مريم ملكوتي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
7 اشتباهی که والدین خوب مرتکب می‌شوند
  • 36,800 تومان
  • با تخفیف: 36,800 تومان
5 دقیقه ان ال پی (هر روز تمرین کنید و مثبت بیندیشید)
6 مدال ارزش
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان
هنر دوست داشتن خود
  • 119,900 تومان
  • با تخفیف: 119,900 تومان

7 اشتباهی که والدین خوب مرتکب می‌شوند

  • 36,800 تومان

شاید با همه موارد متحول‌ساز زندگی در این کتاب موافق نباشید، اما تنها زمانی که پیشنهادات دکتر فریل و همسرش را در زندگی خود به کار گیرید، این کتاب را بسیار ارزشمند خواهید یافت و تفاوت رفتار کودکان خود را ارج خواهید نهاد. دکتر جان و لیندا فریل کتاب بسیار خواندنی و مفیدی را به شما پیشنهاد می کنند که به هفت رفتار بسیار متداول و در عین حال غیر موثر و خود مخرب والدین می‌پردازند. در این کتاب پیشنهاداتی به شما ارائه می‌شود که بتوانید به سرعت این رفتارها را تغییر دهید. مولفان این کتاب با این اعتقاد که «تغییرات کوچک نتایج بزرگ به بار می‌آورند»، گام‌های عملی و آسانی را به شما توصیه می‌کنند که به این رفتارهای تخریبی پایان دهید و کیفیت پرورش فرزند را در سیستم خانواده خود به‌طور قابل ملاحظه‌ای بهبود بخشید.

5 دقیقه ان ال پی (هر روز تمرین کنید و مثبت بیندیشید)

  • 37,900 تومان

چرا این کتاب را می‌خوانید؟ ان ال پی فنونی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید نتایجی نو خلق کنید. شاید مایل باشید ارتباطات بهتری برقرار کنید و از زندگیتان بیشتر لذت ببرید یا در صدد هستید زندگی اجتماعی بهتر یا موفقیت شغلی کسب کنید. شاید هم می‌خواهید پول بیشتری در آورید یا آن که خود را از شر عادت یا ترس رها کنید یا در واقع می‌خواهید خودتان را بهتر و بیشتر بشناسید. شاید در زندگی روزمره و قراردادی موفق باشید اما هنوز چیزهایی وجود دارند که می‌خواهید تغییرشان بدهید. در این راستا می‌توانید از ان ال پی به عنوان راهنما و مربی کمک بگیرید تا به موفقیت و شادی دست یابید. می‌توانید از ان ال پی برای هدایت همکارانتان در امر فروش و ایجاد ارتباطات بهتر و مدیریت سازمانتان استفاده کنید.

6 مدال ارزش

  • 54,000 تومان

هر کس در زندگی شخصی یا کاری می‌خواهد بهترین باشد. با کمک این کتاب می‌توانید موقعیت سازمان یا موسسه، کار یا زندگی خصوصی خود را بهبود بخشید. ادوارد دوبونو در این کتاب راهکار ساده و در عین حال هیجان‌انگیزی را برای تصمیم‌گیری‌های موثر و خلاقانه و بر اساس ارزش‌های قرن بیست و یکم در اختیار شما قرار می‌دهد. در این کتاب با ارائه چارچوب فکری بهتر برای تفکر و تصمیم‌گیری و یا استفاده از شیوه ((شش مدال ارزش‌ها)) چگونه عادت‌های فکری سابق خود را کنار بگذارید و با ارزش‌ها به شیوه‌ای به مراتب بهتر روبه‌رو شوید تا قلمروهای پیشرفت را در برابر خود تشخیص دهید. وقتش رسیده که از شش مدال ارزش‌ها استفاده کنید.

هنر دوست داشتن خود

  • 119,900 تومان

این کتاب سفری به درون شماست، کشف چگونه گم شدنتان و از دست دادن توانایی دوست داشتن خود است. راهنمای سفر به سوی زیبایی، حس رفتار و توانایی است که در وجود خود شماست. راه زیبایی است که برای بازیافتن این موارد باید از آن سفر کنید.

صفحه‌ی 1