محمدهادي حاجي بيگلو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هوش عاطفی در محیط کار (20 مهارت عاطفی برای موفقیت شغلی) کتاب گویا
دل‌شکستگی (مجموعه مدرسه زندگی)
  • 67,500 تومان
  • با تخفیف: 67,500 تومان
هگل
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
دعواهای زن و شوهری (مجموعه مدرسه زندگی)
  • 94,500 تومان
  • با تخفیف: 94,500 تومان
هوش عاطفی در محیط کار (20 مهارت عاطفی برای موفقیت شغلی) مجموعه مدرسه زندگی
خودشناسی (مجموعه مدرسه زندگی)
  • 99,500 تومان
  • با تخفیف: 99,500 تومان
تکرار (جستاری در نفس‌شناسی تمثیلی)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
گئورگ ویلهلم فردریش هگل (پدیدارشناسی روح)
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
سورن کیرکگور (پاره‌های فلسفی)
  • 10,500 تومان
  • با تخفیف: 10,500 تومان
شغل مورد علاقه (مجموعه مدرسه زندگی)
  • 134,500 تومان
  • با تخفیف: 134,500 تومان

هوش عاطفی در محیط کار (20 مهارت عاطفی برای موفقیت شغلی) کتاب گویا

  • 35,000 تومان

هدف از انتشار مجموعه مدرسه زندگی پرورش هوش عاطفی به یاری فرهنگ است. باورمان این است که طیفی از جدی‌ترین معضلات ما نتیجه فقدان خودشناسیء همدلی و ارتباط است. فعالیت‌های ما در ده مرکز در اقصی نقاط جهان انجام می‌شودء از جمله لندنء آمستردامء سئول و ملبورن. فیلم‌سازیء برگزاری کلاس‌هاء ارائه خدمات درمانی و تولید سلسله‌ای از محصولات در عرصه روانشناسی از دیگر فعالیت‌های ماست. موسسه انتشاراتی مدرسه زندگی به انتشار آثاری در باب مهم‌ترین مسائل حیات فرهنگ و عاطفی معاصر می‌پردازد. مبنای انتشار عناوینء ارائه سرگرمیء تسلی‌بخشی . دگرگونی در زندگی خوانندگان است.

دل‌شکستگی (مجموعه مدرسه زندگی)

  • 67,500 تومان

دل‌شکستگی (مجموعه مدرسه زندگی)

هگل

  • 35,000 تومان

مبنای نظام فلسفی هگل منطق اوست. گرچه معنایی که هگل از علم منطق مراد می‌کند با معنای مرسوم آن متفاوت است. وجهی مشترک بین آن 2 هست که به مطالعه هگل خصوصا برای نوآموزان بسیار کمک می‌کند زیرا می‌توان گفت یکی از بهترین راه‌ها برای فهم اجزا نظام هگل صرف تشخیص جایگاه آن در سلسله مراتب منظم و منطقی کل نظام است.

دعواهای زن و شوهری (مجموعه مدرسه زندگی)

  • 94,500 تومان

دعواهای زن و شوهری (مجموعه مدرسه زندگی)

هوش عاطفی در محیط کار (20 مهارت عاطفی برای موفقیت شغلی) مجموعه مدرسه زندگی

  • 149,500 تومان

در کسب و کار مدرن بر آموزش فنی تاکید بسیاری می‌شود، در حالی که اکثر چیزهایی که موفقیت یا شکست یک سازمان را تعیین می‌کنند، هیچ ربطی به آن مهارت‌های سنتی سخت ندارند، که در آموزشگاه‌های کسب و کار آموزش داده می‌شوند. بلکه مهم‌تر آن مهارت‌های پیچیده‌ی نرم‌اند که کلید بلوغ عاطفی‌اند. کتاب هوش عاطفی در محیط کسب و کار، بیست مهارت عاطفی کلیدی را معرفی می‌کند، که می‌توانند به شکوفایی کسب وکارها و نیز افراد کمک می‌کنند. این مهارت‌ها طیفی گسترده را در بر می‌گیرند از ارائه و دریافت بازخوردهای صادقانه و پذیرش بی‌اشکال بودنٍ شکست، تا مواجهه با حسادت‌ها و ناامنی‌های موجود در گروه‌های کاری. در این کتاب می‌آموزیم که چگونه کودکی‌مان و حتی اکنون‌مان نیز تاثیراتی مضر بر رفتار ما با همکاران‌مان دارد و مانع آن می‌شود که بتوانیم طوری صحبت کنیم که دیگران حرف ما را بشنوند.

