مجيد رئيس دانا


تولیدکننده



بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اعتصاب علیه تکلیف درسی (تقویت عزت‌نفس فرزندان)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
انجام تکلیف درسی بدون دل‌آشوبه (ویژه کودکان دبستانی)
انضباط موثر برای کودکان 2 تا 12 ساله (1 2 3 جادویی)
زندگی درونی فرزندان طلاق (سرگردان بین 2 دنیا)
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
راهنمای فرزندپروری موفق
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
والدین موثر فرزند مسئول
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
مشق بدون اشک
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان

اعتصاب علیه تکلیف درسی (تقویت عزت‌نفس فرزندان)

  • 110,000 تومان

یک دانش‌آموز که از انجام تکالیف فراوان درسی جان به‌لب شده است تصمیم می‌گیرد در برابر این فشارهای آزارنده مقاومت کند. بنابراین دست به اعتصاب می‌زند و تکالیفش را انجام نمی‌دهد. گرگوری دانش‌آموز بی‌استعدادی نیست. او ذوق ادبی دارد و شعر می‌گوید و داستان می‌نویسد. اعتصاب او هدفمند و منطقی است. دوستانش فکر می‌کنند او دارد اشتباه می‌کند، خانواده نگران است و مدیر مدرسه می‌خواهد جلوی دردسر او را بگیرد. نویسنده در کتاب «اعتصاب علیه تکلیف درسی»، طنز و خنده را به خدمت گرفته است تا یک مفهوم تربیتی را آموزش دهد. هر کسی که مدرسه برایش عذاب‌آور و انجام دادن تکالیف درسی برایش طاقت‌فرساست با خواندن این کتاب به بینش جدیدی دست می‌یابد. در این کتاب موضوع به‌نحوی پرورانده شده است که خواننده را جذب می‌کند چون مطالب، شاد، خنده‌دار و سرشار از مفاهیم اساسی در آموزش و پرورش است.

انجام تکلیف درسی بدون دل‌آشوبه (ویژه کودکان دبستانی)

  • 80,000 تومان

انجام دادن تکالیف درسی گاهی بسیار طاقت‌فرساست. اما هر مدرسه‌ای بروید، این تکالیف همراه شماست و دست از سرتان برنمی‌دارند. تکلیف چیزی است که ناچار باید انجامش بدهید و یاد بگیرید چطور از پس این کار برآیید بدون اینکه حالتان به هم بخورد و کفرتان در بیاید. کتاب انجام تکلیف درسی بدون دل‌آشوبه توصیه‌هایی سازنده برای شروع کردن، انجام دادن و پایان دادن به تکالیف دارد. روش نویسنده این است که راهکارهای خود را با زبان طنز به خوانندگان ارائه می‌کند، زیرا خنده باعث آسان‌تر شدن یادگیری می‌شود. با خواندن این کتاب، کودکان یاد می‌گیرند چگونه برنامه‌ای برای انجام دادن تکالیفشان طراحی کنند که طبق آن مثلا ابتدا به سخت‌ترین تکلیف‌ها مشغول شوند. در این کتاب عوامل حواس پرت‌کن مدرن مانند اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای الکترونیکی با تصویرهای طنزآمیز بررسی شده‌اند. با رعایت توصیه‌های این کتاب دیگر انجام دادن تکالیف نه تنها برای شما سخت و آزاردهنده نیست، بلکه تفریحی است بین تفریحات دیگرتان.

انضباط موثر برای کودکان 2 تا 12 ساله (1 2 3 جادویی)

  • 90,000 تومان

در این کتاب برای شما برنامه‌ای سرگرم‌کننده با فرزندانتان فراهم شده است تا بر امور خانه‌تان کنترل داشته باشید و از حضورشان لذت ببرید. برای این منظور، به شما کمک می‌کند حد و مرزهایی برای فرزندانتان تعیین کنید. نویسنده وظیفه دشوار والد بودن را در سه گام جداگانه شرح می‌دهد: 1. کنترل رفتارهای زشت و نامناسب: با آموختن تکنیک‌هایی بسیار ساده برای دست کشیدن فرزندان از کارهایی که نمی‌خواهند کنار بگذارند. 2. تشویق رفتارهای خوب: با آموختن چندین روش موثر برای تشویق فرزندان برای انجام دادن آنچه والدین می‌خواهند. 3. تقویت رابطه با فرزندان: با آموختن تکنیک‌هایی قدرتمند که پیوند میان والدین و فرزندان را قوی‌تر می‌کنند.

راهنمای فرزندپروری در خانواده تک‌سرپرست (6 راهکار برای پرورش فرزندان شاد و سالم در خانواده تک‌سرپرست)

  • 240,000 تومان

طی سال‌های اخیر در حوزه فرزندپروری نوآوری‌هایی از جوامع غربی آغاز شده و به تدریج به بیش‌تر جوامع دنیا رخنه کرده است. یکی از این پدیده‌ها، میل به استقلال در والدینی که به هر دلیل همسر خود را از دست می‌دهند و وظایف خطیر فرزندپروری را با تمام مشکلاتش شخصا به عهده می‌گیرند. نویسنده در کتاب «راهنمای فرزندپروری در خانواده تک‌سرپرست» وظایف و دشواری‌های زندگی یک والد تک‌سرپرست و رابطه او با فرزندانش را مورد بحث قرار می‌دهد. موردی که از نظر فرهنگ ما غریب به نظر می‌آید - ولی وجود دارد - وضعیت زنان و مردانی است که خارج از رویه رسمی ازدواج، با هم زندگی می‌کنند - این روش به دلیل سفید ماندن شناسنامه، در ایران به ازدواج سفید مشهور شده است- و ناخواسته صاحب فرزند می‌شوند. علاوه بر موارد فوق، مسائلی مانند مرگ یکی از والدین و چگونگی رفتار والد دیگر با فرزندان، و درباره نحوه کنار آمدن با این مصیبت، بحث شده است. همچنین، به ازدواج مجدد تک‌سرپرست‌های خانوار پرداخته شده و راهکارهایی در مورد ازدواجی که حداقل فشار را به فرزند والد تک‌سرپرست وارد می‌آورد، ارائه شده است. در ضمن، رابطه همسر جدید و فرزندانش با فرزندان شما، مورد بحث قرار گرفته است.

