محمدجواد نعمتي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنر جنگ (قدیمی‌ترین رساله دنیا در مورد جنگ)
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
نقشه‌های ذهنی در محیط کار و زندگی
  • 84,000 تومان
  • با تخفیف: 84,000 تومان
نقشه‌بندی ذهنی برای همه (از خلاقیت خود برای تحول در زندگی استفاده کنید)
مغزت را درست به کار بینداز (روش‌های نوین یادگیری و تفکر برای بهره‌مندی از قوای ذهنی)
تمرکز و تقویت حافظه
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
تندخوانی پیشرفته (روشی متحول‌کننده برای افزایش سرعت مطالعه درک مطلب و یادگیری)
حافظه‌ات را به کار بینداز
  • 41,000 تومان
  • با تخفیف: 41,000 تومان
نقشه‌بندی ذهنی (از خلاقیت خود برای تحول در زندگی استفاده کنید)
نقشه‌های ذهنی برای بچه‌ها (حافظه و تمرکز خود را تقویت کنید)
تندخوانی (سرعت مطالعه و درک مطلب خود را برای موفقیت افزایش دهید)
1 فروشنده فوق‌‌ ستاره شوید (21 روش عالی برای فروش بیشتر  سریع‌تر و آسان‌تر در بازارهای دشوار)

هنر جنگ (قدیمی‌ترین رساله دنیا در مورد جنگ)

  • 17,000 تومان

سان تزو می‌گوید: بهترین چیز در هنر واقعی جنگ این است که کل کشور دشمن، سالم و دست‌نخورده تصرف شود. در هم کوبیدن و نابود کردن آن ایده خوبی نیست. در اختیار گرفتن کل یک ارتش به ‌جای نابود کردن آن خیلی بهتر است. حتی تصرف یک هنگ، گروهان یا گردان بسیار بهتر از نابود کردن کل ارتش است. بنابراین پیروز شدن در همه نبردها اوج برتری نیست. برتری واقعی زمانی‌ست که بتوان بدون جنگیدن، مقاومت دشمن را در هم شکست.

نقشه‌های ذهنی در محیط کار و زندگی

  • 84,000 تومان

فروشنده پرفروش جهانی، تونی بازان، سیستم متحول کننده نقشه‌های ذهنی را وارد دنیای کسب و کار می‌کند. تونی بازان از سیستم نقشه‌های ذهنی ثبت شده خود برای آموزش میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا استفاده می‌کند تا یاد بگیرند. اکنون بازان «نقشه‌های ذهنی در محیط کار و زندگی» را خلق کرده، یک راهنمای عملی برای رسیدن به موفقیت و رضایت‌مندی در محیط کار. نقشه‌های ذهنی، یک ابزار متحول کننده تفکر نظام‌مند است. ابزاری تصویری و رنگی از نکته‌برداری که هم‌زمان خلاقیت و منطق ما را شکوفا می‌سازد. این کتاب با آوردن یک سری داستان‌های واقعی و موفقیت ـ هم چون نتایج شگفت‌انگیزی که سیستم بازان برای شرکت‌هایی مثل بویینگ، کان ادیسون و کامپیوتر اپل به همراه داشته ـ توانسته افراد، گروه‌های کاری و شرکت‌های بزرگ و کوچک را راهنمایی کند تا چگونه برنامه‌ریزی و استراتژی‌سازی موثری داشته باشند. مسایل و مشکلات را خلاقانه حل کنند و واقعیات را به راحتی به خاطر بیاورند. چیزی که باعث می‌شود خلاقیت و بهره‌وری هر فردی به حداکثر میزان خود برسد.

نقشه‌بندی ذهنی برای همه (از خلاقیت خود برای تحول در زندگی استفاده کنید)

  • 170,000 تومان

«کلید بهره‌برداری از قدرت ذهن». نقشه‌بندی ذهنی یک تکنیک تصویری قوی و ساختاربندی شده است که می‌تواند بهبود شگفت‌انگیزی در شفافیت، تمرکز، حافظه، بهره‌وری و خلاقیت همه حوزه‌های زندگی شخصی و کاری شما ایجاد کند. همه چیز را راحت‌تر کنید!

