منيژه جلالي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کتابی کوچک برای آغازی دوباره
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
دگرگونی و تحول روح
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
باغ زمستانی
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
قله‌ها و دره‌ها (راهی برای مدیریت کردن لحظه‌های خوب و بد و رسیدن به آنچه می‌خواهید)
کودکان چیزی را می‌آموزند که با آن زندگی می‌کنند (رهنمودهایی ارزشمند برای پدران و مادران)
سطل شما چقدر پر است
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان

کتابی کوچک برای آغازی دوباره

  • 30,000 تومان

آغاز دوباره‌ی برخی از ما مطلوب و دلخواه‌مان است و برخی دیگر در موقعیت‌هایی تحمیلی قرار داریم. اما حتی همه آنهایی که خود را دچار چارچوبی تحمیلی می‌بینند، می‌توانند از مقداری شهامت و آسودگی برخوردار شوند. شما این دو ویژگی را با کتابی کوچک برای آغازی دوباره، مجموعه‌ای از بخش‌های تکان‌دهنده با موضوع آغاز دوباره‌، می‌یابید. فقط تعدادی از نویسندگانِ متقاعدکننده و متفکرانِ دقیق این دو بخش را با هم ترکیب کرده‌اند: مارتا بک ، کسی که به ما می‌آموزد به آغوش کشیدن شکست‌ها ممکن است منجر به موفقیت‌های بزرگ شود؛ کلی کوریگن، که برایمان می‌نویسد پذیرفتن چیزهایی که نمی‌توانیم کنترل کنیم، رهایی و خرسندی ما را به ارمغان می‌آورد؛ و جونو دیاس، که به ما اطمینان می‌‌‌‌‌دهد اصرار بر پیشروی، حتی زمانی که غیرممکن به ‌نظر می‌رسد، همان راهی است که ما‌ را به مقصود می‌رساند. با داستان‌های محرک، بینش‌های عملی و روایت‌های فراموش‌نشدنی، کتابی کوچک برای آغازی دوباره یک نقشه‌ی راه حیاتی برای آنهایی است که رهایی یافته‌اند، در حال اوج گرفتن هستند و راه پیشِ رویشان را ساخته‌اند.

دگرگونی و تحول روح

  • 80,000 تومان

نویسنده پیشنهاد می‌کند هنگام خواندن این کتاب، نه تنها برای کسب آگاهی، که برای انتقال انرژی نیز آماده باشید. در تار و پود این کتاب مطالب بسیار زیادی در هم بافته شده‌اند که ذهن شما تنها با خواندن کلمات نخواهد توانست معانی آن را به طور کامل دریابد. شما می‌توانید آگاهی داشته باشید که این کتاب تنها مجموعه‌ای از کلمات و افکار نیست، بلکه موجودی زنده است که با آن ملاقات می‌کنید، انرژی نیک‌خواهی که به زندگی شما آمده است تا رهنمود، همدلی و عشق را به شما تقدیم کند.

باغ زمستانی

  • 49,000 تومان

یک زن چگونه می‌تواند خود را بشناسد... اگر مادر خود را به درستی نشناسد؟ مردیت و نینا دو خواهر بسیار متفاوت هستند. یکی از آنان در خانه می‌ماند تا فرزندانش را بزرگ کند و کسب و کار خانوادگی را مدیریت کند، در حالی که دیگری در پی رویاهای خود به اطراف دنیا سفر می‌کند. هنگامی که پدر محبوب آنان بیمار می‌شود، این دو خواهر بیگانه خود را در کنار یکدیگر می‌یابند و در برابر مادر سرد و اسرارآمیزشان، آنیا که حتی در این زمان نیز، هیچ آرامشی را به دختران خود پیش‌کش نمی‌کند. پدر آنان در بستر بیماری از همسرش قول می‌گیرد که آنیا داستانی را برای دخترانش حکایت کند، داستانی از قصه‌های پریان که او سال‌های پیش، گفتن آن را آغاز کرده، ولی هرگز به پایان نرسیده بود. این بار او باید همه قصه را تا پایان حکایت کند. قصه‌ای که مادر آنان حکایت می‌کند داستان عشق پرشور و اسرارآمیز است که بیش از شصت سال پیش آغاز شد و در لنینگراد جنگ‌زده و یخ‌بسته و سپس آلاسکای امروزی ادامه یافت.

