محمدعلي جعفري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه تخم مرغ را در بطری بیندازیم
  • 27,000 تومان
  • با تخفیف: 27,000 تومان
چگونه ماشین زمان بسازیم
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
مقدمه بالینی بر روانکاوی لاکانی (نظریه روش)
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان
مدرنیسم (5 خوانش سیاسی)
  • 16,000 تومان
  • با تخفیف: 16,000 تومان
سوژه لاکانی بین زبان و ژوئیسانس
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
سرگذشت کوانتوم (تاریخچه‌ای در 40 موقعیت)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
کتاب رنج و عشق
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
5 رکن تفکر موثر
  • 9,000 تومان
  • با تخفیف: 9,000 تومان
ژاک لاکان
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان

چگونه تخم مرغ را در بطری بیندازیم

  • 27,000 تومان

با گردهم آمدن مجموعه‌ای از معماهای علمی ساده و پیچیده الهام گرفته از جهان اطراف ما در این کتاب شگرف و رازآلود، سواد علمی خواننده به چالش کشیده می‌شود و درپی یافتن پاسخ آن‌ها، شناخت او نسبت به قوانین طبیعت بالاتر می رود. کلید قفل هریک از این پرسش‌های چالش برانگیز در انتهای کتاب وجود دارد.

چگونه ماشین زمان بسازیم

  • 25,000 تومان

با گردهم آمدن مجموعه ای از معماهای علمی ساده و پیچیده الهام گرفته از جهان اطراف ما در این کتاب شگرف و رازآلود، سواد علمی خواننده به چالش کشیده می‌شود و درپی یافتن پاسخ آن ها، شناخت او نسبت به قوانین طبیعت بالاتر می‌رود. کلید قفل هریک از این پرسش‌های چالش برانگیز در انتهای کتاب وجود دارد.

مقدمه بالینی بر روانکاوی لاکانی (نظریه روش)

  • 190,000 تومان

به رغم دشواری فراوان نوشته‌های لاکان، بسیاری از مفاهیم و نوآوری‌های بالینی او واضح و راحت صورت‌بندی می‌شود. با این وجود، امروزه تعداد کتاب‌هایی که توضیح بدهند روانکاوی لاکانی چگونه اجرا می‌شود و واقعا حاوی چیست و از این رو چه چیز آن را از دیگر اشکال درمان، با سوگیری روانکاوانه یا غیره متمایز می‌کند، حتی در صورت وجود اندک شمار است. این کتاب اقدامی در جهت اصلاح وضعیت فوق است. کتاب مختص متخصصان بالینی (روانکاوان، روان‌شناسان، روان‌پزشکان، روان‌درمانگران، مشاوران، مددکاران اجتماعی و غیره) و افراد تحت درمان - یا علاقه‌مند به آن یا مصمم به شرکت در آن - است. کتاب، حاصل فعالیت نویسنده در امر تعلیم درمانگران جدید دانشگاه دوکن و نظارت متخصصان بالینی است که - برخی از آن‌ها چند سال - به حرفه درمان اشتغال داشته‌اند. این کتاب برای روانکاوان تحت آموزش، درمانگران تمام حوزه‌ها و سمینارهای پیشرفته لیسانس و فوق‌لیسانس روان‌شناسی و دیگر حوزه‌های مرتبط مناسب است. کتاب به مرور وسیع رویکرد لاکان به درمان اختصاص دارد، اما هم‌زمان بسیاری از مفاهیم پایه او را معرفی می‌کند: خیالی، نمادین، واقعی؛ نیاز، تقاضا، عشق، میل، فانتزی، ژوئیسانس؛ سوژه، ابژه، دیگری؛ دال و مدلول؛ سه شکل نفی (طرد، انکار و سرکوب) و ساختارهای بالینی ناشی از آن‌ها؛ میل روانکاو، نقطه‌گذاری، جلسه با زمان متغیر و غیره.

