محمود حسيني زاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بازنشسته
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
هراس (نمایش‌نامه)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
گزارش شاهد عینی (مجموعه داستان)
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
فیلوکتت (نمایش‌نامه)
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
عدالت
  • 92,000 تومان
  • با تخفیف: 92,000 تومان
اتاق لودویگ
  • 27,000 تومان
  • با تخفیف: 27,000 تومان
توران‌دخت (کنگره توجیه‌گرها) نمایشنامه
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
لتی پارک (مجموعه داستان)
  • 14,500 تومان
  • با تخفیف: 14,500 تومان
حمایت از هیچ
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
سیابرزنگی‌ها (نمایش‌نامه)
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
اول عاشقی
  • 51,000 تومان
  • با تخفیف: 51,000 تومان
اورستیا (آیسخلوس)
  • 96,000 تومان
  • با تخفیف: 96,000 تومان

بازنشسته

  • 55,000 تومان

بازنشسته، پنجمین و آخرین رمان پلیسی دورنمات، رمانی است ناتمام که اورس ویدمر تمامش می‌کند. هش‌اشتتلر، بازرس بازنشسته، تصمیم می‌گیرد در دوران بازنشستگی‌اش سراغ کارهایی برود که در طول خدمتش ناتمام مانده‌اند؛ به دیدار تبهکاران و قانون‌شکنانی برود که بنا به دلایلی خودش مانع از گرفتارشدن و محکوم‌شدنشان در دستگاه پلیس شده بود، بازرس بازنشسته بسیاری از قوانین ساخته بشر را عادلانه نمی‌داند. دورنمات در این رمان بار دیگر مفهوم عدالت را به چالش کشیده است.

هراس (نمایش‌نامه)

  • 40,000 تومان

این نمایش‌نامه فالک ریشتر، که عکس‌العمل سریع و قاطعی به شروع فعالیت و گسترش گروه‌های دست‌راستی و بنیادگرایان مسیحی در آلمان است، در اکتبر 2015 در برلین به صحنه رفت. ... وقتی اوضاع سوریه رو می‌بینی، وحشت می‌کنی. اگر اون اسلامگراهای رادیکال بخوان دوباره برگردن آلمان، معلومه که خیلی ترسناکه... خب آدم می‌ترسه. ما باید حواسمون جمع باشه که آلمان، آلمان بمونه...

گزارش شاهد عینی (مجموعه داستان)

  • 38,000 تومان

زن به درگاهی پنجره تکیه داده بود و به دور و بر نگاه می‌کرد. باد ملایمی از سمت رودخانه می‌وزید و هیچ خبری با خود نداشت. زن نگاه مردم کنجکاوی را داشت که سیری ندارند. هنوز کسی لطفی به او نکرده و جلو خانه‌اش زیر اتومبیل نرفته بود. علاوه بر این در طبقه ماقبل آخر زندگی می‌کرد. تا خیابان فاصله زیاد بود. از آن پایین فقط همهمهه‌ای تا بالا می‌رسید. همه چیز آن پایین پایین‌ها بود. زن داشت از پنجره کنار می‌رفت که متوجه شد پیرمرد روبه‌رویی چراغ اتاقش را روشن کرده است. هوا هنوز روشن بود. نور چراغ یک‌جوری بود. انگار که در یک روز آفتابی به چراغ روشن حاشیه خیابان نگاه کنی.

فیلوکتت (نمایش‌نامه)

  • 28,000 تومان

خانم‌ها و آقایونا، از این روزا. نمایشمون ما رو می‌بره به اون روزا. که هنوز آدما دشمن خونی هم بودن. زندگی‌ها خطرناک، کشت و کشتارها عادی بودن. همین اول کار هم اعتراف کنیم: از اینی که نشون می‌دیم. هیچ نتیجه اخلاقی‌ای نمی‌تونم بگیریم. فکر نکنین درسی برای زندگی‌تون می‌گیرین. دوست ندارین، راه خروج رو بگیرین. درهای سالن نمایش به سرعت باز می‌شوند. ما اخطار رو دادیم. ...

عدالت

  • 92,000 تومان

آغاز یک عشق: باز دارم درهم تعریف می‌کنم. می‌دانم که دیگر مجال بهانه آوردن نیست. باید از اولین ملاقاتم با هلنه می‌گفتم. باید اعتراف کنم که عاشق هلنه بودم، و باید این را هم اضافه کنم‌: از همان اول، یعنی از اولین دیدارمان. اعتراف سختی است و من تازه توان به زبان آوردنش را پیدا کرده‌ام. اما این عشق ناممکن شده. برای همین باید الآن در مورد عشقی گزارش بدهم که اجازه‌اش را به خودم ندادم، عشقی که زمانی شاید می‌توانستم به واقعیت درش بیاورم و دیگر امکانش نیست. کار ساده‌ای نیست. طبیعی است که الآن می‌دانم هلنه آن کسی نبود که من در او می‌دیدم...

اتاق لودویگ

  • 27,000 تومان

گفتم خب شما اصلا که هستید؟‌ من که شما را نمی‌شناسم. گفت خب همین. مردم این‌جا از شما یک قدم جلوترند. شما از آدم‌های اینجا هیچی نمی‌دانید. همسایه‌ها را نمی‌شناسید. باید بشناسید، واگرنه اینجا برایتان جای تنگی می‌شود، مسلما. بروید آشنا شوید.

