محمدباقر حسيني فياض


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شجاعت خلاق بودن
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
آزادی و سرنوشت
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
کشف وجود
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

شجاعت خلاق بودن

  • 80,000 تومان

جامعه در حال تغییر و دگرگونی است. تغییر باعث می‌‌شود که بسیاری از ما حس از خود بیگانگی و سردرگمی داشته باشیم. حال دو راه پیش روی ماست. نخست اینکه سراسیمه و پریشان، گوشه‌گیر شویم و کنج عزلت اختیار کنیم، و راه دوم پروراندن و گسترش شجاعت برای خلق جامعه‌ای بهتر است. راه دوم نیازمند شجاعت و البته خلاقیت است. شجاعت به معنای به پیش رفتن است. حتی هنگامی که چندان امیدی به آن نیست. از همین روست که فلاسفه هستی‌گرای (اگزیستانسیال) همچون کی‌یر کگارد، نیچه و سارتر شجاعت را نبود یاس نمی‌دانند بلکه آن را توانایی به پیش رفتن با وجود یاس می‌خوانند. این کتاب رویکردی به خلاقیت از دید یک روانشناس هستی‌گرای است. می خلاقیت را هدف غایی همه مردمان می‌داند (و نه صرفا آن دسته از افرادی که از قدیم خلاق خوانده می‌شوند) و خلاق بودن را با بهزیستی و میل به اینکه جهان را جایی بهتر سازیم، پیوند می‌دهد.

آزادی و سرنوشت

  • 180,000 تومان

رولو می در این کتاب، بر پایه داستان‌ها ‍(اعم از امروزی و اساطیری) و نیز شرح ‌حال‌های موردی در کار بالینی خویش، به ما نشان می‌دهد که چگونه با تعارض‌های حل ‌نشده راه را بر آزادی درونی خویش می‌بندیم. او به بررسی مفهوم الهام‌بخش آزادی اساسی می‌پردازد، آزادی اراده که به ما اجازه می‌دهد نگرش خود را برگزینیم، حتی اگر با بیداد و ستم رویاروی باشیم. او سپس در مفهوم سرنوشت اندیشه و غور می‌کند،‌ طرحی در زندگی ما که به جستجویش می‌پردازیم و توضیح می‌دهد که چگونه ما تنها تا اندازه‌ای می‌توانیم به سرنوشتی که در آن کامیابی و حس پیشرفت را تجربه می‌کنیم، جامه عمل بپوشیم.

کشف وجود

  • 35,000 تومان

در این اثر که به تعبیر یالوم یکی از اساسی‌ترین کارهایی است که در مورد روانشناسی وجودی نگاشته شده، رولو می با تحلیلی همه جانبه و دقیقه، پس از توضیح آنچه را که در سنت‌های روان‌درمانی رخ داده، تضادهای دامن‌گیر و نارسایی جدی آن‌ها را برمی‌شمارد. تبیین ریشه‌های اضطراب، ویژگی‌های گناه وجودی و تفاوت آن با گناه بیمارگون و توضیح سه دنیای پیرامون، ارتباطی و خویشتن از جمله مباحثی است که با ژرف‌بینی مورد بررسی قرار می‌گیرد. بیان ویژگی‌های درمان وجودی، تأثیر نیچه، کی‌یر کگارد، هوسرل، یاسپرس و سارتر بر روانشناسی وجودی، خواننده را به تأمل وامی‌دارد. رولو می در این کتاب به این نتیجه می‌رسد که غایت مطلوب در روان‌‌درمانی، کشف وجود خویشتن است.

صفحه‌ی 1