مندي نجات (ماندانا قهرمانلو)


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
غریبه در قایق نجات
  • 82,000 تومان
  • با تخفیف: 82,000 تومان
لمس انسانی
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
امروز متفاوت خواهد بود
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
آدم‌ها در گذر زمان
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
مرا بازگردان
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
یافتن چیکا (دختربچه زمین‌لرزه آفرینش خانواده)
آخرین معادله اسحاق سوری
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
امروز متفاوت خواهد بود
  • 47,000 تومان
  • با تخفیف: 47,000 تومان
نفر دیگری که در بهشت ملاقات می‌کنید (ادامه کتاب در بهشت 5 نفر منتظر شما هستند)
امروز روز پیروزی توست
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
خودیابی
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
سیم‌های سحرآمیز فرانکی پرستو
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

غریبه در قایق نجات

  • 82,000 تومان

خدا: مگر پروردگار در وجود همه کودکان نیست؟ طرح‌های من برای شما محدود به این دنیا نیست. همه باید به چیزی پایبند باشیم. تو به من پایبند باش. گاهی انسان باید خود قبلی‌اش را دور بیندازد تا خود کنونی‌اش را زندگی کند. انسان: ایمان آوردم. و از رهگذر ایمان نجات یافتم. درست مطابق با وعده پروردگار. حق با پروردگار بود. همواره بهشت معلق در انتظارمان است.

لمس انسانی

  • 50,000 تومان

اثر دیگری از میچ البومء نویسندهء روزنامه‌نگارء خبرنگارء گزارشگر و مفسر ورزشیء نمایشنامه‌نویسء مجری برنامه‌های تلوزیونی و رادیوییء و خّيِر جهانیء با آثاری پرفروش در سطح جهانیء اکنون داستانی را در زمان حاضر به ما ارائه دادهء داستانی در مورد کووید19ء این ویروس همه‌گیر کشنده... در این زمانی که دوستی‌ها تبدیل به بی اعتمادی شده و خود حفاظتی بر مهرورزی چیره شده؛ در چنین زمانی فقط و فقط پسرکی هشت ساله است که ظاهرا به کل وقایع اطرافش مصونی دارد و همچنان حظ و آسایش و عشق می پراکند و مخفیانه به دیدار بیمارانی می‌رود که در قرنطینه خانگی هستند و آنان را در آغوش می‌گیرد و لمس ساده انسانی را عرضه می‌دارد.

امروز متفاوت خواهد بود

  • 70,000 تومان

النور فلاد زن هنرمندی است که از زندگی‌اش به ستوه آمده. او با همسر و پسرش در سیاتل زندگی می‌کند. النور تصمیم می‌گیرد جاه‌طلبی‌های کوچکش را رها کند تا آینده‌ی جدیدی بسازد و بتواند بهترین وجه وجودی‌اش را نشان بدهد. بنابراین، می‌رود که روز متفاوتی برای خودش رقم بزند، اما قبل از این که بتواند نقشه‌ی ساده‌اش را عملی کند با کلی ماجرای غیرمنتظره و عجیب و غریب رو‌به‌رو می‌شود. ازجمله‌، می‌فهمد همسرش سر کار نرفته و در مرخصی است، آن هم بدون این‌که به او خبر بدهد! النور در قرار ملاقاتی اسرارآمیز حاضر می‌شود، و راز خانوادگی مدفون شده‌اش را کشف می‌کند... امروز متفاوت خواهد بود داستانی است که به اعماق وجود نفوذ می‌کند و با حالتی صادقانه بر خلق مجدد زندگی متمرکز است. گاهی باید با مشکلات‌مان روبه رو بشویم تا بتوانیم زندگی جدیدی را شروع کنیم.

آدم‌ها در گذر زمان

  • 48,000 تومان

آدم‌ها در گذر زمان برگرفته از ماجرایی واقعی، رمانی سراسر هراس و وحشت است. بی‌گناهی، انتظار و پوچی که عناصر ضروری داستان‌های بزرگ کلاسیک به شمار می‌آیند، در رمان بونیم پلی کاملا مشهودند و با گذشت بیش از هفتاد سال هنوز هم ارزش بازخوانی دارد.