توران‌دخت (کنگره توجیه‌گرها) نمایشنامه

  • 60,000 تومان

قصه نمایشی توران‌دخت یا "کنگره پاک‌شویان" پیش‌نویس و ناتمام باقی مانده است. قسمت‌هایی از این مجموعه عبارت است از رمان سقوط روشن‌فکران، یک جلد داستان‌های کوتاه به نام داستان‌های روشن‌فکران یک سری قطعات نمایشی به نام روحوضی‌های روشن‌فکران و یک مجموعه کوچک به نام هنر کاسه‌لیسی و سایر هنرها.

لتی پارک (مجموعه داستان)

  • 14,500 تومان

همین رو گفتم. این که مدتی طولانی در خانه بودم و حالا می‌خوام بیام بیرون. کار کنم. گفتم جراتش رو دارم، قدرت مقاومت دارم، اطمینان خاطر دارم. ثبات دارم و آرامش درونی. وقتی حرف می‌زدم پا انداخته بودم روی پا، قهوه‌ام رو بدون شیر و شکر خوردم و سرم رو هم هی تکون ندادم. سوال دیگه؟

حمایت از هیچ

  • 12,000 تومان

کتاب حمایت از هیچ شامل سه داستان است از هارتموت لانگه. داستان‌هایی که همه‌شان از تلاش قهرمان‌شان برای گریز از تهی بودن خبر می‌دهد. هر داستان تشکیل‌شده از قطعه‌های بسیار کوتاه، تکنیکی که عدم پیوستگی جهان این شخصیت‌ها را به خوبی به نمایش می‌گذارد. داستان‌ها با یک اتفاق نه چندان جدی آغاز می‌شوند، مثل کنجکاوی یک کارمند بانک در سفری اداری و آواره شدن در اروپا یا تصادف کوچک و کم‌اهمیت نوجوانی که به خاطر گذراندن درس‌هایش یک موتورسیکلت از پدرش هدیه گرفته یا دردسرهای یک مستاجر جدید برای زنی حساس. این ماجراها کم‌کم بسط یافته و مخاطب را به جایی رهنمون می‌کنند که گاه حیرت‌آور است. توانایی نویسنده در استفاده از لحنی خونسرد و گره زدن آن با انبوهی اتفاق و ماجرای ریز و درشت است که کتاب حمایت از هیچ را خواندنی کرده، کتابی که محمود حسینی‌زاد آن را به زیبایی از آلمانی ترجمه کرده است.

سیابرزنگی‌ها (نمایش‌نامه)

  • 29,000 تومان

آرشی‌بالد: بوبو حق دارد. اگر می‌خواهید زیباتر باشید، هنوز کمی واس هست. نژ: باشد با وجودی که... (گل را که با دندان تکه کرده تف می‌کند) آرشی‌بالد: خشونت بیجا نداریم نژ، کثافتکاری هم نداریم. (نژ گل را برمی‌دارد و می‌خورد. آرشی‌بالد دنبال نژ می‌رود که قصد دارد خود را پشت کاتافالک پنهان کند، ویلاژ نژ را می‌گیرد و می‌آورد به طرف آرشی‌بالد که می‌خواهد نژ را سرزنش کند.)

اول عاشقی

  • 51,000 تومان

استلا زنی خانواده‌دوست و اهل مطالعه با همسر و فرزندانش در حومه شهر زندگی می‌کند. مردی ناشناس مزاحم زندگی‌اش می‌شود و حالا زندگی زن به کابوس بدل شده است. نویسنده با تصویرهایی زیبا و گیج‌کننده، شروع و ادامه روندن عاشقی را حکایت می‌کند. ... جایی خوندم عکس‌العمل یعنی تماس، اصلش همینه، این چیزیه که این آدم‌ها می‌خوان. عادی نیست. استلا می‌گوید من خودم رو کنار نگه می‌دارم. کجا این رو خوندی؟ جیسون می‌گوید توی اینترنت. توی این اینترنت نکبتی بدبخت! کجا دیگه می‌تونم خونده باشم؟

اورستیا (آیسخلوس)

  • 96,000 تومان

دو هزار و پانصد سال از تولد تراژدی می‌گذرد و گزافه نیست اگر بگوییم این نوشته‌های شکوهمند از دوران رنسانس به بعد از سرچشمه‌های اصلی ادبیات غرب و الهام‌بخش بسیاری از شاعران و نویسندگان و سایر هنرمندان سراسر جهان بوده است. آیسخولوس را پدر تراژدی می‌نامند، از آن روی که او نخستین شاعری است که با نوآوری‌های خود، چه در پرداخت مضامین و شخصیت‌ها و چه در نحوه اجرای نمایش‌نامه بر صحنه، این قالب هنری را تکامل بخشید. مضمون نمایشنامه‌های آیسخولوس بیش از هر چیز بر رابطه آدمی با خدایان استوار است. بسیاری از پرسش‌های ازلی انسان در این نوشته‌ها مطرح می‌شود: آدمی تا چه حد مسئول کرده‌های خویش است و تا چه حد محکوم رای خدایان؟ آنگاه که اراده و آرزوی آدمی با خواست خدایان در تعارض می‌افتد چه پیش می‌آید؟ عدالت خدایان به چه معنی است؟ و سرنوشت آدمی آنگاه که از بسیاری قدرت و مکنت سر به طغیان برمی‌دارد؟ به کجا می‌کشد؟ علاوه بر این آیسخولوس رویدادهای مهم زمانه خود را در نمایشنامه‌هایش بازتاب داده است.

1  صفحه‌ی 1