زندگی درونی فرزندان طلاق (سرگردان بین 2 دنیا)

  • 24,000 تومان

قبل از طلاق، همه راه‌های رفع اختلافات زندگی گذشته را واکاوی کنید. این کتاب: با اصل طلاق مخالف نیست، ولی در تعارضات خانوادگی آن را آخرین راه می داند. برای والدینی طراحی شده است که یا در شرف طلاق‌اند یا به طلاق فکر می‌کنند، اما سرنوشت فرزندانشان را نیز در اولویت قرار می‌دهند. برای قضاتی نوشته شده که در چارچوب قوانین و حقوق زوجین تصمیم می‌گیرند و می‌کوشند به آینده فرزندان از دیدگاه روان‌شناختی نیز توجه کنند. برای وکلایی نوشته شده است که فقط به فکر برنده شدن در دفاع از موکلشان نیستند و آینده فرزندان طلاق را نیز در نظر می‌گیرند. برای مشاوران و متخصصان سلامت روانی نوشته شده است که فقط به شرایط آشفته زمان حال خانواده فکر نمی‌کنند و خانواده و فرزندان طلاق را نیز در نشر می گیرند. و در نهایت، برای همه ما نوشته شده که شهامت داریم برنامه‌های از پیش تنظیم شده را که با نیاز‌های امروزمان هماهنگی ندارد، کنار بگذاریم.

والدین و نوجوانان (چگونه با نوجوانان کنار بیاییم) آموزش روشمند پدران و مادرانی که می‌خواهند والدینی کارآمد برای نوجوانانشان باشند

  • 50,000 تومان

در این کتاب رویدادهایی مطرح شده که در هر جامعه‌ای به طور قطع پیش می‌آید، ولی بعضی جوامع به علت قبح عمل، از بیان آن چشم‌پوشی می‌کنند و چشمان خود را در برابر واقعیت می‌بندند تا آن را نبینند و چیزی از آن نشنوند. یکی از رویدادها، بیداری جنسی فرزندان در نوجوانی است. اگر نوجوانان در این سن، اطلاعات درستی در مورد تمایلات غریزی خود پیدا نکنند، ممکن است دچار عواقبی شوند که به هیچ وجه قابل جبران نباشد. در این کتاب گاه با صحنه‌هایی روبرو می‌شویم که ممکن است خانواده‌ها از بیان و حتی خواندن آنها امتناع ورزند، ولی احتمال دارد هر یک از آنها در هر زمانی و در هر خانه‌ای اتفاق بیفتد. مثلا فلان نوجوان با نوجوان دیگری از اقوام یا همسایگان در خانه تنها هستند که پدر و مادر سر می‌رسند و ... . در این کتاب، ضمن شناسایی ویژگی‌های نوجوانان، مشکلاتی که ممکن است سر راه آنان قرار گیرد مطرح شده است.

راهنمای فرزندپروری موفق

  • 120,000 تومان

ما بر این باوریم که پدر یا مادر اثربخش بودن، یکی از خطیرترین و پر تلاش‌ترین وظایف در زندگی است. بسیاری از نظریه‌های متناقض در مورد آموزش کودکان، از طریق کتاب‌ها، روزنامه‌ها، مجلات و تلویزیون ارائه می‌شود. والدین، دوستان، بستگان و همسران نیز عقاید خودشان را دارند که هر یک می‌تواند گمراه‌کننده باشد. مجموعه کتاب‌های گام به گام ( آموزش فرزندپروری موفق)، راهنمایی‌های عملی برای پرورش فرزندان فراهم می‌آورد.

والدین موثر فرزند مسئول

  • 120,000 تومان

کتاب ((والدین مؤثر فرزند مسئول)) به منظور راهنمایی والدین در رفتار با فرزندانشان تدوین شده، و در واقع درباره روابطی است که در بالا از آن یاد کردیم. گاهی نیز نیم‌نگاهی به رابطه فرزندان با یکدیگر دارد، از آنجا که در این کتاب عبارت‌های والدین مؤثر و فرزند مسئول پیوسته تکرار و در طول کتاب بر مسئولیت کودک و تاثیر اولیاء تاکید شده است.

مشق بدون اشک

  • 55,000 تومان

هدف این کتاب آن است که زمانی را که صرف انجام تکالیف درسی بچه‌ها می‌کنید،‌ هم برای شما و هم برای آنها مثبت و موثر سازد. تکالیف درسی برای والدین فرصتی را فراهم می‌آورد تا در زمینه موفقیت فرزندانشان در مدرسه، به آنان کمک کنند و برای فرزندان شاید نخستین فرصتی باشد که به آنها امکان دهد مسئولیت زندگی خود را به عهده بگیرند و از موفقیت امری مهم احساس رضایت کنند.

صفحه‌ی 1