مسعود لعلي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند
  • 182,500 تومان
  • با تخفیف: 182,500 تومان
یا متمایز شو یا بمیر (فرمول نهایی موفقیت شغلی)
  • 64,500 تومان
  • با تخفیف: 64,500 تومان
قدرت هدیه خداوند به انسان
  • 9,000 تومان
  • با تخفیف: 9,000 تومان
فقط غیرممکن غیرممکن است
  • 128,000 تومان
  • با تخفیف: 128,000 تومان

هشت‌تان را از گرو 9 درآورید (10 گام طلایی برای خداحافظی با بی‌پولی و رسیدن به ثروت سرنوشت‌ساز) کتاب گویا

  • 21,000 تومان

هشت‌تان را از گرو 9 درآورید (10 گام طلایی برای خداحافظی با بی‌پولی و رسیدن به ثروت سرنوشت‌ساز) کتاب گویا

بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند

  • 182,500 تومان

ادامه کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد. خانم هنریت آن کلاوسر در ادامه کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد کتاب تحسین برانگیز «بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند» را برای علاقه‌مندان به حوزه رشد درونی و غنی‌سازی زندگی نوشته است. این کتاب مالامال از داستان‌ها و سرگذشت‌های واقعی و الهام‌بخش‌ انسان‌هایی است که دست به قلم برده‌اند و نوشتن را آغاز کرده‌اند. عملی که بلافاصله خالق اتفاقات و رویدادهای شگفت‌انگیزی در زندگی آن‌ها شده است. نوشتن باعث شده رویاهای بسیاری محقق شود. ارتباط افراد با عزیزان‌شان بهبود یابد، مشکلات‌شان حل شود و زخم‌های درونی و عاطفی‌شان التیام یابد. مطالعه این کتاب بی‌شک ظرفیت‌ها و امکانات جدیدی در اختیار شما قرار می‌دهد و باعث می‌شود به ابزارهای موثری برای خودشکوفایی فردی و غنی‌سازی زندگی‌تان دست یابید.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

هشت‌تان را از گرو 9 درآورید (10 گام طلایی برای خداحافظی با بی‌پولی و رسیدن به ثروت سرنوشت‌ساز)

  • 45,000 تومان

بی‌شک نویسندگان بسیاری در صدد برآمده‌اند تا به مردم درباره موفقیت مالی و ثروتمند شدن بیاموزند اما بی‌شک رابرت کیوساکی بزرگ‌ترین مربی امور مالی تاریخ است. در این کتاب منحصر به فرد، رابرت کیوساکی موثرترین تجربیات خود در زمینه میلیونر شدن دائمی را به خوانندگان می‌آموزد. این کتاب را جدی بگیرید اگر ثروتمند شدن مسئله‌ای جدی در زندگی شماست. کشف اسراری که برای کسب درآمدهای سرشار به آن احتیاج دارید. ثروتمندان اصیل چه درس‌هایی به فرزندانشان می‌آموزند؟ این کتاب نگرش شما را برای همیشه درباره شغل، کسب و کار و قوانین ثروت تغییر می‌دهد.

یا متمایز شو یا بمیر (فرمول نهایی موفقیت شغلی)

  • 64,500 تومان

اگر به دنبال راهکاری واقعی برای چند برابر کردن حقوقتان هستید! اگر از شغلتان راضی نیستید و می‌خواهید کار مناسبی پیدا کنید! اگر بیکار هستید و به دنبال شغل می‌گردید! اگر از اخراج از کار می‌ترسید! اگر می‌خواهید ترفیع سریع شغلی داشته باشید! به شما توصیه می‌کنم این کتاب را نه یک بار که چند بار مطالعه کنید. برایان تریسی به عنوان بزرگ‌ترین مربیان کسب و کار جهان، روشی خارق‌العاده و صد البته کاربردی برای موفقیت شغلی و افزایش درآمد به شما معرفی می‌کند. این کتاب به شما می‌آموزد چگونه از طریق راهکار متمایز شدن بر مبنای بالا بردن کیفیت مهارت‌ها و اطلاعات فرصت‌های شگرف و پول‌ساز در بازار نصیب شما می‌شود. ما زندگی می‌کنیم تا قیمت پیدا کنیم نه آن که به هر قیمتی زندگی کنیم.

برندسازی شخصی برای کارمندان (43 راهکار موثر برای افزایش بهره‌وری شغلی و شکستن مرزهای کارایی فردی در سازمان)

  • 85,000 تومان

شک نکنید که اطلاعات این کتاب زندگی مالی و شغلی‌تان را متحول می‌کند. وقتی دیگران نام شما را می‌شنوند درباره شما چگونه فکر می‌کنند؟ آیا خصوصیات مثبت اخلاقی و تخصصی‌تان آن‌قدر پررنگ و برجسته هست که شما را از دیگران متمایز کند؟ این موضوع سرنوشت‌ساز است. چطور؟ تصور کنید در یک مصاحبه استخدامی شرکت کرده‌اید یا شرکتی که در آن مشغول به کار هستید در حال تعدیل نیروست و می‌خواهد تعدادی از کارمندان خود را اخراج کند، یا رئیس اداره‌تان به دنبال فردی برای یک منصب مهم است . این‌که درباره شما چگونه فکر می‌کنند و در ذهن آنها صاحب چه جایگاهی هستید، سرنوشت شغلی و مالی و در نتیجه کیفیت زندگی‌تان را مشخص می‌کند.

قدرت هدیه خداوند به انسان

  • 9,000 تومان

لامارک( زیست‌شناس فرانسوی) مدعی است که پرندگان به دلیلی پرواز نمی‌کنند که بال دارند بلکه از آن رو بال دارند که آرزومند پرواز بودند. یعنی پرواز حاصل فشار نیروی آرزو است. در هر عمل ناشی از ترس نطفه شکست نهفته است. مردم به من می‌گویند: شفاعتی بکن تا شوهرم یا برادرم عوض شوند. پاسخ می‌دهم: نه، شفاعت می‌کنم که خودت عوض بشوی. چون وقتی خودت عوض شوی شوهر و برادرت هم عوض می‌شوند. آن‌چه آدمی می‌جوید در جستجوی آدمی است. تلفن در پی بل بود. وقتی چشم امیدتان به خدا باشد هیچ‌چیز آن‌قدر عجیب نیست. دعا تلفن شما به خدا و شهود تلفن خداست به شما.

فقط غیرممکن غیرممکن است

  • 128,000 تومان

چرا زندگی بعضی‌ها نمونه و سرمشق است و زندگی بعضی دیگر مایه‌ی عبرت؟ وقتی می‌گویی اسن امر غیر ممکن است، کمی دقت کن، زیرا چیزی که دیروز ناممکن بود، مروز ممکن شده است. دلتان می‌خواهد شما را چگونه به یاد آورند؟ به صورت انسانی عظیم؟ پس از هم اکنون در این جهت حرکت کنید. فراد دو دسته‌اند: کسانی که بر ناکامی‌های خود فانق آمده‌اند و کسانی که می‌گویند کاش بر یاس‌ها و ناکامی‌های خود غلبه کرده بودیم. موفقیت چیزی نیست مگر مجموعه‌ای از ناکامی‌ها، هر جا موفقیت بزرگی ببینید. انبوهی از ناکامی‌ها را در مسیر آن مشاهده می‌کنید. هر کس خلاف این مطلب را بگوید از موفقیت چیزی نمی‌داند.

صفحه‌ی 1