مرا بازگردان

  • 52,000 تومان

رمانی سراسر تعلیق روانشناسانه از نویسنده‌ای با کتاب‌های بسیار مطرحی در سطح جهانی، و در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و ساندی تایمز و یو اس تو دی، آثارش به 40 زبان ترجمه شده و مورد تحسین بسیاری از خوانندگان و اهالی مطبوعات است.

یافتن چیکا (دختربچه زمین‌لرزه آفرینش خانواده)

  • 48,000 تومان

به خاطر دارم که بارها و بارها وقتی من و تو پیاده‌روی می‌کردیم، بی‌ترغیب، دستت را دراز می‌کردی و دستم را می‌گرفتی... انگشتان کوچکت درون انگشتانم می‌لغزید. دلم می‌خواهد به تو بگویم که این اتفاق، چه حس و ‌حالی داشت، اما به حدی عظیم است که در قالب واژگان نمی‌گنجد. فقط می‌توانم بگویم که حس پدرانگی به من می‌داد؛ و تقریبا کل آموخته‌هایم را مرتبط با این نقش، از مردی یاد گرفتم که پرورشم داد، و بقیه‌اش را نیز از تو فرا گرفتم. کودکان، جان‌سختی خاص روح کوچولویشان را دارند، روحی که می‌تواند حتی به آدم‌بزرگ‌های دلواپس دوروبرشان نیز آسایش ببخشد. هیچکداممان از فردایمان خاطرجمع نیستیم. کاری که با امروزمان می‌کنیم، اثرگذار است. چیکا هر روزش را سرشار می‌کرد. کل روزش را شاد و علاقه‌مند، به‌ طور کامل تجربه می‌کرد. کل روزش را خوش می‌گذراند و همیشه و همیشه یک نفر را تحت تأثیر قرار می‌داد، اغلب به این شیوه که لبخندی بر لبشان مینشاند.

آخرین معادله اسحاق سوری

  • 65,000 تومان

رمانی ظریف و پیچ در پیچ و تکان‌دهنده و تاثیرگذار... ترسیم‌هایی محتمل از شخصیت‌هایی که از نظر روانشناسی مجروح‌اند و پیچش‌های داستان را افزایش می‌دهند.

امروز متفاوت خواهد بود

  • 47,000 تومان

النورفلاد زن هنرمندی است که از زندگی‌اش به ستوه آمده. او با همسر و پسرش در سیاتل زندگی می‌کند. النور تصمیم می‌گیرد جاه‌طلبی‌های کوچکش را رها کند تا آینده‌ی جدیدی بسازد و بتواند بهترین وجه وجودی‌اش را نشان دهد. بنابرلین، می‌رود که روز متفاوتی برای خودش رقم بزند، اما قبل از این که بتواند نقشه‌ی ساده‌اش را عملی کند با کلی ماجراهای غیرمنتظره و عجیب و غریب رو‌به‌رو می‌شود. ازجمله‌، می‌فهمد همسرش سر کار نرفته و در مرخصی است، آن هم بدون این‌که به او خبر بدهد! النور در قرار ملاقاتی اسرارآمیز حاضر می‌شود و راز خانوادگی مدفون شده‌اش را کشف می‌کند.....

نفر دیگری که در بهشت ملاقات می‌کنید (ادامه کتاب در بهشت 5 نفر منتظر شما هستند)

  • 55,000 تومان

آن زن می‌گفت که هر پایانی یک آغاز نیز محسوب می‌شود و این که ما فقط این موضوع را در لحظه اتفاق نمی‌دانیم. و دخترک در بقیه روزهای زندگی‌اش آسوده خاطر می‌شد، چرا که می‌دانست ترس‌ها یا فقدان‌هایش هر چه باشند بهشت پاسخ به کل سوال‌های کره زمینی‌اش را دربردارد و کارش را با پنج نفری شروع می‌کند که منتظرش هستند، همان‌طور که منتظر همه‌مان هستند، آن هم زیر چشمان خدا و در معنی حقیقی آن ارزشمندترین کلمه. خانه. از آن لحظه، بهشت را به عنوان مکانی نظاره کردم که در آن‌جا با کسانی روبه‌رو می‌شویم که با آن‌ها روی کره زمین در ارتباط بودیم و در آن‌جا این فرصت را به دست می‌آوریم تا دوباره آن‌ها را ببینیم. اما اذعان می‌کنم که این فقط دیدگاه من است. بی‌شمار دیدگاه دیگر در کنار کلی تعریف مذهبی وجود دارند که باید به همه‌شان احترام گذاشت. بنابراین، این رمان و برداشتش از آن دنیا به منزله یک آرزو است، نه باوری متعصبانه؛ افراد محبوبی هم‌چوی ادی آشتی و صلحی را پیدا می‌کنند که روی کره زمین از آن اجتناب کردند و تشخیص می‌دهند که چه‌قدر همه‌مان بر یکدیگر تاثیر می‌گذاریم، آن هم در هر روز از این زندگی ارزشمند. «در حالی که آنی درس‌هایی را در مورد معنی و ارزش مرگ و زندگی فرا می‌گیرد، میچ البوم داستان صمیمانه‌اش را با پیچشی کاملا غیرمنتظره به پایان می‌رساند. چندین و چند جلد سفارش بدهید و به خوانندگان هشدار بدهید که دستمال کاغذی‌هایشان را دم دست نگه دارند.»

