محبوبه سليماني درچه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خرده عادت‌ها (راهی آسان و ثابت شده برای ایجاد عادت‌های خوب و ترک عادت‌های بد)
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها (روشی نو برای خوب زندگی کردن)
زندگی خود را دوباره بیافرینید
  • 71,000 تومان
  • با تخفیف: 71,000 تومان
تسلی‌بخشی‌های فلسفه
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

خرده عادت‌ها (راهی آسان و ثابت شده برای ایجاد عادت‌های خوب و ترک عادت‌های بد)

  • 40,000 تومان

کتاب خرده عادت‌ها اثر جیمز کلیر، به مخاطب قدرت عادت و راههای تغییر آن را نشان می دهد. این کتاب سعی در تثبیت و نهادینه کردن عادت‌های مثبت و حذف و بیرنگ کردن عادت‌های منفی، البته به روش گام به گام و روزانه دارد و یکی از موثرترین راه‌ها برای ایجاد عادت‌های بهتر را پیوستن به گروهی می‌داند که در آن رفتار دلخواه و مطلوب شما، رفتار عادی محسوب شود. نویسنده 4 قانون برای ایجاد عادت‌های خوب ارائه می‌دهد که عبارتند از: 1)نشانه 2)اشتیاق 3)پاسخ 4)پاداش برای از بین بردن عادت‌های بد نیز می‌توانیم این قوانین را معکوس کنیم.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها (روشی نو برای خوب زندگی کردن)

  • 44,000 تومان

در این کتاب نویسنده داستان زندگی خودش و دغدغه‌های دوران جوانی‌اش ا با صراحت بیان کرده است تا بتواند خواننده را به هدف مورد نظر یعنی رهایی از دغدغه‌ها برساند. مارک منسن می‌گوید: هر فرد موفقی بارها و بارها شکست خورده است اما آنچه نمایش داده می‌شود فقط موفقیت اوست. از این رو بسیاری از افراد می‌خواهند بدون تحمل سختی و فشار، ره صد ساله را یک شبه طی کنند.

زندگی خود را دوباره بیافرینید

  • 71,000 تومان

در «کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید». جفری یانگ وژانت کلوسکو 11 الگوی رفتاری مخرب و تکراری را شناسایی و درمان می‌کنند. این 2 نویسنده که از شناخت درمان‌گران بنام و صاحب‌نظر می‌باشند با استفاده از تجارب بالینی خود و شرح حال بیماران واقعی نشان می‌دهند که شرایط زندگی گذشته و خلق و خوی ذاتی افراد می‌تواند از بهترین دلایل شکل‌گیری این الگوها باشد. در ادامه کتاب با استفاده از تکنیک‌های تجربی، شناختی و رفتاری به بیمار در اصلاح این الگوها کمک می‌شود. دکتر آرون تی‌بک، بنیان‌گذار شناخت درمانی، ضمن نوشتن مقدمه‌ای بر این کتاب مراتب تشکر و قدردانی خود را از مولفان «یانگ و کلوسکو» ابراز داشته است.

تسلی‌بخشی‌های فلسفه

  • 70,000 تومان

تسلی‌بخشی‌های فلسفه یکی از مشهورترین و پرمخاطب‌ترین آثار (آلن دوباتن) می‌باشد که اولین بار در سال 2000 منتشر شده است. در این کتاب نویسنده سعی کرده است با بهره‌گیری از آثار فیلسوفان بزرگی چون سقراط، سنکا، شوپنهاور، اپیکور، و نیچه درس‌هایی آموزنده و کاربردی برای جامعه کنونی ارائه دهد. سقراط تسلی‌بخش در مواجهه با عدم محبوبیت است. سنکا یاور ما در برابر احساس ناامیدی و یاس است. اپیکور با ارائه راهکارهایی برای مشکلات اقتصادی، در هنگام بی‌پولی به یاری‌مان می‌شتابد، شوپنهاور تسلی‌بخش دل‌های شکسته است و بالاخره این نیچه است که ما را در سختی‌های زندگی یاری می‌دهد. این کتاب فلسفه را با زبانی ساده و عامه‌پسند ارائه داده است...

صفحه‌ی 1