مرتضي كشميري پيوند جلالي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
معجزه توجه‌آگاهی
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
توجه‌آگاهی در اتاق درمان (کاربرد توجه‌آگاهی در درمان مبتنی بر پذیرش و پایبندی)
پیشگیری از عود مبتنی بر توجه‌آگاهی (کتاب کار)
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
توجه‌آگاهی و درمان مبتنی بر پذیرش و پایبندی برای روان‌‌پریشی
توجه‌آگاهی (راه حلی برای مشکلات روزمره)
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان

معجزه توجه‌آگاهی

  • 75,000 تومان

توجه‌آگاهی (مایندفولنس) را آگاهی از تجربه حاضر همراه با پذیرش آن دانسته‌اند. همچنین آن را نوعی خاص از توجه کردن معرفی کرده‌اند؛ توجه کردنی عمدی، بدون قضاوت و در لحظه حال. تعریف دیگری که برداشتی شفاف از توجه‌آگاهی فراهم می‌کند این است که آن را آگاهی از تجربه، بدون ترجیح دادن تجربه‌ای دیگر بر تجربه حاضر، بدانیم. آیا بدون توجه‌کردن آن هم توجه عمدی بدون قضاوت و در لحظه حال می‌توان خوب زیست؟ آیا می‌توان بدون حضور داشتن و آگاه بودنی که از این شکل خاص توجه کردن حاصل می‌شود زندگی را در تمامیت و ارتباط درونی بین اجزایش زیست؟

توجه‌آگاهی در اتاق درمان (کاربرد توجه‌آگاهی در درمان مبتنی بر پذیرش و پایبندی)

  • 125,000 تومان

شما می‌‌توانید سال‌ها وقت خود را صرف کلاس‌های دانشگاهی، کارورزی و کارگاه‌های بالینی کنید. می‌توانید در مفهوم‌بندی مورد و طراحی مداخلات برای مراجعینتان به مهارت برسید. می‌توانید هر مهارت و فنی را به‌ عنوان درمانگر بیاموزید، اما اگر می‌خواهید بیشترین نتیجه را از جلسات درمان بگیرید، هم شما و هم مراجعتان باید در اتاق درمان حضور کامل داشته باشید. «توجه‌‌‌آگاهی در اتاق درمان» راهنمایی عملی و نظری دربارۀ نقش توجه‌آگاهی در روان‌درمانی، به‌ویژه درمان با رویکرد پذیرش و پایبندی (ACT) است. کلی ویلسون در این کتاب توجه‌آگاهی را به دقت از منظرACT تعریف کرده و ارتباطش را با شش فرآیند اصلی ACT و همچنین با رابطۀ درمانی تشریح می‌کند. او با شفافیتی بی‌نظیر اصولی را توضیح می‌دهد که مدل ACT را به مبانی علم رفتاری پیوند می‌دهند. نیمۀ دوم کتاب راهنمایی عملی است برای آنکه توجه‌آگاهی را در مراجعین و همچنین در خودتان مشاهده کنید و پرورش دهید –توصیه‌هایی مفید که می‌توانید بلافاصله در عمل به کارشان بگیرید. ویلسون که از نویسنده‌های کتاب اصلی و کلاسیکACT است، با شفافیت، شوخ‌طبعی و صمیمیت، صفاتی که همه جای دنیا به آن مشهور است، شما را از دل مطالبِ گاه دشوار این کتاب می‌گذراند. «توجه‌آگاهی در اتاق درمان» بیش از هر منبع موجود دیگری سبک منحصر به فرد کار ویلسون را در آموزش تجربی ACT در خود دارد.

درمان مبتنی بر پذیرش و پایبندی برای زوج‌ها (راهنمای درمانگران برای استفاده از توجه‌آگاهی ارزش‌ها و آگاهی از طرح‌واره‌ها در بازسازی روابط)

  • 130,000 تومان

این کتاب راهنمایی جامع و بسیار کاربردی در کمک به زوج‌ها برای غلبه بر مشکلات و بنا نهادن روابطی غنی و صمیمانه است. گردآوری مجموعه‌ای از ابزارها، تکنیک‌ها، تمرین‌ها و شرح جلسات درمانی باعث شده این کتاب منبعی عالی برای تمام زوج درمانگران ACT باشد.