خودشناسی (مجموعه مدرسه زندگی)

  • 99,500 تومان

در یونان باستان از سقراط فیلسوف خواستند که لب کلام همه فرامین فلسفی را در یک عبارت خلاصه کند؛ و او در پاسخ گفت: «خودت را بشناس». خودشناسی به این دلیل چنین اهمیتی دارد که فقط بر اساس شناختی دقیق از وجود خودمان است که می‌توانیم تصمیم‌هایی قابل اطمینان بگیریم؛ به خصوص در قلمرو زندگی شخصی و زندگی شغلی. کتابی که در دست دارید ما را به سفری در ژرف‌ترین و گریزپاترین گوشه‌های وجود خودمان می‌برد و ما را مسلح به مجموعه‌ای از ابزارها می‌کند تا بتوانیم شخصیتمان را به درستی بشناسیم. در پایان این سفر، دریافت به کلی تازه و روشن‌تری از خویشتن خویش می‌یابیم؛ خواهیم دانست که هنگام تصمیم‌گیری باید مراقب کدام یک از جنبه‌های درونی‌مان باشیم؛ خواهیم فهمید که اولویت‌ها و توانایی‌های بالقوه ما احتمالا در کدام جنبه‌های وجودمان نهفته است.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

تکرار (جستاری در نفس‌شناسی تمثیلی)

  • 95,000 تومان

برای امید، جوانی لازم است، برای یادآوری نیز. برای خواست تکرار،‌اما، دلیری لازم است. آن که صرفا امید می‌ورزد بزدل است. آنکه صرفا خواهان یادآوری است، عیاشی بیش نیست. اما آنکه قصد تکرار دارد دلیر است، و هر آنقدر که با قوت بیشتر قادر به تحققش باشد در انسانیت ژرف‌تر است. اما آنکه درنیابد که زندگی تکرار است و این زیبای زندگی است، خود را محکوم کرده است و شایسته چیزی بهتر از آنچه بر سرش می‌آید نیست ـ او هلاک خواهد شد.

گئورگ ویلهلم فردریش هگل (پدیدارشناسی روح)

  • 12,000 تومان

پدیدارشناسی روح از جهتی تحقق آرمان روش شک دکارتی است. این اثر حکایتِ سفری سرشار از شک و نومیدی است که آگاهيِ بشر طی آن از منزلگاه دانش‌های ناحقیقی و خطا می‌گذرد و سرانجام در مرتبه‌ی «دانش مطلق» کوله‌بار سفر بر زمین می‌نهد. این دانش مطلق دست‌کم دو معنای مهم و مرتبط با هم دارد؛ از جهتی یعنی دانشی که موضوعش امر مطلق است، و از جهت دیگر یعنی نحوه‌ای از شناخت که در آن وحدت درونيِ آگاهی شناسنده و جستارمایه‌ی شناخت مبرهن شده باشد. بر این اساس، آنچه در پدیدارشناسی روح با آن سروکار داریم، تجلی‌های خطا و یک‌سویه‌ی همین امر مطلق است که به شکل قالب‌های گوناگون آگاهی یکی پس از دیگری وارد صحنه می‌شوند، به دلیل تناقض درونی‌شان فرومی‌پاشند و جای خود را به قالب بالاتری از آگاهی می‌دهند. از جمله‌ مهم‌ترینِ این صُوَر آگاهی می‌توان به آگاهی در قلمرو عرف، علم، عقل، هنر و دین اشاره کرد. و فلسفه همان دانش مطلق یا شناخت مفهوميِ حقیقت است که همه‌ی دیگر صور نازل‌ترِ دانش را در بطن خویش گنجانده است. بدین ترتیب پدیدارشناسی روح نردبانی است که پیش پای ما نهاده شده تا از سطح آگاهی عرفی به سطح آگاهی مطلق صعود کنیم. این کتاب بخشی از مجموعه‌ای‌ با عنوان «متون محوری فلسفه» است که بناست با توضیحاتی کوتاه و روشن، گرچه نه‌ ابتدایی، مهم‌ترین آثار تاریخ فلسفه را به خوانندگان معرفی و آن‌ها را برای مواجهه با خود این متون آماده و ترغیب کند.

