محمود فرجامي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بیشعوری
  • 124,000 تومان
  • با تخفیف: 124,000 تومان
بی‌شعوری (راهنمای عملی شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت) گالینگور با سی‌دی
بی‌شعوری
  • 49,900 تومان
  • با تخفیف: 49,900 تومان

بیشعوری

  • 124,000 تومان

شاید بی‌شعوری یک «بیماری» است و مثل تمام بیماری‌ها برای پیشگیری و درمانش باید آن را درست شناخت. هرچقدر یک بیماری خطرناک‌تر و شایع‌تر باشد، شناخت و مقابله با آن ضروری‌تر است، اما بی‌شعوری مهلک‌ترین عارضه کل تاریخ بشریت است که تاکنون راهکاری علمی برای مقابله با آن ارائه نشده است. بی‌شعوری حماقت نیست و بیشتر بی‌شعورها نه‌تنها احمق نیستند، که نسبت به مردم عادی از هوش و استعداد بالاتری برخوردارند. خودخواهی، وقاحت و تعرض آگاهانه به حقوق دیگران که بن‌مایه‌های بی‌شعوری‌اند، بیشتر از سوی کسانی اعمال می‌شود که از نظر هوش، معلومات، موقعیت اجتماعی و سیاسی و وضع مالی، اگر بهتر از عموم مردم نباشند، بدتر نیستند. در این کتاب خاویر کرمنت با زبانی طنزآمیز به بیان نظریه خود می پردازد و محمود فرجامی، طنزپرداز ایرانی، آن را با کسب مجوز رسمی و پرداخت حقوق کامل نویسنده و ناشر اثر اصلی، به فارسی ترجمه و بازآفرینی کرده است.

بی‌شعوری (راهنمای عملی شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت) گالینگور با سی‌دی

  • 34,900 تومان

آیا از اینکه همسایه‌تان زباله‌هایش را در جوی آب می‌ریزد عصبانی هستید؟ آیا تا به حال پیش آمده که در اداره‌ای برای گرفتن یک امضا روزها و ساعت‌ها در آمد و شد باشید؟ آیا احساس می‌کنید برخوردهای رئیس‌تان با شما توهین‌آمیز است؟ آیا با شنیدن حرف‌های سیاست‌مداران دچار رعشه و ناسزاگویی می‌شوید؟ هیچ دلتان خواسته یک صندلی را بر فرق پزشکی بکوبید که بدون آن‌که اجازه بدهد در مورد بیماری‌تان توضیحی بدهید شروع به نوشتن نسخه کرده است؟ اگر پاسخ‌تان به این پرسش‌ها مثبت است، این کتاب را بخرید. چرا که شما با بی‌شعورها سر و کار دارید و این کتاب خودآموز ارزش‌مندی است برای شناخت و درمان عارضه بی‌شعوری و نحوه رفتار با مبتلایان به این بیماری. اما اگر پاسخ‌تان به پرسش‌های بالا منفی است، احتمالا خطر جدی‌تری شما را تهدید می‌کند... حتما این کتاب را بخرید!

بی‌شعوری

  • 49,900 تومان

آیا از اینکه همسایه‌تان زباله‌هایش را در جوی آب می‌ریزد عصبانی هستید؟ آیا پیش آمده که در اداره‌ای برای گرفتن یک امضا روزها و ساعت‌ها در آمد و شد باشید؟ آیا احساس می‌کنید برخوردهای رئیس‌تان با شما توهین‌آمیز است؟ آیا با شنیدن حرف‌های سیاست‌مداران دچار رعشه و ناسزاگویی می‌شوید؟ اگر پاسخ‌تان به این پرسش‌ها مثبت است، این کتاب را بخرید. چرا که شما با بی‌شعورها سر و کار دارید و این کتاب خودآموز ارزش‌مندی است برای شناخت و درمان عارضه بی‌شعوری و نحوه رفتار با مبتلایان به این بیماری. اما اگر پاسخ‌تان به پرسش‌های بالا منفی است، احتمالا خطر جدی‌تری شما را تهدید می‌کند... حتما این کتاب را بخرید.

صفحه‌ی 1