مغزت را درست به کار بینداز (روش‌های نوین یادگیری و تفکر برای بهره‌مندی از قوای ذهنی)

  • 110,000 تومان

از سال 1974 که اولین نسخه این کتاب وارد بازار شد، تاکنون به 27 زبان زنده دنیا ترجمه شده و در بیش از 100 کشور مختلف از 5 قاره دنیا چاپ شده است. کتابی که به فروش‌های میلیونی دست یافته و هنوز هم تقاضا برای آن ادامه دارد! نویسنده این کتاب، «تونی بازان»، اکنون به سراسر جهان مسافرت می‌کند و روش‌های تفکر، یادگیری و تقویت حافظه خود را به افرادی که دوست دارند از ابر کامپیوتر درون خود یعنی مغزشان به بهترین نحو استفاده کنند، یاد می‌دهد.

تمرکز و تقویت حافظه

  • 150,000 تومان

کتاب «تمرکز و تقویت حافظه» دقیقا برای کمک به شما در رسیدن به اهداف نگاشته شده است. این کتاب شما را با آخرین یافته‌های هزاره سوم در مورد تقویت حافظه آشنا می‌کند و روش شگفت‌انگیز و فوق‌العاده کاربردی «ماتریس تقویت حافظه» را به شما یاد می‌دهد. این روش این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا هر چیزی را از ده مورد گرفته تا پنجاه هزار مورد به راحتی به خاطر بسپارید و در عین حال قدرت حافظه خود را نیز به صورت چشمگیری افزایش دهید.

تندخوانی پیشرفته (روشی متحول‌کننده برای افزایش سرعت مطالعه درک مطلب و یادگیری)

  • 250,000 تومان

این کتاب بخشی از مجموعه رویکردهای انقلابی تونی بازان که شامل کتاب پرفروش «نقشه ذهنی» می‌شود و کتابی عملی برای آن دسته از افرادی که خواهان دستیابی به تمام این اهداف هستند. تندخوانی سبب می‌شود: سریع‌تر و خلاقانه‌تر فکر کنید. یادداشت‌های موثرتری بردارید. به راحتی امتحانات را پشت سر بگذارید. در زمان صرفه‌جویی کنید. تونی بازان اطلاعاتی درباره چشم‌ها و مغز ارائه می‌کند که به کمک آنها تمام ابعاد مطالعه شما بهبود می‌یابد و او نشان می‌دهد که سرعت بیش از 1000 کلمه در دقیقه امکان‌پذیر است. رویکردهای مبتکرانه او در مورد این موضوع مهم، درک تندخوانی را آسان می‌کند، شما را قادر می‌سازد از آن در تمام ابعاد زندگی‌تان استفاده کنید.

حافظه‌ات را به کار بینداز

  • 41,000 تومان

در این کتاب، تونی بازان رازهای تقویت حافظه را برای شما آشکار می‌کند و به شما یاد می‌دهد که چطور می‌توانید حافظه خود در مورد نام‌ها، شماره‌ها، تاریخ‌ها، فهرست‌ها و همچنین سخنرانی‌ها، مقالات، شعرها و کتاب‌ها تقویت کنید. همچنین قسمت‌هایی در مورد یادگیری زبان‌های جدید، آمادگی برای امتحانات و به خاطر سپردن جواب‌ها آورده شده است. این کتاب: برای دانش‌آموزان مدارس و دانشجویان دانشگاه‌ها بسیار مفید است و می‌توانند از آن برای مرور درٍس‌ها و امتحانات استفاده کنند. برای افرادی که در مشاغل مختلف هستند و افرادی که دوست دارند توانایی‌های ذهنی خود را افزایش دهند بسیار سودمند است...

