مريم جعفري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پایان میانگین (چطور در جهانی که برای شباهت‌ها ارزش قائل است موفق شویم)
بازی نامحدود
  • 94,000 تومان
  • با تخفیف: 94,000 تومان
نترس باش (5 اصل برای 1 زندگی هدفمند و سرشار از موفقیت‌های بزرگ)
راه خودت را پیدا کن (استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنید)

پایان میانگین (چطور در جهانی که برای شباهت‌ها ارزش قائل است موفق شویم)

  • 119,000 تومان

چگونه با پذیرفتن تفاوت‌ها، استعدادهای خود و دیگران را شکوفا کنید؟ این کتاب اثبات می‌کند که تصور ما از مفهوم انسان متوسط یک واقعیت ریاضی نیست. بیشتر از یک قرن است که به ما قبولانده‌اند بهترین راه برای مقایسه و ارزیابی افراد و پیشبرد فعالیت‌ها و اداره امور جامعه استفاده از معیارهایی تک‌بعدی است که تمرکز اصلی‌شان بر میانگین و میزان انحراف از آنهاست. کل نهادهای اجتماعی ما حول محور میانگین ساخته شده‌اند. اما بروز اتفاقات و حوادث ناشی از آن و تحقیقات متعدد و جدید یک واقعیت شگفت‌انگیز را برملا کرده‌اند: هیچ کس در حد متوسط نیست. هیچ‌کس در حد متوسط نیست؛ نه شما، نه فرزندان شما، نه همکاران یا دانش‌آموزان شما یا همسرتان. این سخن فقط یک دلگرمی خشک و خالی یا یک شعار توخالی نیست، بلکه حقیقتی علمی با بی‌شمار دستاوردهای عملی است که نمی‌توانید نادیده‌اش بگیرید. ممکن است شما به‌عنوان یک حقیقت آماری ساده همچنان اصرار داشته باشید که برخی از مردم در حد متوسط هستند. کتاب پایان میانگین به شما نشان خواهد داد که چطور این فرض به‌ظاهر بدیهی از اساس نادرست است و باید کنار گذاشته شود. به‌جای اینکه به مردم پیشنهاد کنید برای انطباق با ایده‌آل غیرواقعیِ متوسط بودن بیشتر تلاش کنند، به آنها بگویید: هر نوع سیستمی که برای انسان متوسط طراحی شده باشد محکوم به فناست. خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بی حد و مرز (مغز خود را تقویت کنید همه چیز را سریع‌تر بیاموزید و زندگی منحصر به فرد خود را بسازید)

  • 179,000 تومان

آماده‌اید تا ابرقدرت‌های خود را کشف کنید؟ این باور که شما دارای محدودیت هستید می‌تواند شما را از بزرگ‌ترین رویاهایتان بازدارد. جیم کوییک در بی حد و مرز ابزارهایی را به اشتراک می‌گذارد که به شما کمک می‌کند تا محدودیت‌های خود را کنار بزنید. در این کتاب می‌آموزید چگونه مغز و حافظه خود را ارتقا دهید علاوه بر این می‌آموزید که چگونه تمرکز خود را افزایش دهید زمان کار خود را بهینه کنید و عادت‌های سالمی ایجاد نمایید. بی حد و مرز به شما کمک می‌کند سریع‌تر یاد بگیرید و این‌گونه دیگر هیچ‌چیز شما را از رویاهایتان بازنمی‌دارد و شغل تحصیل کسب و کار و روابط خود را بهبود می‌بخشید. جیم کوییک در این کتاب رازهای حافظه چهار شرور یادگیری روشی ساده برای یادگیری سریع و به خاطر س‍‍‍‍‍پردن اسم‌ها و دیگر تکنیک‌های اصلی خود را به خوانندگان آموزش می‌دهد تا آن‌ها نیز نبوغ درونی خود را آشکار کنند.

