مرضيه محمدبكي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
وقتی نیچه گریست
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
نیرویت را در سختی‌ها بیاب
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
قصه عشق
  • 33,000 تومان
  • با تخفیف: 33,000 تومان

وقتی نیچه گریست

  • 75,000 تومان

رمان وقتی نیچه گریست آمیزه‌ای است حیرت‌انگیز از واقعیت و خیال، تاریخی که شاید اگر دست تقدیر کمی نرمش نشان می‌داد، به وقوع می‌پیوست.در این رمان شاهد رویایی شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار در تاریخ بشریت هستیم؛ فردریک نیچه، ژوزف بروئر، زیگموند فروید، لو سالومه و برتا پاپنهایم. فردریک نیچه، فیلسوفی که در زمان حیات خود هرگز شناخته نشد، فیلسوفی متعلق به آیندگان که پوچ‌گرایی در نگاه او متبلور شد، فیلسوفی که در تنهایی و عزلت زیست و سرانجام در دام زیبارویی به نام لو سالومه گرفتار شد اما چون وصال یار ممکن نشد، به افسردگی مبتلا شد.در آن سوی داستان ژوزف بروئر قرار دارد، طبیب حاذقی که به تازگی روشی برای درمان بیماری‌های روانی ابداع کرده و سرمست عشق بیمار افسونگر خویش برتا پاپنهایم است. زیگموند فروید، پدر علم روانکاوی به یاری استاد خود ژرزف بروئر می‌شتابد تا راهی برای درمان افسردگی نیچه پیدا کنند تا مبادا او دست به خودکشی زده و تاریخ از وجود چنین نابغه‌ای بی‌نصیب بماند. شاید مدارک و شواهدی دال بر دیدار نیچه و بروئر در دنیای واقعی در دست نباشد اما تاریخ پر رمز و راز‌تر از آن است که بتواند از زیر و بم آن به طور کامل سر در بیاورد.

نیرویت را در سختی‌ها بیاب

  • 29,000 تومان

نمی‌خواهم تلاش کنم که مقبول واقع شوم، در پی یافتن عشق نیستم، فقط می‌خواهم خودم باشم، خدا را بابت موهبت‌هایی که به من ارزانی داشته شاکرم. جاده زندگی بی‌فراز و نشیب نیست. گاهی اوقات باید خطر کنی، گه گاه باید کنار بایستی و از منظره لذت ببری. گاه باید پا تند کنی و گاه باید آهسته و خرامان گام برداری. وانگهی هیچ‌گاه نباید بگذاری یاس و نومیدی بر تو غلبه کند. این کتاب مملو از جملات کوتاه اما تاثیر‌گذاری است که در برهه‌های مختلف به یاری شما می‌آیند تا چالش‌های زندگی را به فرصت تبدیل کنید و جاده زندگی را با قلبی شاد و آرام طی کنید و خشم، کینه، حسادت و تنهایی نتوانند کوچک‌ترین خدشه‌ای به این شادی و آرامش وارد کنند.

قصه عشق

  • 33,000 تومان

حتما این سوال برای شما هم پیش آمده که چرا روابط ما با یک فرد خاص ختم به خیر می‌شود و می‌توانیم بدون هیچ مشکلی در کنار هم روزگار بگذرانیم اما در رابطه برقرار کردن با سایر افراد به بن‌بست می‌خوریم، آبمان توی یک جوی نمی‌رود و در نهایت با اشک و آه از آن ها جدا می‌شویم. در این کتاب با مطرح کردن دیدگاه (عشق یک قصه است)، پاسخی برای این پرسش می‌یابیم. رابرت جی استرنبرگ عشق را همچون یک قصه در نظر می‌گیرد و می‌گوید تعریف هر فرد از عشق و قصه عشق متفاوت است. برخی عشق را همچون یک قصه جنگی می‌پندارند و برای برخی دیگر عشق قصه دختر شاه پریان است. در این کتاب به بررسی 25 نوع قصه عشق می‌پردازیم و به شما کمک می‌کنیم تا دریابید قصه عشق شما و شریک زندگی‌تان چیست تا از این طریق بتوانید گام هایی مثبت در راستای درک بهتر رابطه‌تان و بهبود بخشیدن آن بردارید...

صفحه‌ی 1