سورن کیرکگور (پاره‌های فلسفی)

  • 10,500 تومان

مسئله اصلی پاره‌های فلسفی این است که چگونه می‌توان «حقیقت» را آموخت. به زعم یوهانس کلیماکوس - نام‌واره‌ای که کیرکگور کتاب را به وی منتسب کرده است - در مواجهه با این پرسش، دو نگرش بنیادین در کار است که با هم تقابل دارند و غیر قابل جمع‌اند: یکی «نگرش سقراطی» و دیگری «نگرش مسیحی». بنا به نگرش سقراطی، ما پیشاپیش از ازل واجد حقیقت هستیم و فقط لازم است آن را به یاد آوریم؛ اما بنا به نگرش مسیحی، ما هم‌اکنون در وضعیت بنیادین خطا هستیم، و امکان یادآوری حقیقت بر ما فروبسته است. در نگرش سقراطی، حقیقت در گذشته‌ی مطلق بر ما آشکار شده است؛ اما در نگرش مسیحی، حقیقت در آینده‌ی مطلق بر ما آشکار خواهد شد ... یکی از مهم‌ترین تمایزها بین این دو نگرش شأن و مقام آموزگار حقیقت است؛ در اولی با یادآوری سقراط افلاطونی سروکار داریم و در دومی با ایمان پارادوکسیکال مسیحی؛ اما وجه آیرونیک این کتاب این است که کیرکگور جانب هیچ‌یک از این دو نگرش را نمی‌گیرد، بلکه صرفا بر آن است که بر تقابل حاد آن دو تأکید کند. بدین ترتیب می‌توان گفت وی در این اثر می‌کوشد از طریق تحلیل چگونگی آموختن حقیقت به پرسش چیستی حقیقت نزدیک شود. این کتاب بخشی از مجموعه‌ای با عنوان «متون محوری فلسفه» است که بناست با توضیحاتی کوتاه و روشن، گرچه نه ابتدایی، مهم‌ترین آثار تاریخ فلسفه را به خوانندگان معرفی و آن‌ها را برای مواجهه با خود این متون آماده و ترغیب کند.

شغل مورد علاقه (مجموعه مدرسه زندگی)

  • 134,500 تومان

هدف از انتشار مجموعه مدرسه زندگی، پرورش هوش عاطفی به یاری فرهنگ است. باورمان این است که طیفی از جدی‌ترین معضلات ما نتیجه فقدان خودشناسی، همدلی و ارتباط است. فعالیت‌های ما در ده مرکز در اقصی نقاط جهان انجام می‌شود، از جمله لندن، آمستردام، سئول و ملبورن. فیلم‌سازی، برگزاری کلاس‌ها، ارائه خدمات درمانی و تولید سلسله‌ای از محصولات در عرصه روانشناسی از دیگر فعالیت‌های ماست. موسسه انتشاراتی مدرسه زندگی به انتشار آثاری در باب مهم‌ترین مسائل حیات فرهنگی و عاطفی معاصر می‌پردازد. مبنای انتشار عناوین، ارائه سرگرمی، آموزش، تسلی‌بخشی و دگرگونی در زندگی خوانندگان است.

صفحه‌ی 1