رازهای تربیت فرزند (کودکان امروزی را چگونه بدون تهدید یا تنبیه تربیت کنیم از نوپایی تا نوجوانی)

  • 95,000 تومان

شما این جمله را بیشتر وقت‌ها از پدر و مادرها می‌شنوید، و کاملا نیز درست است. رفتار و گفتار بچه‌های امروزی با پدر و مادرها بسیار بدتر از رفتار و گفتار بچه‌ها در گذشته است و از آنجا که پدر و مادرها گاهی با رفتارهای بسیار ناخوشایندی از سوی فرزندان خود روبرو می‌شوند به این نتیچه می‌رسند که به طور حتم در تربیت فرزندانشان اشتباه کرده‌اند. ولی دلیل اساسی تغییر رفتار کودکان،‌ در این که بچه‌های امروزی بیشتر حاضر جواب هستند و کمتر اطاعت می‌کنند، این نیست که پدرها و مادها کا اشتباهی انجام داده‌اند بلکه این است که رفتار اشتباهی را کنار گذاشته‌اند. این کتاب روشی بدون تهدید یا تنبیه به شما پیشنهاد می‌کند که نه تنها کودکان را بزرگسالانی متعهد و مسئول بار می‌آورد، که همچنین مشکلات و زحمات فراوان امروزی را که تربیت کودک به همراه دارد از میان بر می‌دارد.

قله‌ها و دره‌ها (راهی برای مدیریت کردن لحظه‌های خوب و بد و رسیدن به آنچه می‌خواهید)

  • 140,000 تومان

قله‌ها و دره‌ها همان فرازها و فرودهای زندگی و کار همه انسان‌ها است. در داستان قله‌ها و دره‌ها، کشف خواهید کرد که چگونه می‌توانید، زودتر از دره بیرون بیایید، مدتی طولانی‌تر در قله بمانید، قله‌هایی زیاد و دره‌هایی کم داشته باشید. کتاب حاضر به شما می‌آموزد که چگونه اشتباهاتی که در موقعیت‌های خوب انجام می‌دهید، فردای بد زندگی‌تان را می‌سازند.

کودکان چیزی را می‌آموزند که با آن زندگی می‌کنند (رهنمودهایی ارزشمند برای پدران و مادران)

  • 55,000 تومان

کودکان چیزی را می‌آموزند که با آن زندگی می‌کنند: اگر کودکان با عیب‌جویی زندگی کنند، می‌آموزند که محکوم کنند. اگر کودکان با دشمنی زندگی کنند، می‌آموزند که بجنگند. اگر کودکان با ترس زندگی کنند، می‌آموزند که نگران باشند و... شما با مطالعه این کتاب افزون بر اینکه می‌آموزید چگونه پدر یا مادر بهتری باشید، همچنین یاد می‌گیرید چگونه نقش خود را به عنوان همسر ، معلم و مدیر بهتر ایفا کنید. اصولی که در این کتاب مطرح می‌شود اصولی جهانی برای ایجاد روابط محبت‌آمیز، محترمانه، مثبت و مستحکم با همه است.

سطل شما چقدر پر است

  • 120,000 تومان

هر یک از ما یک سطل نامرئی داریم که بسته به آنچه دیگران به ما می‌گویند یا نسبت به ما انجام می‌دهند پیوسته پر و خالی می‌شود. هنگامی که سطل ما پر است، احساس خیلی خوبی داریم، هنگامی که خالیست، احساس بسیار ناخوشایندی به ما دست می‌دهد. یک سطل پر مانند فنجانی که لبریز است، به ما دیدگاهی مثبت می‌دهد و موجب بیشتر شدن نیروی ما می‌گردد. هر قطره در این سطل ما را قوی‌تر و خوش‌بین‌تر می‌سازد. این کتاب با نشان دادن اهمیت پر کردن سطل در زندگی، به ما کمک می‌کند هر لحظه را برای افزایش احساسات مثبت در اطراف خود غنیمت شمرده و دنیای خود را دگرگون نماییم.

صفحه‌ی 1