مدرنیسم (5 خوانش سیاسی)

  • 16,000 تومان

استخوان های روح دفترهایی ست در باب فلسفه و نظریه‌ی مدرن. استخوان‌های روح سر آن دارد تا بازنمایی تحلیلی و دقیقی از جریان‌ها و جنبش‌های فلسفی و نظری معاصر به دست دهد. مدرنیسم: پنج خوانش سیاسی تری ایگلتون و فردریک جیمسون امروزه در شمار پر نفوذترین منتقدان و نظریه پردازان مارکسیست در جهان انگلیسی زبان‌اند که مخاطبان پرشمار و پروپاقرصی دارند. پنج مقاله‌ای که در این کتاب و نظریه‌ی ادبی در حوزه ی گفتمان مارکسیستی‌اند که دانشجویان و پژوهشگران بسیاری به آن‌ها ارجاع می‌دهند. خصلت ویژه‌ی این مقالات نگرش تند و تیز سیاسی آن‌هاست که با موطن خود، مدرنیسم ادبی غرب، سرشاخ می‌شوند تا لایه‌ها و تناقضات ایدئولوژیکش را به تیغ نقد بسپارند. قطعا خوانش و بررسی این مقالات می‌تواند جایگاه و رویکرد جایگزین ویژه‌ای را در حوزه‌ی نقد ادبی ما باز کند. این کتاب مجموعه‌ی مقالاتی است که می‌کوشند خوانشی ضد امپریالیستی از متون ادبی غرب امپریالیست ارائه دهند و عمده‌ی تمرکز این مقالات بر ادبیات مدرن غرب است که مدرنیسم ادبی را پی ریخته است.

سوژه لاکانی بین زبان و ژوئیسانس

  • 220,000 تومان

لاکانِ روانکاو، برخلاف بیشتر پساساختارگرایانی که به دنبال واسازی و حذف مفهوم سوژه انسانی‌اند، مفهوم سوبژکتیویته را بسیار مهم می‌داند و به کاوش در معنای سوژه بودن، نحوه سوژه شدن فرد، عوامل شکست در سوژه شدن، و امکانات روانکاو در القای «رسوب سوبژکتیویته» می‌پردازد. تلاش بروس فینک معطوف به ارائه دیدگاهی به اندیشه لاکان است که بسیاری بی‌تردید آن را بیش از حد ایستا و بسته تلقی می‌کنند، در حالی که یکی از جاذبه‌های بی‌شمار کار او دقیقاً در دگرسانی‌ها، خودپیرایی‌ها و واژگونی‌های بی‌وقفه چشم‌انداز ریشه دارد. او همچنین تلاش کرده است نگرشی از چند مفهوم مهم لاکانی را در این کتاب ارائه دهد و نظریه‌هایی را مطرح می‌کند که برای درمانگران و نظریه‌پردازان به یک اندازه مفید و نیرومند است. فینک در این کتاب جنبه‌ای از کار لاکان را به ما معرفی می‌کند که در اقبال به نظریه او مغفول مانده است و همچنین به شرح و بسط مفاهیم محوری او از قبیل دیگری، ابژه a، بیگانگی و جداسازی، ساختار زبان‌مانند ناخودآگاه، استعاره پدری، ژوئیسانس، و تفاوت جنسی می‌پردازد و دانشی عمیق از کار نظری و بالینی لاکان ارائه می‌دهد.

سرگذشت کوانتوم (تاریخچه‌ای در 40 موقعیت)

  • 40,000 تومان

این کتاب در 40 موقعیت، داستان مسرت و نومیدی، موفقیت‌های شورانگیز و چالش‌های عمیق را از سال 1900 تا حال حاضر روایت می‌کند. سرگذشت فیزیک‌دانان بزرگی چون پلانک، شرودینگر، هایزنبرگ، بور، اینشتین، فاینمن، گلمن، واینبرگ، بل، لگت و هیگز. اما موضوع اصلی آن خود فیزیک و کشف مفاهیم بسیار زیبا و هیجان‌انگیزی است که جهان علم تاکنون شاهد آن بوده است.