پیشگیری از عود مبتنی بر توجه‌آگاهی (کتاب کار)

  • 18,000 تومان

با ظهور موج جدید درمان‌های روان‌شناختی، تمرین‌های کهن توجه‌آگاهی رواجی تازه یافته‌اند. افزایش آگاهی از آن‌چه در بدن، ذهن و دنیای اطراف می‌گذرد، پذیرش آن‌ها به همان صورت که هستند و حضور هوشیارانه در لحظه لحظه زندگی، باعث شده افراد مختلف، از درمان‌جویان و درمان‌گران گرفته تا هر که در پی رشد و بالندگی است، مجذوب این تمرین‌ها شوند. در کتاب حاضر علاوه بر مفاهیم بنیادی توجه‌آگاهی، برنامه‌ای هشت هفته‌ای برای پیشگیری از عود رفتارهای اعتیادی ارائه شده که می‌تواند به صورت گروهی یا انفرادی مورد استفاده کسانی قرار گیرد که می‌خواهند با ارتقای آگاهی، خود را از رنج چنین رفتارهایی رهایی بخشند. سادگی و تنوع تمرین‌ها و قابلیت اجرایشان در تمام موقعیت‌های روزمره، این برنامه را کاملاً مؤثر و کاربردی ساخته است.

توجه‌آگاهی و درمان مبتنی بر پذیرش و پایبندی برای روان‌‌پریشی

  • 65,000 تومان

درمان‌های مبتنی بر توجه‌آگاهی و پذیرش که از سنت شناختی-رفتاری برخاسته‌اند رویکردهای نویدبخشی برای کمک به افرااد مبتلا به روان‌پریشی ارائه کرده‌اند. این درمان‌ها بر تغییر رابطه فرد با تجربیات غیرعادی و مشکل‌ساز از طریق تقویت گشودگی، آگاهی و انجام فعالیت‌های هم‌سو با ارزش‌های شخصی تاکید دارند. در این کتاب محققان و درمانگران بین‌المللی و برجسته به تشریح مدل‌های درمانی و زمینه‌های پژوهشی مهم در درمان مبتنی بر پذیرش و پایبندی (‌ACT) و درمان‌شناختی فردمدار (PBCT) و همچنین استفاده از توجه‌آگاهی در بافت‌های درمان‌ فردی و گروهی می‌پردازند. کتاب از فصل‌های مجزایی تشکیل شده که به ایجاد مداخلات تجربه‌ای برای صدها و پارانویا، سنجش و مفهوم‌بندی مورد و بحث پیرامون روش‌های کار با معنویت از منظر فراشناختی می‌پردازند. سایر فصل‌ها شرح تجربه مراجعان از ACT و PBCT را ارائه کرده و پروتکل‌های شفافی بر مبنای کاربست بالینی عرضه می‌کنند. این کتاب کاربردی و آموزنده برای تمامی درمانگران و محققانی که به درک و استفاده از مداخلات ACT و توجه‌اگاهی برای افراد مبتلا به روان‌پریشی علاقه‌مندند، مفید خواهد بود.

توجه‌آگاهی (راه حلی برای مشکلات روزمره)

  • 170,000 تومان

توجه‌آگاهی، مسیری به سوی بهزیستی و مقابله موثر با چالش‌های اجتناب‌ناپذیر زندگی است. شاید دور از دسترس به نظر برسد، اما می‌توانید حتی بدون داشتن زمینه قبلی و بدون صرف زمان زیاد، توجه‌آگاهی را جزیی از زندگی خود کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید. برنامه‌های انعطاف‌پذیر و گام به گام این کتاب به ما کمک می‌کند در زندگی روزمره خود متمرکزتر و موثرتر باشیم، با احساسات دشواری مثل خشم و غم کنار بیاییم، ارتباط خود را با شریک زندگی‌مان عمیق‌تر کنیم، احساس آرامش بیشتر و استرس کمتری داشته باشیم، عادت‌های ناسالم خود را قطع کنیم، از اضطراب و افسردگی رها شویم و دردهای بدنی، بی‌خوابی و سایر مشکلات جسمی ناشی از استرس را حل و فصل نماییم و ...

صفحه‌ی 1