محمدعلي سپانلو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
به سوی شعرهای باشکوه (گزینه‌ای از ترجمه اشعار شاعران بزرگ جهان) مجموعه شعر
کودکی 1 رئیس
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
مقلدها
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان

به سوی شعرهای باشکوه (گزینه‌ای از ترجمه اشعار شاعران بزرگ جهان) مجموعه شعر

  • 195,000 تومان

آیا شاعری حرفه است یا ایدئولوژی؟ در هرحال ارکان آن کدام‌هاست؟ با عقل، عاطفه، حقیقت، رویا… چه رابطه‌ای دارد؟ هرکس با طرز متفاوتی شعر می‌سازد. من خود اغلب در رویای شبانه یا در رویاهای کوتاه روزانه با چشم باز، کلمه‌ای، تصویری، فریمی از یک فیلم و گاه صوتی می‌بینیم یا می‌شنوم. بعدها ذره‌بین برمی‌دارم و از درون همان جزء ماجرایی را پیدا می‌کنم، درواقع آن جزء کلیدی است برای گشایش ماجرایی که وجود داشته و من فراموش کرده بودم. پس برای من هر شعر با رویا آغاز می‌شود و با رهایی به پایان می‌رسد؛ و این رهایی خود می‌تواند بیداری باشد یا رویای دیگری.

کودکی 1 رئیس

  • 40,000 تومان

داستان این کتاب به ماجرای شکل‌گیری جهان‌بینی و شخصیت پسری به نام لوسین فلوریه، از چهار سالگی تا اوایل جوانی او، می‌پردازد. لوسین که پسر کارخانه‌داری ثروتمند است، به جستجوی هویت و معنا می‌رود تا بفهمد «چه اشکالاتی در او وجود دارد و مشکلش چیست». او روانکاوی فروید را از نظر می‌گذراند، با یک شاعر ارتباطی نزدیک اما گذرا برقرار می‌کند و در نهایت، عضوی از یک سازمان فاشیستی جوانان می‌شود و به همراه سایر اعضای سازمان، مردی یهودی را به قتل می‌رساند که در حال خواندن روزنامه است. کتاب کودکی 1 رئیس، داستانی بسیار تاثیرگذار و خواندنی است که مانند سایر آثار سارتر، ذهن مخاطب را تا مدت‌ها درگیر خود می‌سازد.

مقلدها

  • 59,000 تومان

از این که مقلد هستیم نباید چندان گله‌مند باشیم. بازیگری حرفه‌ شریفی است. اگر لااقل مقلدهای خوبی بودیم، دست‌ کم دنیا شناختی از سبک پیدا می‌کرد. ما واخورده‌ایم... فقط همین. مقلدهای بدی هستیم، انسان‌های بدی نیستیم. در رمان مقلدها، هائیتی در چنگال پاپادوک دیکتاتور، اسیر است و ماکوته، پلیس امنیتی او، یکه‌تازی می‌کند. گراهام گرین با شگردهای سینمایی و شیوه‌های گزارش‌نویسی، نقش‌بازانش را در فضایی جدی و طنز - که ویژه‌ اوست - به حرکت درمی‌آورد. براون، صاحب مهمانخانه؛ اسمیت، آمریکایی ساده‌‌دل؛ و جونز قابل اعتماد، پشت نقاب هنرمندانه‌شان یک وجه مشترک دارند: هر سه از عشق، رنج و تردید می‌ترسند.

صفحه‌ی 1