کتاب رنج و عشق

  • 150,000 تومان

«کتاب رنج عشق» درباره تجربه درد در روانکاوی است. واقعیت تکان‌دهنده این است که در نوشته‌های روانکاوانه فروید و لاکان هیچ درمان اختصاصی برای درد وجود ندارد، با اینکه درد روانی موضوع‌ محوری و حتی علت وجودی روانکاوی است. از این جهت، دستاورد خوان داوید نازیو در کتاب رنج و عشق خلا بزرگی را در پژوهش‌های روانکاوانه می‌پوشاند و نقش مهمی در فهم ما از روان بشر ایفا می‌کند. او درون‌مایه درد را با اصطلاحات روانکاوانه که طی بیش از سه دهه تجربه درمانی وضع کرده شرح می‌دهد.

5 رکن تفکر موثر

  • 9,000 تومان

روش‌هایی کاربردی و نشاط‌آور و الهام بخش به شما می‌آموزد تا با بهتر فکر کردن به موفقیت دست یابید. ایده کتاب ساده است: شما می‌آموزید با استفاده از راهبردهای ویژه بسیار بهتر از قبل فکر کنید. افراد ممتاز از نژاد ویژه‌ای برنیامده‌اند - آنها صرفا ذهن خود را به طور متفاوتی به کار می‌گیرند. با استفاده از روش‌های سرراست و فکر برانگیز پنج رکن تفکر موثر به طور منظم برای پرسش‌های دشوار به راه‌حل‌های خلاقانه دست پیدا می‌کنید، و با روش‌های جدید نگریستن به دنیا و خودتان آشنا می‌شوید و از فرصت‌های پنهان پرده برمی‌دارید. در این کتاب با کمک روایت‌هایی از زندگی واقعی، مضامین کاربردی گویا و روش‌های ملموس می‌توانید به فهم عمیق‌تر هر موضوعی دست یابید، از قدرت شکست به منزله گامی به سوی موفقیت بهره ببرید، عادت خلق سوالات بی‌امان را شکل بدهید، دنیای ایده‌ها را به منزله جریان دائمی اندیشه بنگرید، و واقعیت نشاط‌انگیزی را که همه ما قادر به تغییر دادنش هستیم پذیرا شوید. فارغ از اینکه چه کسی باشید، قوالب ذهنی معرفی شده در کتاب توانایی تشخیص هر هدفی را به نحوی خلاقانه‌تر، هوشمندانه‌تر و موثرتر به شما اعطا می‌کند. پنج رکن تفکر موثر، با انبوه مثال‌های جذاب که حقایق تفکر را در تمام طبقات جامعه آشکار می‌کنند، مناسب تمام کسانی است که می‌خواهند از ظرفیت فکری خود کمال بهره را ببرند ـ از جمله دانش‌آموزان، اولیا، معلمان، اهالی کسب و کار، متخصصان، ورزشکاران، هنرمندان، رهبران و فراگیران مادام‌العمر. پنج رکن تفکر موثر، هنگام مواجهه با مشکل، نیاز به ایده‌ای نو، یا قصد آموزش و پیشرفت، الهام‌بخش و راهنمای شما در مسیرتان خواهد بود.

ژاک لاکان

  • 150,000 تومان


ژاک لاکان بی‌تردید مهم‌ترین روانکاو پس از زیگمون فروید، بنیان‌گذار و پدر روانکاوی است. اکنون بیش از نیمی از روانکاوان دنیا از روش‌های لاکانی استفاده می‌کندد. در عین حال تاثیر لاکان در فراسوی دیوارهای اتاق معاینه بین اندیشمندان روانکاوی مدرن بی‌نظیر است. تفکر لاکانی امروزه در رشته‌های مطالعات ادبی و سینمایی، مطالعات زنان و نظریه اجتماعی نفوذ کرده است.

صفحه‌ی 1