مليكا خوش نژاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کد تب (دونده هزارتو 5)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
روح‌های بیمار ذهن‌های سالم (چگونه ویلیام جیمز می‌تواند زندگی شما را نجات دهد)
اروس (مفاهیم روانکاوی)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

کد تب (دونده هزارتو 5)

  • 110,000 تومان

کد تب، آخرین کتاب از مجموعه دونده هزارتو، درباره زندگی پیشین توماس، ترزا و باقی بچه‌هاست. سازمان شرارت برای یافتن درمان بیماری فلر، بچه‌هایی را که دربرابر این ویروس ایمن‌اند پیدا می‌کند و آن‌ها را از خانواده‌هایشان می‌گیرد تا با انجام آزمایش‌هایی وحشتناک و غیراخلاقی الگوی مغزشان را پیدا کند. در طول این سال‌ها شرارت حکم خانه و مدرسه بچه‌ها را دارد. اما آیا شرارت تمام حقیقت را به آن‌ها می‌گوید، یا هر حرفی که به آن‌ها گفته می‌شود صرفا متغیر دیگری در آزمایش‌های بی‌پایانشان است؟

روح‌های بیمار ذهن‌های سالم (چگونه ویلیام جیمز می‌تواند زندگی شما را نجات دهد)

  • 59,000 تومان

شاید بتوان گفت آنچه امروز تحت لوای پراگماتیسم، روانشناسی تجربی و فلسفه آمریکایی می‌شناسیم، از همین جمله «ویلیام جیمز» آغاز شده است: «آیا زندگی ارزش زیستن دارد؟» چنین پرسش بزرگ و سرشار از تشکیک و دودلی ممکن است هرکسی را به ورطه سقوط در انفعال و ناامیدی بکشاند. اینکه انسان با این فکر درگیر شود که آیا چیزی به نام آزادی عمل بدون در نظر گرفتن تقدیر وجود دارد؟ چطور می‌شود در برابر قدرت ویرانگر پدیده‌های بیرونی که از دسترس ما خارج‌اند ایستاد و از دل زندگی، ارزش زیستن را بیرون کشید و درک کرد؟ «ویلیام جیمز» که خود در روزگار جوانی به یقین رسیده بود این زندگی ارزش زیستن ندارد، به مدد فلسفه، غوطه‌ور شدن در فکر بی‌سرانجامی بودن و پس از آن، اندیشیدن در اهمیت زندگی و زیستن، تمام فلسفه‌اش را بر نجات یک زندگی، نجات خویش، بنیان نهاد. «جان کاگ» در کتاب «روح‌های بیمار، ذهن‌های سالم؛ چگونه ویلیام جیمز می‌تواند زندگی شما را نجات دهد؟» با کنکاش در زندگی و فلسفه «ویلیام جیمز»، این فیلسوف بزرگ زندگی، به جان‌های خسته و بیماری نظر دارد که همواره با این فکر کلنجار می‌روند که «آیا زندگی ارزش زیستن دارد؟». جان کاگ، سعی کرده درعین دقت، با ایجاز و نکته‌سنجی به ژرفای فلسفه جیمز رسوخ کرده و برای جان‌های بیماری که در هزاره سوم و عصر فروپاشی معناها، توان فکری زیستن زندگی ازشان سلب شده، معناهای متقنی بیابد و با لحنی ارسطویی بگوید: «دوستان! زندگی ارزش زیستن دارد.»

اروس (مفاهیم روانکاوی)

  • 35,000 تومان

چگونه هیجان جنسی با عشق و نگرانی ارتباط دارد؟ تمایلات جنسی، عشق و احساس زنده بودن از طریق چیزی که روانکاوان آن را فانتزی می‌نامند، تقویت می‌شود. اما آیا بین رویاپردازی روزانه و کار تخیلی درگیر در یک رابطه، یک فرضیه خوب یا یک اثر هنری تفاوتی وجود دارد؟ این عنوان مفهوم اروس را از طریق سه سوال اصلی بررسی می‌کند: جنسیت چیست؟ عشق چیست؟ تخیل چیست؟ همان‌طور که نویسنده مفهوم اروس - غریزه زندگی - را که توسط فروید ایجاد شده است بررسی می‌کند که او آن را انگیزه تحمل و تولیدمثل می‌دانست.

صفحه‌ی 1