مريم تقي پور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای تئوری انتخاب برای استرس
  • 144,000 تومان
  • با تخفیف: 144,000 تومان
التیام زخم‌های فرزندپروری ناکارآمد
  • 157,000 تومان
  • با تخفیف: 157,000 تومان
داستان‌هایی برای گوش سوم
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
دایره‌المعارف تفسیر رویا
  • 22,800 تومان
  • با تخفیف: 22,800 تومان

راهنمای تئوری انتخاب برای استرس

  • 144,000 تومان

هیچ علت جهانی‌ای برای استرس وجود ندارد. استرس ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. استرس یک حالت روان‌شناختی بسیار ناخوشایند است که همۀ انسان‌ها گاهی در زندگی تجربه می‌کنند. داشتن استرس به این معنا نیست که ما دیوانه یا بد هستیم، بلکه یک تجربۀ طبیعی و عادی انسانی است، ولی احتمال دارد زندگی و شادمانی ما را به طور جدی به هم بریزد. برایان لنون در این کتاب، استرس را از منظر تئوری انتخاب بررسی کرده و معتقد است: استرس پیامی ساده است که به ما می‌گوید به خوبی به نیازهای خود پاسخ نداده‌ایم یا خواهان چیزی هستیم که آن را به دست نیاورده‌ایم یا مسئله‌ای هست که مطابق میل ما جریان ندارد. از نگاه برایان لنون: استرس زنگ هشداری درونی است، نه بیماری یا نقطه‌ضعف. استرس احساسی است که نشان می‌دهد امور خوب پیش نمی‌رود. استرس این آگاهی را به ما می‌دهد که به خواسته‌هایمان دست نیافته‌ایم. استرس به ما می‌گوید که باید برای دستیابی به خواستۀ خود کاری بکنیم. برای کنارآمدن با استرس باید وقت بگذاریم.

التیام زخم‌های فرزندپروری ناکارآمد

  • 157,000 تومان

این کتاب به کودکان دیروز و بزرگسالان امروز اشاره دارد که در خانواده‌های ناکارآمد رشد یافته‌اند؛ کسانی که از دوران نوزادی پیام‌های مشوش و تحریف‌شده‌ای از والدینشان دریافت کرده‌اند، مثل تو دوست داشتنی یا ارزشمند نیستی، بی‌احساس باش، به خودت و دیگران اعتماد نکن ، حرف نزن. داستان‌های این کتاب درباره‌ی مراجعان نیست، بلکه روایتگر کسانی است که به نظر آشنا می‌رسند و با بارداری مادر آغاز می‌شود و طی فرآیند رشد ادامه می‌یابد و والدگری یا پرورش را فرآیندی تسهیل‌کننده و حمایت‌گرانه ترسیم می‌کند. خواندن این حکایات باعث می‌شود مراجع پرورش سالم را تجربه کند و تجربیات آسیب‌زای گذشته را جایگزین تجربیات دوست‌داشتنی دوران نوزادی، طفولیت و نوجوانی نماید. در این کتاب لی والاس اثبات می‌کند که برای داشتن دوران کودکی شاد هیچ‌وقت دیر نیست! کودک دیروز که بزرگسال امروز است، می‌تواند فرآیند بازآفرینی را تجربه و به درستی رشد کند و از نو دوران بزرگسالی شادی را تجربه کند.

داستان‌هایی برای گوش سوم

  • 29,000 تومان

این کتاب به زیبایی دیدگاهی را معرفی می‌کند که با توصیف‌های داستانی، واقعیت نهفته در سازه‌های آسیب‌شناختی را عریان می‌سازد. بهره‌گیری از این توصیف‌ها، روان‌درمانی را تلطیف می‌کند و به مثابه روشی است برای زایش اندیشه و اکتساب بینش مراجع. در این کتاب لی والاس داستان‌هایی عالی روایت می‌کند. او درمانگری خلاق و باتجربه است که از روش تجویزی اریکسول پیروی می‌کند و معتقد است که بعضی از داستان‌ها در وضعیت خلسه به ذهنش می‌رسیدند و برای مراجعانی که آن‌ها هم در وضعیت خلسه بودند ارائه می‌شدند.

دایره‌المعارف تفسیر رویا

  • 22,800 تومان

رویا را چه حاصل فعالیت‌های بی‌هدف مغز بیدار در خواب بدانیم و چه ترکیب هزاران خاطره سرهم‌بندی شده‌ای که از زندگی روزانه در مغز انبار شده‌اند، و چه گشت و گذار روح در جهان فراطبیعی و سرکشی به عالم علوی لطیف‌تر از جهان مادی، و رابط انسان با علائم ناشناخته دیگری که به هر حال تاثیراتی در زندگی حال و آینده می‌توانند داشته باشند، در هر حالت، علاقه آدمی برای درک این ارتباطات، از آن‌چنان گیرایی و جاذبه‌ای برخوردار است که انسان امروز را ناگزیر از کندوکاو در این گستره مبهم و نامشخص و در عین حال جذاب و شگفت، ساخته است. این کتاب حاصل مطالعات دو صاحب نظر فرهیخته‌ای است که زمانی دراز از عمر پربارشان را صرف این تحقیق و تفحص کرده‌اند و اینک دستاورد ارزشمندشان را سخاوتمندانه در اختیار علاقمندان و پرسشگران این عرصه قرار داده‌اند.

صفحه‌ی 1