امروز روز پیروزی توست

  • 52,000 تومان

من مایلم شما را به توانایی‌های بالقوه‌تان معرفی کنم... در کتاب امروز روز پیروزی توست، به مدت 99 روز فراموش نشدنی، شما مایک را خواهید داشت، مربی موفقیت فردی‌تان، مربی‌ای که به گونه بی‌رحمانه‌ای صادق و رک و صریح است. مایک با استفاده از شیوه برقراری ارتباط مستقیم و نیرومند به شما کمک می‌کند منبع‌ها و توانایی‌های نهان درونی‌تان را کشف و از آن‌ها استفاده کنید، توانایی‌هایی که شاید شگفت‌زده‌تان کنند. شما فقط با روزی سه یا چهار صفحه خواهید دید که بزرگ‌ترین امید و رویاهای‌تان تنها ناممکن نیستند، بلکه محتمل نیز هستند و روز به روز احساس خواهید کرد که قدرت درونی‌تان بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود. فکرهای لحظه به لحظه شما از وضعیت مغلوب به وضعیت نیرومند جا به جا می‌شود و رویکردهای شما مثبت‌تر خواهند شد. «مفهوم‌های بسیار عالی فراوانی در این کتاب وجود دارد که شما را واقعا شگفت‌زده می‌کنند و تحت تاثیر قرار می‌دهند. هر کس می‌تواند از این کتاب استفاده کند تا زندگی‌اش را به سطح بالاتری ببرد، من قویا این کتاب را به همه دوستان و مشتری‌هایم سفارش می‌کنم.»

خودیابی

  • 42,000 تومان

می‌گویند که بدون ارتباط نمی‌توان زیست. انسان ذاتا مایل به برقراری ارتباط است. چرا گاهی اوقات انسان‌ها حرف یکدیگر را نمی‌فهمند؟ آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که این جملات را بگویید: «با وجود این‌که این همه برایش توضیح دادم، باز هم منظورم را نفهمید.» «چطور امکان دارد که این همه من حرف بزنم و تو نفهمی؟» «منظورم این نبود، متوجه حرفم نشدی.» ...

سیم‌های سحرآمیز فرانکی پرستو

  • 45,000 تومان

میچ آلبوم از مشهورترین و محبوب‌ترین نویسنده‌های جهان است و تاکنون میلیون‌ها نسخه از آثار او در کشورهای مختلف دنیا به فروش رسیده است. داستان‌های تاثیرگذار او الهام‌بخش افراد بسیاری بوده و همواره در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار داشته‌اند. رمان جدید میچ آلبوم داستانی است با شخصیتی از یاد نرفتنی: فرانکی پرستو - پسر بچه یتیمی که تحت تعلیم استاد نابینایش موسیقی یاد می‌گیرد و نوازنده گیتار می‌شود، نوازنده‌ای بسیار معروف و حرفه‌ای. او استعداد خاص و عجیبی دارد و گیتاری جادویی. موسیقی حضوری پررنگ در این اثر دارد. موسیقی درون روح آدم‌ها است، موسیقی تکلم به زبانی است که به هیچ کلمه‌ای احتیاج ندارد و آن‌چه می‌نوازید همیشه روی یک نفر و گاهی روی جهان تاثیر می‌گذارد. سیم‌های سحرآمیز فرانکی پرستو پر است از لحظه‌های غافلگیرکننده و البته عشق در تک تک کلمات و نت‌ها حضوری پیدا و ناپیدا دارد...

1  صفحه‌ی 1