرد ترغیب می‌کند، و امکان می‌دهد که به سرعت و به طور موثر کامیابی خود را باز یابید.

25 روز برای بهتر فکر کردن و بهتر زندگی کردن

  • 18,000 تومان

این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه از ذهن خود استفاده کنید تا آن را بهبود بخشید. در این کتاب، هر اندیشه می‌تواند کمک کند تا فرماندهی ذهنیتی را بر عهده بگیرید که افکار، هیجان‌ها، امیال، و رفتار شما را کنترل می‌کند. به عبارت دیگر، می‌توانید ذهن خود را، که افکار، هیجان‌ها، امیال و رفتار شما را در کنترل دارد، در اختیار بگیرید. اما نخست باید ذهن خود را بیدار کنید. باید درک کردن ذهن خود را شروع کنید. باید ببینید که ذهن شما چه زمانی مشکلاتی را برای دیگران فراهم می‌آورد. باید یاد بگیرید تا ذهن خود را، زمانی که می‌کوشد از خودش پنهان شود به دام بیندازید. باید بعضی مزخرفات و چیزهای بی‌معنا را، که در طول سال‌های شیفتگی ندانسته پذیرفته‌اید و ما نیز در معرض آن قرار داریم کشف کنید. این کتاب به شما نشان خواهد داد که چگونه شروع کنید.

مقدمه روانشناسی

  • 14,000 تومان

هر چند به سختی می‌توان از صفت فراگیری و جامعیت برای چنین کتابی که در رشته‌هایی بجز روانشناسی به کار می‌رود سخن گفت؛ و مؤلفین گوناگون می‌توانند گزیده‌های متفاوتی از این پهنه‌ی گسترده‌ی علمی برای سایر دانشجویان به دست دهند، می‌توان تا حدی پذیرفت که دست‌چین بنیاد انتشاراتی مذبور وافی‌تر و رساتر برای چنین مقصد و مقصودی باشد، هر چه باشد بر اثر پیشینه‌ی دیرپاتر، آنان بسیار نظام یافته‌تر و هدفمندتر در جرگه‌های عملی تلاش می‌کنند.

صفحه‌ی 1