محمد قراچه داغي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدیریت نفس (عزت نفس و تحول شخصی)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
فنگ‌شویی برای زندگی در آپارتمان
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
فنگ‌شویی برای امروز
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان

مدیریت نفس (عزت نفس و تحول شخصی)

  • 75,000 تومان

کتاب حاضر، نیمی از مطالعات من در سیزده سال گذشته است که به بررسی نقش عزت نفس در رشد و بهسازی انسان، اختصاص دارد. من به دو مضمون دوقلو، احترام به نفس و عزت نفس در بخش دو کتاب اشاره کرده‌ام. توضیح داده‌ام که چگونه انسان‌ها به خودمختاری و فردگرایی بیشتر می‌رسند. در این‌جا به فرآیند خودشکوفایی از زاویه‌ی دیگری نگاه می‌کنم. تفاوت این بخش با بخش یک، این است که این‌جا و اکنون توجه دارد. در این بخش هم‌چنین به موضوع خودبیزاری توجه کرده‌ام. در بخش سه، به موضوع چشم‌انداز اخلاقیات توجه می‌کنم! که درباره‌ی نقش ارزش‌ها در زندگی انسان می‌پردازم و توضیح می‌دهم که چگونه اخلاقیات می‌توانند به کم شدن عزت‌نفس کمک کنند. توضیح داده‌ام که رسیدن به سطح تعالی هدف غایی تکامل انسان است. در تمام کتاب به روش‌ها و مضامین مختلف به موضوع تغییر توجه می‌کنم. توضیح می‌دهم که چگونه می‌توانیم به سطح بالاتر عزت نفس برسیم و استقلال و خودمختاری را تجربه کنیم. ینابراین در این کتاب توضیح می‌دهم که احترام گذاشتن و گرامی داشتن نفس چه معنایی دارد. و این در سعادت و حال خوش افراد چه نقشی را بازی می‌کند. توضیح می‌دهیم که عزت نفس مثبت چه معنایی دارد و چگونه می‌توان آن را تحقق بخشید. توضیح داده‌ایم که نفس و خود، چگونه بازدارنده‌اند، موفقیت نیستند بلکه وسیله‌ای هستند که بدون آن موفقیت انکان‌پذیر نیست.

فنگ‌شویی برای زندگی در آپارتمان

  • 40,000 تومان

هزاران سال پیش، مردم چین دریافتند که کیفیت زندگی آنها هنگامی ارتقاء می‌یابد که به جای نبرد با طبیعت، به هماهنگی با آن دست یازند، بنابراین آنان اصول اولیة فنگ‌شویی را به وجود آوردند. فنگ‌شویی که به معنی هنر زندگی موزون با محیط است، در نزد مردم فرهنگ‌های آسیایی از چنان جایگاهی برخوردار بود که آن را چون رازی برای خود حفظ می‌کردند، اما مهاجرت‌های گسترده در سال‌های اخیر، باعث گسترش فنگ‌شویی در سراسر جهان شده است. این کتاب به شما می‌آموزد که با کمک فنگ‌شویی در آپارتمان خود به تعادل و هماهنگی با محیط رسیده و با این همنوایی به رضایت خاطر، زندگی شاد و وفور نعمت دست پیدا کنید.

فنگ‌شویی برای امروز

  • 60,000 تومان

فنگ‌شویی را می‌توان هنر طراحی نظم موزون نامید و ریشه‌های آن را باید در جهان‌بینی تائوئیسم و باورهای آن جستجو کرد. تائوئیسم در آغاز به عنوان یک فلسفه یا جهان‌بینی بر وفاق موزون بین انسان و محیط او برای دستیابی به آرامش و توازن تکیه داشت، اما در طی قرون تحت تأثیر عوامل مختلف تبدیل به مذهب غالب در چین شد. نویسندة این کتاب، فردی چینی است که خود را از خاندانی می‌داند که نسل‌ها در زمنیة فنگ‌شویی و طالع‌بینی چینی فعالیت داشته‌اند. تخصص او در زمینة آکوستیک معماری است و محقق ادبیات، هنر و تاریخ مدرن و کلاسیک چین محسوب می‌شود. موضوع کتاب حاضر، فنگ‌شویی فضاهای داخلی است.

صفحه‌ی 1