نقشه‌بندی ذهنی (از خلاقیت خود برای تحول در زندگی استفاده کنید)

  • 80,000 تومان

با تکنیک‌های متحول‌کننده تونی بازان برای کسب موفقیت آشنا شوید. - خلق ایده‌های درخشان - تبادل اطلاعات، آماده کردن گزارش و مقاله - برنامه‌ریزی برای اهداف شخصی و حرفه‌ای - در دست گرفتن سررشته زندگی نقشه ذهنی یک ابزار پویا و مهیج برای رسیدن به تمام این اهداف است. در این کتاب کوچک که برای افراد پر مشغله نگاشته شده است، تونی بازان به توضیح قواعد، روش‌ها و کاربردهای نقشه ذهنی می پردازد. به نحوی که ما را در رسیدن به اهداف و کسب موفقیت رهنمون می‌شود.

نقشه‌های ذهنی برای بچه‌ها (حافظه و تمرکز خود را تقویت کنید)

  • 75,000 تومان

این کتاب به بچه‌ها کمک می‌کند تا: بتوانند هر چیزی را برای همیشه به خاطر بسپارند. نکات، فرمول‌ها و اشکال را به راحتی یاد بگیرند. تمرکز و انگیزه خود را بالا ببرند. نام‌ها، اسامی و مکان‌ها را به آسانی به ذهن بسپارند. در شرایط سخت و امتحانی اطلاعات را به یاد بیاورند. زمان مطالعه خود را کاهش داده و کیفیت آن را افزایش دهند. این کتاب برای موفقیت دانش‌آموزان 7 تا 14 ساله در مدارس بسیار مفید است.

تندخوانی (سرعت مطالعه و درک مطلب خود را برای موفقیت افزایش دهید)

  • 21,000 تومان

در این کتاب کوچک، تونی بازان به توضیح تکنیک‌های تندخوانی مختص خود می‌پردازد که علاوه بر بالا بردن سرعت مطالعه، شما را قادر می‌سازد تا توانایی خود را در فهم بهتر مطالبی که در طول دوران تحصیل، در محیط کار و در اوقات فراغت،‌ مطالعه می‌کنید، افزایش دهید. نکاتی که تونی بازان در این کتاب مطرح می‌سازد، نحوه‌ همکاری میان چشم و مغز در دریافت و ذخیره‌سازی اطلاعات را نشان می‌دهد و تکنیک‌ها و تمریناتی کاربردی در این زمینه ارائه می‌کند که می‌توان مستقیما از آنها استفاده کرد. تونی بازان مبتکر مفهوم نقشه ذهنی بوده و یک نویسنده سرشناس جهانی در زمینه مغز و یادگیری می‌باشد. کتاب‌های او در 100 کشور دنیا با تیراژ میلیونی به چاپ رسیده است و به بیش از 30 زبان مختلف ترجمه شده‌اند. وی برگزار‌کننده سخنرانی‌های مختلف در سراسر دنیا بوده و به عنوان مشاور در بسیاری از سازمان‌های دولتی و شرکت‌های چند ملیتی مشغول به کار می‌باشد.

1 فروشنده فوق‌‌ ستاره شوید (21 روش عالی برای فروش بیشتر سریع‌تر و آسان‌تر در بازارهای دشوار)

  • 27,000 تومان

کتاب 1 فروشنده فوق ستاره شوید، به صورت کوتاه و مختصر کتابی راهنما برای فروشندگان حرفه‌ای پر کار است و ایده‌ها و تکنیک‌هایی کلیدی ارائه می‌کند ارائه می‌کند که می‌توانند خیلی سریع فروش شما را افزایش دهند و باعث افزایش درآمدتان شوند. برایان تریسی به شما نشان می‌دهد که چگونه قرار ملاقات‌‌های بیشتر و بهتری ترتیب دهید، زمان بیشتری را صرف مشتری‌های بهتر کنیم، نیازهای مشتری را به درستی بشناسید.

صفحه‌ی 1