مرضيه مروتي


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
گذشته نگذشته
  • 217,000 تومان
  • با تخفیف: 217,000 تومان
21 کار مهم بعد از سی سالگی
  • 189,000 تومان
  • با تخفیف: 189,000 تومان
چرا نمی‌شه (چاقی بی‌اشتهایی عصبی و زنانگی سرکوب شده)
چگونه خود با عظمتی بسازیم
  • 124,000 تومان
  • با تخفیف: 124,000 تومان
راهبری زندگی با شهود درونی (متعادل کردن زمین و آسمان 1 شرح کامل)
صرف‌نظر از همه‌چیز (9 قدم به سوی زندگی موفق)
  • 53,000 تومان
  • با تخفیف: 53,000 تومان

گذشته نگذشته

  • 217,000 تومان

شما در حال گذران زندگی‌ای هستید که هرگز نقشی در ساختن آن نداشته‌اید! گذشتۀ ماست که تعیین می‌کند، چه شغلی، چه همسری و در نهایت چه تقدیر و آینده‌ای در انتظار ما خواهد بود. بر اساس آموزه‌های این کتاب ما ناخواسته، علیه زندگی‌ای که لایقش هستیم تبانی می‌کنیم. والدین، فرهنگی که در آن رشد کردیم، آنچه که از مربیان‌مان آموخته‌ایم، چنان ما را طلسم می‌کنند که اگر روانکاوی به دادمان نرسد، دیر یا زود زندگی‌مان را به باد خواهیم داد! روان ما حسابی شلوغ است. پر از صداهایی است که به زندگی‌مان خط می‌دهند و هیچ‌کدام هم متعلق به ما نیستند! دکتر جیمز هالیس، روانکاو پیرو مکتب کارل گوستاو یونگ، در این کتاب کمک می‌کند تا این صداها را بشنویم و زندگی‌ای که برای آن آفریده شده‌ایم را از پس این صداها کشف کنیم. پس از شنیدن صدای خودمان، به زندگی‌ای که منتظر ماست تا به سوی آن برویم، سر خواهیم زد. و این‌گونه به زندگی خود بازخواهیم گشت.

21 کار مهم بعد از سی سالگی

  • 189,000 تومان

اگر سی‌سالگی را گذرانده باشید... تا الان متوجه شده‌اید که بسیاری از مشکلات زندگی شما راه‌حل ندارند! اگر نمی‌خواهید این وضعیت را بپذیرید بهتر است از خیر خواندن این کتاب بگذرید و به رویاپردازی خود برای حل مسائل زندگی ادامه دهید. 21 کار مهم در این کتاب انتظار شما را می‌کشد. با خواندن آن در می‌یابید، چگونه بادبان‌های خود را در لحظات طوفانی زندگی بعد از سی سالگی تنظیم کنید تا سفر زندگی همیشه هیجان و جذابیت خود را علی‌رغم سختی های خود حفظ کند.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

چرا نمی‌شه (چاقی بی‌اشتهایی عصبی و زنانگی سرکوب شده)

  • 45,000 تومان

اختیارش دست شما نیست، به همین خاطر به سختی موفق می‌شوید و اغلب اصلا موفق نمی‌شوید! تحقیقات نشان می‌دهد، دو فرد با مصرف یک میزان غذا و داشتن فعالیت یکسان دو نتیجه متفاوت می‌گیرند؛ یکی چاق است و چاق‌تر می‌شود و یکی لاغر است و لاغر می‌ماند. این کتاب با بهره‌گیری از دیدگاه‌های روانکاو شهیر سوئیسی کارل گوستاو یونگ از رازی بزرگ که در پشت پرده شکست رژیم‌های غذایی برای چاقی یا لاغری است، رونمایی می‌کند. شاید شوکه شوید وقتی ببینید ریشه این مسئله در نوع تعامل شما با مادر و به طور خاص با پدر یا برخی عامل روانی دیگر مرتبط است. یافتن ریشه و علت، شما را هیجان‌زده خواهد کرد.

چگونه خود با عظمتی بسازیم

  • 124,000 تومان

برای اکثریت ما پذیرش اینکه انسان ضعیفی هستیم راحت‌تر از این است که بپذیریم انسان باعظمتی هستیم. همین احساس ضعف باعث می‌شود خود را دچار زندگی‌ای کنیم که آن را دوست نداریم و با آن احساس خوبی نداریم. در این کتاب عمیقا درمی‌یابیم تنها یک مانع مهم و اساسی برای دسترسی ما به عظمت و خواسته‌هایمان وجود دارد و این کتاب در تلاش است به شما بیاموزد با شناخت این مانع و برداشتن آن به عظمت خود خواهید رسید. شما از طریق این کتاب به خود برترتان دسترسی خواهید یافت. اینک با زیستن خود تازه، انگیزه، اعتماد به نفس، شجاعت و احساس رضایت بیشتری در زندگی خواهید یافت. آنگاه به عظمت و تقدسی در درون خود پی می‌برید که شما را از محدودیتی که در دنیای عقلاست، خارج می‌سازد. شما عظمت خود را طلب می‌کنید و او به شما اعطاء خواهد کرد....

راهبری زندگی با شهود درونی (متعادل کردن زمین و آسمان 1 شرح کامل)

  • 302,000 تومان

قلبت از حرکت می‌ایستد. هضم و درک سخنانش برایت سنگین است. گاهی ممکن است پیش خودت فکر کنی آدم عاقل و این کارها... ولی وقتی که خوب عمیق می‌شوی متوجه می‌شوی چقدر از دنیا پرتی! وقتی سرگذشت رابرت جانسون ـ شاگرد برجسته پرفسور کارل گوستاویونگ ـ را در این کتاب می‌خوانی با خود می‌گویی: «چقدر از دنیا پرتی که دائما هر قدم را با محاسبه برمی‌داری». وقتی در زندگی همه‌چیز برایت حساب و کتاب دارد یعنی به ترس و محافظه‌کاری خوش‌آمد گفته‌ای. به مرور هرچه سن بالاتر رود، نوعی رخوت، سستی و تنبلی با ما همراه می‌شود که از انگیزه‌هایمان می‌کاهد. گویی به مرور فقط دست روی دست گذاشته و به تماشای مرگ تدریجی رویاهایمان می‌نشینیم. این کتاب که هم یک راهنمای شخصی و هم یک شرح‌حال است، به ما می‌آموزد تا همانند جانسون نشانه‌های ظریف رویاها، بینش‌ها و حتی عمیق‌ترین رنج‌های خود را دنبال کنیم تا بتوانیم هماهنگ با خود معنوی‌مان زندگی کنیم و این‌گونه نهایت لذت را از زندگی‌مان ببریم. در دنیای امروز، اگر کسی در جست و جوی ساختن زندگی پرشور و با معنا است، بهتر است فرصت خواندن این کتاب را برای لحظه‌ای از دست ندهد.

صرف‌نظر از همه‌چیز (9 قدم به سوی زندگی موفق)

  • 53,000 تومان

این کتاب شامل فصول تقویت عضله درک، ایجاد عضله ایمان به خود، تقویت عضله اقدام، ایجاد عضله ایمان قلبی دارم، تقویت عضله صداقت، تقویت عضله بگو بله، تقویت عضله اراده، تقویت عضله بخشایش، تقویت عضله بهترین انتخاب و یافتن نوای خود می‌باشد.

صفحه‌ی 1