محمدرضا باطني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مغز ما (چگونه از مغز خود بهتر استفاده کنیم)
  • 320,000 تومان
  • با تخفیف: 320,000 تومان
نظریه رمان (از رابله تا مارکز)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
ساخت و کار ذهن
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان

مغز ما (چگونه از مغز خود بهتر استفاده کنیم)

  • 320,000 تومان

این کتاب درباره توده مرطوب و درهم تنیده‌ای از بافت سلولی است که مغز نامیده می‌شود. این کتاب به ما می‌گوید که چرا مغز عهده‌دار همه‌چیز است: از عشق واقعی گرفته تا بیرون کشیدن شما از تختخواب در صبحگاه. این کتاب درباره این است که ما چگونه فکر می‌کنیم، چگونه احساس می‌کنیم و چرا نمی‌توانیم جلوی خودمان را بگیریم و از برداشتن تکه دوم آن کیک شکلاتی خودداری کنیم. این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه خوب بخوابید، به شما هشدار می‌دهد که هیچ‌وقت به خاطره‌ای اعتماد نکنید،‌ و برای شما توضیح می‌دهد که هرقدر هم آدم موفقی باشید، احتمالا هیچ‌وقت خوشحال‌تر از آنچه فعلا هستید نخواهید بود.

نظریه رمان (از رابله تا مارکز)

  • 35,000 تومان

میلان کوندرا نویسنده کتاب «نظریه رمان» همچون دیگر آثار نظری‌اش، به عنوان یک ابررمان‌شناس و رمان‌نویس، پیوسته راه‌گشای مسیری برای آموزش رمان‌نویسان جوان و تازه‌کار بوده است. در همان بخش‌های نخستین کتاب، در مورد درک هنری ما نکته تازه‌ای را مطرح می‌کند. او می‌گوید: «حس زیبایی‌شناسی ما پیش از آن که خودبه‌خود در قضاوت ما در مورد یک اثر هنری تاثیر گذارد، از آگاهی تاریخی خود تاثیر می‌پذیرید، به همین جهت یک اثر انسان اولیه در غاری در پیش تاریخ حتی اگر اثر یک دست بر دیوار باشد یا تصویری نامشخص از حیوانات و... برای ما در حکم یک اثر جالب و کم‌نظیر به لحاظ آگاهی تاریخی ما از زندگی آدمیان در آن دوران است که هیچ اثر هنری معاصری در هیچ شکل قدرت، برابری ارزشی با آن را ندارد. یان موکاروفسکی بنیان‌گذار «ریبایی‌شناسی ساخت‌گرا، معتقد بود: «فقط فرض وجود یک ارزش زیباشناسانه عینی است که به تکامل تاریخی هنر معنا می‌دهد.» به بیانی دیگر در غیاب ارزش زیبایی‌شناسانه، تاریخ هنر تنها انباری بزرگ است، پر از آثاری که ترتیب زمانی آن‌ها دارای هیچ معنای خاصی نیست...

ساخت و کار ذهن

  • 24,000 تومان

مجموعه سخنرانی‌های ریت را بی‌بی‌سی برای نخستین بار در سال 1947 برگزار کرد. این سخنرانی‌ها به پاس علاقه‌ای که لرد ریت، بنیان‌گذار بی‌بی‌سی، نسبت به نقش آموزشی پخش رادیویی نشان می‌داد به نام او نام‌گذاری شد. امروز پژوهش درباره مغز در مرحله خرسندکننده‌ای از علم قرار دارد، در مرحله پرنعمت پدیدارشناسی. کشف حقایق مسحورکننده درباره مغز، بی‌پایان به نظر می‌رسد. با این همه، راه درازی در پیش است تا ما به جایی برسیم که بتوان معمایی را که در کاسه سرمان نهفته است حل کنیم.

صفحه‌ی 1