بازی نامحدود

  • 94,000 تومان

بعد از خواندن این کتاب یاد می‌گیرید چطور در مواجهه با تصمیمات دشوار طرز فکر خود را تغییر دهید؛ چرا که آموخته‌اید چطور طرز فکر محدود در زندگی به شما آسیب می‌زند. چگونه در یک بازی بی‌پایان پیروز می‌شویم؟ بازی‌های محدود مانند فوتبال و شطرنج دارای بازیکنان مشخص، قوانین ثابت و نقاط پایان واضحی هستند. بدین‌ترتیب، برنده‌ها و بازنده‌ها به راحتی از یکدیگر قابل تشخیص‌اند. در بازی‌های نامحدود، یعنی بازی‌هایی که هیچ خط پایانی ندارند، مانند تجارت و سیاست و یا حتی خود زندگی، بازیکنان پیوسته می‌آیند و می‌روند. قوانین بازی‌های نامحدود متغیرند و البته بازی‌های نامحدود هیچ نقطه پایان مشخصی ندارند، در اینجا هیچ برنده و بازنده‌ای وجود ندارد، تنها برخی جلوتر و برخی عقب‌تر از دیگران هستند. پرسش اصلی اینجاست که برای موفقیت در این بازی چگونه باید عمل کنیم؟ سایمون سینک در این کتاب شگفت‌انگیز، چارچوبی برای طرز فکر نامحدود ارائه می‌کند. اگرچه هیچ یک از ما نمی‌تواند در برابر احساس سرخوشی ناشی از ترفیع شغلی یا برنده شدن در مسابقه مقاومت کند با این همه این پاداش‌ها به سرعت محو می‌شوند. در طرز فکر نامحدود ما به چارچوبی از آینده متعهد می‌شویم که در آن هفته به هفته، ماه به ماه و سال به سال پیشروی می‌کنیم. اگرچه از شکل دقیق این جهان مطلع نیستیم اما پیشروی در مسیر آن به زندگی و کار ما معنا می‌بخشد. پس، اگر می‌خواهید رهبری کارآمد و تاثیرگذار باشید و به قلب پیروان خود نفوذ کنید؛ اگر می‌خواهید سازمان خود را به شیوه‌ای ماهرانه و با طرز فکری نامحدود هدایت کنید طوری که از عهده هر طوفانی برآید؛ اگر می‌خواهید فردی شجاع و مسئولیت‌پذیر باشید و در بازی تجارت با تمام توان دوام بیاورید، باید این کتاب را بخوانید.

نترس باش (5 اصل برای 1 زندگی هدفمند و سرشار از موفقیت‌های بزرگ)

  • 149,000 تومان

«نترس باش» کتابی دلگرم‌کننده و الهام‌بخش است که با ارائه سرگذشت افراد سرشناس و شاید ناشناس و بیان تجربیات آنها از اتخاذ تصمیمات شجاعانه در لحظات اضطراب‌آور و سرشار از دودلی، خواننده را به تفکر وامی‌دارد. با خواندن آن درمی‌‌یابید افراد بسیار موفقی همچون اپرا وینفری، استیو جابز و استیون اسپیلبرگ هم بارها و بارها ترس و شکست را در زندگی تجربه کرده‌اند؛ شکست‌‌‌ها و ترس‌‌هایی که بسیاری از مردم چیزی از آن نمی‌دانند. به‌قول‌معروف موفقیت همچون کوه یخی است که مردم فقط قله آن را می‌بینند. جین کیس پشت ‌صحنه زندگی این افراد را پیش چشمانتان می‌‌گشاید و با آگاهی از آن احساس آسودگی می‌‌کنید؛ چراکه درمی‌یابید موفقیت یک ‌شبه و براثر شانس به دست نمی‌‌آید؛ تشویقتان می‌کند بر شرط بزرگ زندگی خود پایبند بمانید و راه تحقق رؤیایی که در سر دارید را بیابید. «نترس باش» به خواننده می‌‌آموزد چطور پنج اصل برای نترس بودن را بشناسد و در زندگی و تجارت خود به کار گیرد و جرقه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگ را در زندگی ایجاد کند؛ پیشرفت‌هایی که نه تنها زندگی فرد را بهبود می­‌بخشد، بلکه جهان را نیز به جای بهتری تبدیل می‌کند.

راه خودت را پیدا کن (استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنید)

  • 115,000 تومان

کتاب ((راه خودت را پیدا کن)) را می‌توان در گروه کتاب‌های خودیاری قرار داد که توسط انتشارات تیندل مومنتوم منتشر و به یکی از پر فروش‌ترین کتاب‌های سال تبدیل شد. کتاب با قلمی جذاب به نگارش درآمده و نویسنده با استفاده از تجارب شخصی و داستان‌هایی که به فراخور موضوع هر فصل مطرح می‌شود خواننده را تا پایان با خود همراه می‌کند. نویسنده اعتقاد دارد زمانی که انسان به استعدادها و قدرت‌های درونی خود پی می‌برد می‌تواند آن را چند برابر کند و از قدرت خود در جهت تغییرات مثبت در زندگی و محیط اطراف بهره ببرد. کارلی فیونا در جایی فته است که من این کتاب را فقط به این امید نوشته‌ام تا جزو افردادی باشم که اعتماد به نفس شما را بالا می‌برند... ((راه خودت را پیدا کن)) یک هدیه عالی برای کسانی است که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده و در جستجوی مسیر شغلی خود هستند قشرهای مختلف افراى می‌توانند از این کتاب کاربردی و ساده بهره ببرند.

صفحه‌ی 1